Gå til innhold

Tønsberg-Sandvika med kollektivtrafikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror denne er postet feil, så flytt den gjerne til rette plassen!

Vurderer å begynne å studere deltids vernepleier nå til høsten, men jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med noen spørsmål:

Hvor i Sandvika er lokalene til deltid vernepleier? Klarer ikke finne ut hvor...

Og hvordan komme seg enklest dit fra Tønsberg? Med nsb så må jeg bytte i Asker, og må da vente veldig lenge, synes jeg. Er det enkleste måte...?

Håper på noen gode svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

lokalene er ved den gamle politistasjonen/ tingretten, ca 2 min å gå fra stasjonen. det sier deg sikkert ikke så mye, men jeg vet ikke hva annet jeg skal si?

kan alltids finne ut adressen da men...

om du kommer deg greit til asker, så tviler jeg på at du trenger å vente så lenge der? for fra asker, kan du ta eidsvoll,moss, lillestrøm eller dal toget! det går alltids en tog :fnise:

foresten så skal vi kanskje begynne på samme studie :fnise:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lokalene er ved den gamle politistasjonen/ tingretten, ca 2 min å gå fra stasjonen. det sier deg sikkert ikke så mye, men jeg vet ikke hva annet jeg skal si?

kan alltids finne ut adressen da men...

om du kommer deg greit til asker, så tviler jeg på at du trenger å vente så lenge der? for fra asker, kan du ta eidsvoll,moss, lillestrøm eller dal toget! det går alltids en tog :fnise:

foresten så skal vi kanskje begynne på samme studie :fnise:

Det hadde jo vært gøy! Fant ut på kart hvor lokalet ligger hen, kommer nok til å klare å finne fram fra stasjonen, men jeg setter stor pris på informasjonen om togene som går til Sandvika, for da burde det jo ikke være noe problem å finne et tog! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

bare spør! jeg er skremmende god på tog og busstider :sjenert:

jeg kan de fleste rundt i asker, bærum og i oslo, selvom jeg ikke bruker alle en gang :sjenert:

togene går ofte altså, så du trenger nok ikke vente så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går ekspressbuss fra Tønsberg også!;)

Til Sandvika? Hvilket busselskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timekspressen

Eneste ekspressbussen jeg kommer på ihvertfall.

Endret av FruN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du med Timeekspressen må du muligens bli med til Lysaker og ta tog tilbake - da bussen ikke kjører innom hverken Asker eller Sandvika - men Lysaker - Sandvika går rimelig ofte så det burde ikke være noe problem.

Tjøme-Tønsberg-Oslo: Rute 8

Lokaltrafikk kan du finne ved å søke på Trafikanten.

Jeg tror jeg ville valgt tog - med bytte i Asker- det tar halvannen time, og du sparer nok ikke noe tid med bussen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pendlet mellom Tønsberg og Sandvika med Timekspressen, og da måtte jeg å av bussen på Høvik og ta toget tilbake til Sandvika. Gikk helt greit, det. Mer plass på bussen enn på toget, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Har pendlet mellom Tønsberg og Sandvika med Timekspressen, og da måtte jeg å av bussen på Høvik og ta toget tilbake til Sandvika. Gikk helt greit, det. Mer plass på bussen enn på toget, da. :)

det høres jo greit ut..

men det går flere og oftere tog fra asker enn fra høvik :)

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres jo greit ut..

men det går flere og oftere tog fra asker enn fra høvik :)

Men Timeekspressen stopper ikke i Asker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...