Gå til innhold

Levitate's vei til å bli FRISK!

Gjest Levitate

Anbefalte innlegg

Gjest Levitate

15:06

29. mars

Ferie!!! Herregud, så deilig. Nå er jeg så trøtt at jeg snart svimer av, er jeg heldig kan det faktisk hende jeg får sovet litt på bussen. 2 timer buss!! Huff. Når jeg kommer hjem blir det rett på besøk til svigermor og barnet til kjæresten min, skulle egentlig kjøpe påskeegg og greier til barnet hans men har heeelt glemt det av. :( Vet ikke om jeg har nevnt at han har en liten unge, men det har han. :) Så ja, jeg er vell en type "stemor", hehe.

Gleder meg til å snakke mer med kjæresten min i kveld, for så å sove leeeeenge. Er såååå herlig å tenke på at når påskeferien er over er det bare 7-8 skoledager igjen til han er hjemme! DA blir det lykkelig Levi da. :') Nydelige kjæresten miiin. Er så forelsket, det er helt sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, spiser du ordentlig og ofte nok så hjelper nok det litt på energi og søvnrytmen. Jeg hadde helt gæren søvnrytme før og slet med både søvn og energi. Gikk rundt som zombie hver dag på skolen selv. Men etter jeg endret kostholdet mitt og spiser nok så er det mye lettere å få en blund på øyet, og det er mye lettere å holde seg våken. :gjeiper:

Så deilig med ferie! Det fortjener du! Flinke jenta som dro på skolen idag og. :) Åh, han har det? Hvor gammelt er barnet? Så søtt. :rodmer:

Jeg er også sykt forelsket, så vi kan være sykt forelsket sammen. Det er herlig, men også vondt. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Du, spiser du ordentlig og ofte nok så hjelper nok det litt på energi og søvnrytmen. Jeg hadde helt gæren søvnrytme før og slet med både søvn og energi. Gikk rundt som zombie hver dag på skolen selv. Men etter jeg endret kostholdet mitt og spiser nok så er det mye lettere å få en blund på øyet, og det er mye lettere å holde seg våken. :gjeiper:

Så deilig med ferie! Det fortjener du! Flinke jenta som dro på skolen idag og. :) Åh, han har det? Hvor gammelt er barnet? Så søtt. :rodmer:

Jeg er også sykt forelsket, så vi kan være sykt forelsket sammen. Det er herlig, men også vondt. :hjerte:

Må nok endre litt på kostholdet mitt, ja. Men først må jeg greie å presse meg selv til å stå opp til normal tid og ta det der ifra. Og dette kommer til å ta sin tid, hehe..

Barnet er 2 år gammel. :)

Så flink du er som reiste på skolen! Stå på!:kose:

:biggrin:

15:18

1. april

Trøtt. Som alltid. Nå skal jeg snart jobbe i 4-5 timer, så skal jeg rett hjem og sove. Prate med min kjære i 8 tiden også. Liker ikke 1. april, er så mange som kommer med dårlige spøker hele tiden og det gidder jeg ikke høre på, hater 1. april!!! Gleder meg til å sove, er såååå trøøøøtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

16:55

2. april

Øh. Våken... Liker det overhodet ikke. Jeg er veldig deprimert for tiden og forstår egentlig ikke vitsen med livet. Blir tvunget til å gå utfor døren i dag også. Jeg vil ikke, men jeg må. Hater det.

Vil helst bare ligge i sengen min og råtne bort.. Trives veldig godt i mitt eget selskap, jeg liker best å bare sitte i fred på rommet mitt og eventuelt snakke med meg selv om det trengs. Jeg hater meg selv, men samtidig er jeg den eneste personen jeg vil være med. Om dere skjønner?

Fikk snakket med kjæresten min i nesten 1 time i dag også. Det var koselig. :) Gullet mitt som jeg elsker sååå høyt. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

13:33

3. april

Faens jævla dritt liv! Unnskyld meg, men jeg er så lei av å gå rundt som en jævla zombie hver dag og ikke kunne finne på en døyt!

