Gå til innhold

Mørke ringer under øynene


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Gjest Caitlin

Fins det noen som har klart å minske eller kvitte seg med dette? Tenker altså ikke på hvordan man skjuler dem best mulig med sminke osv, men om noen har funnet kremer eller noe som har fungert? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror de har den på VITA. Minns å huske at jeg kjøpte en slik en der for lenge siden.

Å? :) Hva synes du om den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? :) Hva synes du om den?

Jeg har prøvd den. Fargen passet min hudfarge iallefall(den kommer i kun en farge). Eneste minuset er att det ofte kan komme ut litt for mye farge når man bruker den rulle-kula inni.

Ellers er Helena Rubinstein sin concealer en favoritt. Liten tube, men sykt drøy. Har over halvparten igjen, enda jeg bruker den så og si daglig - og jeg har hatt den i nesten over et år nå. (egentlig burde jeg kaste den pga makeup egentlig ikke holder seg mer enn 12 mnd etter man har begynt å anvende produktet, men den funker helt fint enda så...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd den. Fargen passet min hudfarge iallefall(den kommer i kun en farge). Eneste minuset er att det ofte kan komme ut litt for mye farge når man bruker den rulle-kula inni.

Ellers er Helena Rubinstein sin concealer en favoritt. Liten tube, men sykt drøy. Har over halvparten igjen, enda jeg bruker den så og si daglig - og jeg har hatt den i nesten over et år nå. (egentlig burde jeg kaste den pga makeup egentlig ikke holder seg mer enn 12 mnd etter man har begynt å anvende produktet, men den funker helt fint enda så...)

Nå har jeg kjøpt den! Det er jo tilbud på Garnier-produkter hos HM nå. Prøvde den i sta, og likte den kjempegodt! :)) Fargen passet kjempefint, og liker at den er så tyntflytende, så kan man heller legge flere lag for å få mer dekkevne. Enn så lenge. :P

Jeg har Magic Concealer (i fargen 01), men den synes jeg er vanskelig å legge så det blir pent... Enten er det pga litt eldre/tørrere hud rundt øynene eller så har jeg kjøpt for lys farge av den, og derfor blir det aldri fint. Ser for mye ut uansett hvor lite jeg tar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Men var det ikke sånn da at TS ba om tips som ikke omhandlet å dekke til med sminke, men som bedret problemet ?

Lurer selv jeg så bumper litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins det noen som har klart å minske eller kvitte seg med dette? Tenker altså ikke på hvordan man skjuler dem best mulig med sminke osv, men om noen har funnet kremer eller noe som har fungert? :sjenert:

Søvn.

Sunt kosthold/livsstil.

Frisk luft.

Mine mørke ringer er mindre synlig om sommeren når jeg har litt brunfarge, så om du er typen,kan du prøve litt solarium.

Bortsett fra det - sminke. Har enda ikke kommet over en krem som fikser problemet, selv om det finnes nok av kremer som lover de skal gjøre det. Har ikke prøvd noen de siste årene, kanskje det har kommet noe nytt for alt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Hm. Men var det ikke sånn da at TS ba om tips som ikke omhandlet å dekke til med sminke, men som bedret problemet ?

Lurer selv jeg så bumper litt. :)

Stemmer ;)

Søvn.

Sunt kosthold/livsstil.

Frisk luft.

Mine mørke ringer er mindre synlig om sommeren når jeg har litt brunfarge, så om du er typen,kan du prøve litt solarium.

Bortsett fra det - sminke. Har enda ikke kommet over en krem som fikser problemet, selv om det finnes nok av kremer som lover de skal gjøre det. Har ikke prøvd noen de siste årene, kanskje det har kommet noe nytt for alt jeg vet.

Takk for innspill!

Har sett mange steindyre kremer som lover å minske på mørke ringer, men har vært usikker på hvorvidt de gir noen effekt så har derfor ikke kjøpt. Tenkte meg at det var løfter de ikke kunne holde ja :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jernmangel gir meg mørke ringer, det samme gjelder forkjølelse eller når jeg er tett i nesa. Bruker denne metoden for å fjerne mørke ringer og hovne øyne:

Vil anbefale dere å sjekke ut fyren sin youtubekanal, han er flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt den! Det er jo tilbud på Garnier-produkter hos HM nå. Prøvde den i sta, og likte den kjempegodt! :)) Fargen passet kjempefint, og liker at den er så tyntflytende, så kan man heller legge flere lag for å få mer dekkevne. Enn så lenge. :P

Jeg har Magic Concealer (i fargen 01), men den synes jeg er vanskelig å legge så det blir pent... Enten er det pga litt eldre/tørrere hud rundt øynene eller så har jeg kjøpt for lys farge av den, og derfor blir det aldri fint. Ser for mye ut uansett hvor lite jeg tar...

Jeg leter selv etter sånn garnier concealer :jepp: er det den du mener du har kjøpt? Var den på hm? ...jeg finner den heller ikke. Hvor mye koster den egentlig, har ikke råd til noe dyrt :P Og har den god dekkevne? Har en del brunere hud, så finner man den i de fleste hudtoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har såkalt "dark eye syndrome", som jeg ikke visste at var et syndrom før jeg leste at Matthew Gray Gubler (Dr Spencer Reid på Criminal Minds) har det. Da er man født med mørke ringer.

Syns jeg er helt lilla uten sminke, men er vel jeg selv som legger aller mest merke til det.

Skulle gjerne hatt noe som fjerna dem for godt, men foreløpig bruker jeg blant annet Sheer Cover og noe GloMinerals for å dekke det over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...