Gå til innhold

Eggløsning...


Cinzia

Anbefalte innlegg

Jeg har fganske nylig sluttet med p-piller, og vi har tenkt å begynne å prøve ganske snart. Jeg er kjempestressa (allerede!!) for om det vil gå lang tid etc.. Kjenner at jeg ikke har tålmodighet til å vente så lenge, og tror det blir en gigantisk nedtur dersom det ikke går i orden ganske fort...

Men så til mitt spm: Det virker som om alle her vet helt nøyaktig når de har EL...er det tilfelle??? Jeg har dager hvor jeg har mer utflod enn andre (gjerne midt i syklusen), men har ikke de såkalte EL smertene som så mange snakker om. Betyr dette at det ikke er EL??? Har alle dere andre helt klare tegn på EL??? Blir litt nervøs nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen symptomer overhodet når jeg har EL. Ikke en gang testene fra CB slo ut. Men 4 ganger har jeg lyktes å bli gravid uten å overhode tenke over når EL har vært så lysten kan kanskje være en pekepinn hos meg.

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kjemperaskt svar!!! Ble litt beroliget nå iallefall, men tar gjerne imot flere svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly

Har NULL symptomer på el.foruten mer lyst, men har funnet ut at det muligens inntreffer litt for tidlig...så da så...

Muligens hadde jeg litt mer el.slim denne gangen, pga. grapefr.juice, men ikke HELT sikker.

Har aldri kjent noe på kroppen, men tatt el. test hjemme noen ganger, og en gang tatt blodprøver for å være sikker på at det faktisk hadde vært el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...