Jeg har begynt å ta Quetiapinen igjen slik at jeg i det hele tatt får sove litt, men problemet er at når jeg tar tre piller, så sover jeg ca. 12 timer, men da blir jeg gående rundt som en zombie helt til jeg finner ut at jeg skal sove igjen. Tar jeg bare en eller to piller, så er det nok til å utmatte meg men ikke nok til at jeg får sove. Tar jeg ingen av dem holder jeg meg oppegående i 12 timer, men så blir jeg likevel zombie, IGJEN!!!

I dag våknet jeg av skrik og brøl fra mine mindre søsken så hadde det gøy. Nå er jeg våken, eller egentlig så er jeg ikke det, jeg er helt lam i kroppen og hele meg er utslitt. Jeg har vondt i hodet, det klør i ansiktet og hele kroppen min.. Ja, gjør vondt. Jeg har ikke gjort en dritt, likevel kjennes det ut som jeg har gjort skikkelig tungt arbeid i flerfoldige timer. Akkurat nå er det sinnssykt mye bråk rundt meg. Mamma som støvesuger, drittunger utenfor huset som kjører crossykler, en bil som står og går...

Edit: Og det hjelper jævla lite at kjæresten min driver å liker bilder av en jente som han holdt på med før... Han kan like tusen bilder av henne, og gjerne kommentere også, men ikke faen om han liker eller kommenterer noen av bildene av meg. Endte med at jeg slettet alle bildene av meg på Facebook i sinne.

Må vell bare innse at jeg ser forferdelig ut og at ikke engang kjæresten min syns jeg er pen. Jeg overreagerer kanskje, men vet dere hva, man driver ikke å liker fullt i bilder av en jente man tidligere holdt på med når man er i et fast forhold! Eller gjør man det..? Jeg forstår ikke hvorfor han liker bildene! Fordi han kjeder seg? Jammen, hvorfor like bilder av akkurat HENNE da? Han likte et bilde av en annen jente også, som jeg ikke vet hvem er. Og jeg forstår ikke hvorfor han gjør det. Syns han de er så mye penere enn meg? :tristbla: Jeg blir lei meg. Han kan like bilder av andre jenter ja, mens jeg får ikke engang lov til å gå på fest. Blir nektet å gå på fest nå på onsdag fordi.. Nei, fordi jeg vet ikke! Faen altså! Jeg blir så sur og lei meg.

:tristbla: ...

Endret av Levitate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skitten pique

:klem:

Edit: Og det hjelper jævla lite at kjæresten min driver å liker bilder av en jente som han holdt på med før... Han kan like tusen bilder av henne, og gjerne kommentere også, men ikke faen om han liker eller kommenterer noen av bildene av meg. Endte med at jeg slettet alle bildene av meg på Facebook i sinne.

Det var en tråd her for en stund siden, hvor ei jente var helt fra seg fordi han som hun holdt på med hadde likt et bilde av ei anna jente. Hvor denne jenta ble helt fra seg og lei seg. Hva folk svarte jenta var masse tåpelig pga. det egentlig er litt tåpelig å bry seg om. :)

Så fin du var i bildetråden forresten.

God bedring, i kveld skal jeg spille Zombie-spill :fnise: Kanskje jeg møter deg? :jepp:

Endret av Skitten pique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv

3. april

Faens jævla dritt liv! Unnskyld meg, men jeg er så lei av å gå rundt som en jævla zombie hver dag og ikke kunne finne på en døyt!

Jeg har begynt å ta Quetiapinen igjen slik at jeg i det hele tatt får sove litt, men problemet er at når jeg tar tre piller, så sover jeg ca. 12 timer, men da blir jeg gående rundt som en zombie helt til jeg finner ut at jeg skal sove igjen. Tar jeg bare en eller to piller, så er det nok til å utmatte meg men ikke nok til at jeg får sove. Tar jeg ingen av dem holder jeg meg oppegående i 12 timer, men så blir jeg likevel zombie, IGJEN!!!

