Gå til innhold

Mannen nektet for utroskap frem til positiv klamydiatest


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Han har vært utro mange ganger, og han kommer til å fortsette.



Anonymous poster hash: 689b3...da9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har skummet gjennom hele tråden nå, lest alle dine svar,i alle fall, puh. :) og jeg vil først og fremst si at jeg føler veldig med deg!!!! For et utrolig svik! Først selve utroskapen, så løgnene og den vissheten du hadde om at noe var galt med forklaringen hans - og at han likevel ikke hadde decency nok til å gi deg visshet og ro.... asshole.

Samtidig merker man jo at han angrer veldig. Og tross alt; det at dette var en eks gjør jo det hele litt mer forståelig på en måte.. Han hadde sikkert noe bra med henne (bra sex om ikke annet), og hun minnet ham sikkert om den tiden da de var yngre og han søkte bekreftelsen han ga henne. Nesten på en måte bedre at det var en gammel flørt enn en helt ny dame han hadde møtt da. De har jo en historie. Men det gjør det selvsagt ikke noe bedre, bare lettere å skjønne.

HAn har vært en enorm egoist. HAN har ødelagt og nå er han nedbrutt og gir deg dårlig samvittighet for å ville splitte familien (skjønner dog på seneste innleggene at du kanskje ikkke komme til å bryte men..).

Jeg VET at alle menn ikke er slik, og at det finnes trofaste menn det ute. Du må ikke bli værende fordi du har mistet troen på at du kan finne en god mann og dermed like gjerne kan bli værende med dine barns far!! Gjør det deg egentlig noe godt å bli hos ham frem til dere blir gamle? Tærer det deg ikke i stykker? Men jeg har forståelse for at det å bryte opp og frata barna et hjem med to foreldre kan være en enorm brems i denne prosessen.. hadde du vært barnløs hadde du nok vært ute for et år siden?

vet ikke hva jeg skal si annet enn at jeg ønsker deg det beste, og håper at alt vil løse seg på en best mulig måte for dere...



Anonymous poster hash: 59a07...bca
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Hvordan går det nå, TS/Maja?

Ikke meningen å dra opp en gammel tråd, men jeg husker denne tråden og deg veldig godt, og har tenkt mye på deg i ettertid. 

Anonymkode: ce94c...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...