Gå til innhold

Grinetråd

Midnattsol

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg gråt noen skvetter igår jeg også - av LYKKE!!

Fikk eksamensresultatet og ble sååååå GLAD at tårene bare sprutet!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lizbet
Lizbet skrev:

Sitat:

Joda det går greit. Mye som surrer i tankene mine som sliter veldig på. Sitter på jobb og har litt hodepine, men jeg holder ut.

Har heldigvis en veldig forståelsesfull og snill samboer.

Slutter meg til den! Har vært tåreperse i en liten uke nå.

Og det går bedre - i alle fall på overflaten...

En uke? Prøv 1 år. Eller...forresten ikke prøv det, det er ikke noe særlig.

Har prøvd - men trodde jeg var ferdig med det - har klart meg bra lenge. Også kommer det en kommentar, et stikk kanskje bare en bagatell og så er det på den igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal du løse det da tror du for å få det bedre?

Hva har du prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet i.i

I de gode periodene klarer jeg å fokusere på de positive tingene. Og prøver å aktivisere meg selv slik at jeg ikke blir sittende hjemme å gjøre ingenting. Da får jeg tid til å "sette i gang kverna" som sambo sier. Og det går greit i lange perioder av gangen.

Men det skal så lite til før jeg er nede igjen. Noen negative kommentarer, kjeft fra kunder på jobb, i det hele tatt ting som jeg burde klare å heve meg over men som i stedenfor tar helt knekken på meg.

Hva gjør jeg....jeg prater. Og prater og prater og prater og prater litt til. Med sambo og gode venner. Og ser på morsomme tegnefilmer. Det hjelper faktisk meg. Prøver å gjøre ting uten å stresse meg selv.

Kan ikke si noe mer konkret, for jeg merker ikke at det har gått over før sambo kommenterer at jeg er "meg selv igjen". Har merket at jeg er særlig utsatt i eksamensperioder og perioder med masse press fra jobb, skole og familie.

Det hjelper med kos!! Og å høre at noen er glad i meg! Det gjør meg trygg og da er det lettere å være positiv. Og jeg tror det å kunne tenke positivt er en liten kode her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...