I dag våknet jeg av skrik og brøl fra mine mindre søsken så hadde det gøy. Nå er jeg våken, eller egentlig så er jeg ikke det, jeg er helt lam i kroppen og hele meg er utslitt. Jeg har vondt i hodet, det klør i ansiktet og hele kroppen min.. Ja, gjør vondt. Jeg har ikke gjort en dritt, likevel kjennes det ut som jeg har gjort skikkelig tungt arbeid i flerfoldige timer. Akkurat nå er det sinnssykt mye bråk rundt meg. Mamma som støvesuger, drittunger utenfor huset som kjører crossykler, en bil som står og går...

Må vell bare innse at jeg ser forferdelig ut og at ikke engang kjæresten min syns jeg er pen. Jeg overreagerer kanskje, men vet dere hva, man driver ikke å liker fullt i bilder av en jente man tidligere holdt på med når man er i et fast forhold! Eller gjør man det..? Jeg forstår ikke hvorfor han liker bildene! Fordi han kjeder seg? Jammen, hvorfor like bilder av akkurat HENNE da? Han likte et bilde av en annen jente også, som jeg ikke vet hvem er. Og jeg forstår ikke hvorfor han gjør det. Syns han de er så mye penere enn meg? :tristbla: Jeg blir lei meg. Han kan like bilder av andre jenter ja, mens jeg får ikke engang lov til å gå på fest. Blir nektet å gå på fest nå på onsdag fordi.. Nei, fordi jeg vet ikke! Faen altså! Jeg blir så sur og lei meg.

:tristbla: ...

Det er så godt å lese dagboka di, for jeg kjenner meg så veldig igjen i mye :klemmer:

Jeg kan garantere deg at du ikke ser fæl ut, selv om du er overbevist om det akkurat nå. Det er en grunn til at han er sammen med akkurat deg, uansett hvor klisjé det høres ut.

Har du snakket med kjæresten din om bildene han liker? Jeg hadde blitt drit sur. Et bilde av en venninne - ok. Flere bilder av en han tidligere har holdt på med - absolutt ikke ok. Og så ser jeg ikke hvorfor du ikke skulle få gå på fest? Hadde sikkert vert godt å kommet seg ut litt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

:klem:

Det var en tråd her for en stund siden, hvor ei jente var helt fra seg fordi han som hun holdt på med hadde likt et bilde av ei anna jente. Hvor denne jenta ble helt fra seg og lei seg. Hva folk svarte jenta var masse tåpelig pga. det egentlig er litt tåpelig å bry seg om. :)

Så fin du var i bildetråden forresten.

God bedring, i kveld skal jeg spille Zombie-spill :fnise: Kanskje jeg møter deg? :jepp:

Egentlig sant at jeg ikke burde bry meg så mye, men det er litt fælt likevel. :tristbla:

Tusen takk. :) Kos deg, kanskje det? :jepp:

Det er så godt å lese dagboka di, for jeg kjenner meg så veldig igjen i mye :klemmer:

Jeg kan garantere deg at du ikke ser fæl ut, selv om du er overbevist om det akkurat nå. Det er en grunn til at han er sammen med akkurat deg, uansett hvor klisjé det høres ut.

Har du snakket med kjæresten din om bildene han liker? Jeg hadde blitt drit sur. Et bilde av en venninne - ok. Flere bilder av en han tidligere har holdt på med - absolutt ikke ok. Og så ser jeg ikke hvorfor du ikke skulle få gå på fest? Hadde sikkert vert godt å kommet seg ut litt :klemmer:

:klemmer:

Nei, ikke sant! Huff, det er så irriterende. Har ikke snakket med han om det, men vurderer å ta det opp når han kommer hjem. Vil rett og slett vite hvorfor han bildestalker henne på Face. :gjeiper: Sant det at det hadde vært flott å kommet seg ut, men jeg er ikke så stabil i fylla og feil ting kan fort skje, derfor forstår jeg egentlig at han ikke ønsker jeg skal gå på fest når han ikke er hjemme.

23:48

3. april

Har trent litt i dag og spist pizza. Spise pizza var en dårlig idè, ble faen meg kvalm. Sukk. Savner kjæresten min. Lei av å være feit og stygg. Det normale, gidder ikke utdype...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

01:42

4. april

:sukk::trist:

Hvorfor meg? Jeg gjentar, hvorfor meg? Hvorfor måtte jeg ende opp med dette? Hvorfor må jeg føle meg slik? Hvorfor må jeg føle slik smerte dag ut og dag inn? Hva har jeg gjort for å fortjene dette? Hvorfor skjedde dette akkurat meg?

Jeg er så lei av å gråte nå. Så lei av å være trøtt, så lei av å føle meg ubrukelig og ødelagt. Jeg er så lei av å se meg selv i speilet og gråte flere timer i strekk. Enda leidere er jeg av å i det hele tatt eksistere. Jeg fikk egentlig aldri valget om å bli født, men hadde jeg fått det, hadde jeg sagt nei. Jeg er så trøtt og sliten. Men jeg er dessverre for svak til å ende alt, selv om jeg så inderlig skulle ønske jeg var sterk nok til det. Det hadde vært til det beste. Kjæresten min kunne funnet en han fortjener, mamma og pappa kunne hatt et mindre barn å bekymre seg over og mine søsken hadde sluppet meg. "Vennene" mine trenger meg ikke uansett.

Jeg føler meg så ufattelig verdiløs. Jeg føler meg så alene. Hvorfor? Fordi jeg er alene. Fordi jeg ikke har noen. Kjæresten min? Nei, han er bortreist og kommer ikke igjen på nesten 3 uker, og når han kommer hjem så er det bare sex, "kos", mat, søvn og gaming han vil ha. Ikke meg. Jeg vet at han vil ha andre jenter, ikke meg. Det er en grunn til at han fortsatt snakker med andre jenter, det er en grunn til at han liker bilder av andre jenter enn meg. Han forstår ingenting. Og han kommer aldri til å forstå...

Venner har jeg ikke. Familie har jeg, men det føles ikke som om den er der. Det eneste jeg har er Internett, KG, Tumblr, en dagbok på PC'en som jeg noen ganger skribbler i... Jeg har en psykolog som jeg tvinner rundt lillefinger'n og som tror jeg har det bra. Jeg er en kløpper i å lyve, er helt fantastisk god til det, så. Derfor vet ikke psykologen min hva som egentlig foregår. Har ikke vært hos henne på lenge. Rett og slett fordi jeg er lei, det fungerer ikke, jeg orker ikke.

Jeg har så vondt. Og jeg vil bare at smerten skal forsvinne. Men den gjør aldri det. Den slår tilbake hver jævla gang jeg tror den har forsvunnet. Jeg er så forbanna lei av å være ubrukelig, stygg, håpløs, ekkel, feit, så jævla lei av å være et misfoster.

Satt å mimret litt i sted også. Tenkte tilbake på barnehagen. Husker barna som løp ifra meg og ropte "HHAHA, LEVI ER FOR FEIT TIL Å LØPE, KOM AN SÅ LØPER VI ALLE SAMMEN FRA HENNE", (levi er forresten ikke mitt ekte navn, men bruker det her) husker at jeg ble dyttet av de andre jentene, husker at jeg ble stengt inne på mørke rom. På barneskolen ble jeg mobbet, jentene gikk å hvisket og tisket, ene venninnen min kalte meg for hore, fitte, sa jeg var stygg, stjal alle de andre vennene mine og fikk alle imot meg. Husker at i senere tid ble jeg holdt for narr, en gutt latet som om han likte meg og tvinnet meg rundt fingeren bare for å latterliggjøre meg... Og fy faen det svei...

Farmor døde.. Min feil.. Begynte på nye skole.. Ingen venner, bare folk som ser stygt på meg fordi jeg er stygg og annerledes. Møtte kjæresten min, ble sammen med han.. Joda, opptur...

Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver de små tingene her, jeg vet ikke hvorfor jeg klager, jeg vet ikke hvorfor jeg er her, jeg vet faen ingenting!!! Jeg er så møkklei!!! Jeg har så lyst å rive meg i håret, skrike alt jeg har, ta en kniv og skjære av meg huden, jeg har lyst til å kaste opp, slå meg selv, slå alt jeg ser, ødelegge, knuse, rasere alt som kan raseres!! Jeg vil faen ikke mer!! Jeg er så utrolig lei!!!!

:tristbla: Jeg vil bare være god nok for engangs skyld. Jeg har så lyst til å være vakker, jeg har så lyst til at kjæresten min skal se meg inn i øynene og si at jeg er vakker. Men det kommer aldri til å skje, for jeg er det jo ikke. Han har aldri kalt meg nydelig, pen, vakker eller noe troverdig. Bare "deilig" og "sexy". Jeg har så lyst til å bli lagt merke til, på den positive måten. Jeg har lyst til å være flink til noe. Men ikke faen...

Jeg er en håpløs drittunge som skutt ut av ræva på en hest. Fy flate altså. God natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Jeg er sikker på at du ikke er så stygg som du selv tror, og jeg er sikker på at du er god nok akkurat som du er! Det er trist å se deg så langt nede, får lyst til å gjøre et eller annet, men jeg vet ikke hva jeg kan gjøre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

:klemmer:

23:06

5. april

Jeg er så ruset på kjærlighet at det er skummelt! Kjæresten min er så fantastisk god. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten han. Varmer så utrolig mye når han sier at han elsker meg og vil aldri miste meg, samt være med meg for alltid. Håper virkelig han mener det og at det blir oss for alltid. Elsklingen min. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

02:58

6. april

Så sitter jeg her igjen da... Alene og gråter, fortvilet, redd, bekymret, paranoid og ute av stand til å i det hele tatt fungere normalt.

Nå er jeg så jævla lei av alt. Og da mener jeg alt. Venner, familie, kjæreste, alt og alle kan dra rett til helvete. For noen timer siden var det forelskelse og kjærlighet og gud vet hva i luften, nå er det bare negative tanker, selvmordstanker og ønske om å bare gi opp alt. Lyst til å dumpe alle vennene mine, lyst til å kjefte på alle jeg kjenner, lyst til å dumpe typen og lyst til å ødelegge alt som er mulig å ødelegges. Jeg har så jævla vondt. Hvorfor kan det ikke stoppe? Vær så snill, jeg er så lei av å ha vondt. Det gjør så vondt.

Jeg er enda mer lei a å se meg selv i speilet. Møter det samme, stygge ansiktet hver gang. Ser den stygge kroppen, alle arrene på lårene mine, det ekle vesenet som jeg må leve sammen med resten av livet. Og jeg tror at jeg kan bli pen om jeg går ned i vekt, tror jeg kan bli pen om jeg endrer livsstilen min, men vet dere hva, jeg kan ikke det! Jeg kan aldri bli pen! Jeg er født som et misfoster. Jeg ser helt forferdelig ut. Ti tusen kviser i ansiktet, feit potetnese, bitte små lepper, gule ekle tenner, bollekinn, dobbelthake, feit kropp og det som er.. Ingenting er pent, absolutt ingenting! Jeg kan faen ikke finne en eneste positiv side ved meg selv, for jeg er et komplett misfoster. Og det har jeg vært siden jeg var liten. Alltid vært den stygge, alltid vært den teite. Alltid vært den stygge venninna, alltid vært den påtrengende teite jenta som ingen liker.

Folk kan kysse meg i ræva når de sier de er glad i meg (og typen min kan forsåvidt ryke og reise når han sier han elsker meg). For jeg vet at ingen ser noe som helst i meg, for der er ingenting å se!!! Jeg er en vandrende ulykke og jeg fortjener å ende opp ene og alene, kanskje sammen med en hund eller katt. Kanskje et kjæledyr ville vært glad i meg, jeg vet ikke. Jeg vet ikke...

Jeg skulle ønske jeg kunne torturere meg selv, men jeg gjør vell det allerede. Jeg sitter egentlig bare her og tenker, fremfor å finne på et eller annet som kan få meg til å glemme alle tankene om meg selv og livet. Men jeg greier det ikke. Jeg har ikke interesse for noe som helst. Jeg var en jævel i å lese bøker før, det har jeg sluttet med. Mistet interessen. Jeg var glad i å spille før, mistet interessen. Glad i å fotografere, sluttet fordi jeg følte meg tåpelig. Var jo ikke flink. Jeg vil trene, men føler meg tåpelig. Feite meg er for feit og stygg til å trene. Flaut. Jeg er ikke flink på skolen. Før fikk jeg 5'ere og 6'ere. Nå stryker jeg og får 2'ere.

Kjæresten min tror at jeg er lei meg fordi jeg savner han. Joda, noen ganger er jeg veldig lei meg på grunn av det, men jeg er mest lei meg fordi jeg føler meg slik som jeg gjør. Og jeg er lei meg fordi jeg vet at jeg aldri kan bli bra nok. Jeg kan ikke det!!! Jeg kommer alltid til å være et misfoster!!! Jeg kommer alltid til å være den stygge, feite jenta som bare er der!!! Jeg hater meg selv så høyt. Jeg vet det ikke er lov å skrive om selvmord her inne, men ærlig talt, hvorfor lever jeg enda.. Hvorfor tar jeg ikke motet til meg og får slutt på det her. Jeg vil bare ha fred. Jeg ønsker fred. Jeg vil ha det bra. Men jeg greier det ikke...

Jeg har så vondt. Jeg vil kjenne smerten på utsiden, men kan ikke. Bare kan ikke. Jeg vil at den skal forsvinne. Men den vil ikke forsvinne, den vil aldri forsvinne, for jeg er et ødelagt menneske. Det er ikke håp for meg. Ikke i det hele tatt. Og ingen vet hvordan jeg virkelig har det.. Ingen vet...

Jeg kommer ikke til å leve til jeg fyller 18 om dette fortsetter. Det gjør så vondt. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Levitate

03:44

6. april

Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Dopet meg nettopp ned på sovemedisin og spiser sjokolade. Vil bare sove. Er sint på kjæresten min. Faen ta altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

02:58

6. april

Så sitter jeg her igjen da... Alene og gråter, fortvilet, redd, bekymret, paranoid og ute av stand til å i det hele tatt fungere normalt.

Nå er jeg så jævla lei av alt. Og da mener jeg alt. Venner, familie, kjæreste, alt og alle kan dra rett til helvete. For noen timer siden var det forelskelse og kjærlighet og gud vet hva i luften, nå er det bare negative tanker, selvmordstanker og ønske om å bare gi opp alt. Lyst til å dumpe alle vennene mine, lyst til å kjefte på alle jeg kjenner, lyst til å dumpe typen og lyst til å ødelegge alt som er mulig å ødelegges. Jeg har så jævla vondt. Hvorfor kan det ikke stoppe? Vær så snill, jeg er så lei av å ha vondt. Det gjør så vondt.

Jeg er enda mer lei a å se meg selv i speilet. Møter det samme, stygge ansiktet hver gang. Ser den stygge kroppen, alle arrene på lårene mine, det ekle vesenet som jeg må leve sammen med resten av livet. Og jeg tror at jeg kan bli pen om jeg går ned i vekt, tror jeg kan bli pen om jeg endrer livsstilen min, men vet dere hva, jeg kan ikke det! Jeg kan aldri bli pen! Jeg er født som et misfoster. Jeg ser helt forferdelig ut. Ti tusen kviser i ansiktet, feit potetnese, bitte små lepper, gule ekle tenner, bollekinn, dobbelthake, feit kropp og det som er.. Ingenting er pent, absolutt ingenting! Jeg kan faen ikke finne en eneste positiv side ved meg selv, for jeg er et komplett misfoster. Og det har jeg vært siden jeg var liten. Alltid vært den stygge, alltid vært den teite. Alltid vært den stygge venninna, alltid vært den påtrengende teite jenta som ingen liker.

Folk kan kysse meg i ræva når de sier de er glad i meg (og typen min kan forsåvidt ryke og reise når han sier han elsker meg). For jeg vet at ingen ser noe som helst i meg, for der er ingenting å se!!! Jeg er en vandrende ulykke og jeg fortjener å ende opp ene og alene, kanskje sammen med en hund eller katt. Kanskje et kjæledyr ville vært glad i meg, jeg vet ikke. Jeg vet ikke...

Jeg skulle ønske jeg kunne torturere meg selv, men jeg gjør vell det allerede. Jeg sitter egentlig bare her og tenker, fremfor å finne på et eller annet som kan få meg til å glemme alle tankene om meg selv og livet. Men jeg greier det ikke. Jeg har ikke interesse for noe som helst. Jeg var en jævel i å lese bøker før, det har jeg sluttet med. Mistet interessen. Jeg var glad i å spille før, mistet interessen. Glad i å fotografere, sluttet fordi jeg følte meg tåpelig. Var jo ikke flink. Jeg vil trene, men føler meg tåpelig. Feite meg er for feit og stygg til å trene. Flaut. Jeg er ikke flink på skolen. Før fikk jeg 5'ere og 6'ere. Nå stryker jeg og får 2'ere.

Kjæresten min tror at jeg er lei meg fordi jeg savner han. Joda, noen ganger er jeg veldig lei meg på grunn av det, men jeg er mest lei meg fordi jeg føler meg slik som jeg gjør. Og jeg er lei meg fordi jeg vet at jeg aldri kan bli bra nok. Jeg kan ikke det!!! Jeg kommer alltid til å være et misfoster!!! Jeg kommer alltid til å være den stygge, feite jenta som bare er der!!! Jeg hater meg selv så høyt. Jeg vet det ikke er lov å skrive om selvmord her inne, men ærlig talt, hvorfor lever jeg enda.. Hvorfor tar jeg ikke motet til meg og får slutt på det her. Jeg vil bare ha fred. Jeg ønsker fred. Jeg vil ha det bra. Men jeg greier det ikke...

Jeg har så vondt. Jeg vil kjenne smerten på utsiden, men kan ikke. Bare kan ikke. Jeg vil at den skal forsvinne. Men den vil ikke forsvinne, den vil aldri forsvinne, for jeg er et ødelagt menneske. Det er ikke håp for meg. Ikke i det hele tatt. Og ingen vet hvordan jeg virkelig har det.. Ingen vet...

Jeg kommer ikke til å leve til jeg fyller 18 om dette fortsetter. Det gjør så vondt. :tristbla:

Du er så pen Levitate, jeg sier det igjen! Jeg skjønner at du har kjæreste, du er så snill og søt. :)

Du er et sterkt menneske, og det vet du innerst inne. Du som holder ut uansett hvor mye livet vender ryggen til deg.

Det vil bli mye bedre når kjæresten til er tilbake, tenker jeg. leit med humørsvingningene dine da.

Meneskets storhet ligger i å reise seg når man ligger nede - du klarer det Levi. :):klem::hjerte:

Endret av Skitten pique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Så snill du er, tusen takk. :klemmer:

Jeg håper jeg klarer det. Jeg prøver iallefall så godt jeg kan... Og forhåpentligvis blir det bedre når han kommer hjem. Kanskje jeg egentlig bare skal fortelle han alt som har skjedd mens han har vært borte, for kanskje han da vil forstå og kanskje det vil bli lettere da. Ærlighet varer lengst, og om jeg skal gå med dette inni meg til evig tid kommer ting aldri til å fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Skitten pique

Så snill du er, tusen takk. :klemmer:

Jeg håper jeg klarer det. Jeg prøver iallefall så godt jeg kan... Og forhåpentligvis blir det bedre når han kommer hjem. Kanskje jeg egentlig bare skal fortelle han alt som har skjedd mens han har vært borte, for kanskje han da vil forstå og kanskje det vil bli lettere da. Ærlighet varer lengst, og om jeg skal gå med dette inni meg til evig tid kommer ting aldri til å fungere.

Vi burde egentlig legge oss. La meg følge deg til sengekanten og bre dyna over deg.

*nattakos* :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Jeg tror det er en god idè. Kjenner jeg er sliten og trøtt, så blir busselalle nå. Nattakos tilbake. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...