Gå til innhold

`Er denne kvinnen vakker ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue

Hun er søt og pen, men ikke noe femme fatale-ish akkurat. Men hadde hun endret stilen sin og fått en mer vampy look hadde jeg nok endret mening, for hun har flotte trekk. Det er utstrålingen som gjør henne mer søt enn vakker egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marit Larsen er pen, men litt vel søt og.. tander? Ser ut som ut som hun kan gå istykker av ett vindpust.

Mulig jeg er litt påvirket av stemmen og musikken hennes, som er litt småirriterende skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Nei! Hun ser helt helt ordinær ut. Nesten under gjenomsnittet

Nesten under gjennomsnittet? Wow, begynner å lure på om jeg burde gå med papirpose på hodet ute blant folk... :sukk: Marit er jo kjempesøt! Når hun smiler er hun både vakker og godt over gjennomsnittet i mine øyne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker er ikke ordet jeg ville brukt for å beskrive henne. Men jeg synes hun er en vannvittig søt og sjarmerende jente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Hun ser helt helt ordinær ut. Nesten under gjenomsnittet

Om hun er under snittet så bør du komme deg ut av drømmeverden for hun jenta der var pen! Ikke kun :sengekos: men mer :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten under gjennomsnittet? Wow, begynner å lure på om jeg burde gå med papirpose på hodet ute blant folk... :sukk:

Pft, folk har forskjellige preferanser. For meg er hun intet annet enn ordinær (når det kommer til utseende), for andre er hun vakker, for andre igjen er hun mindre pen.

Selv om jeg ikke liker dama, vil jeg ikke at hun skal holde seg hjemme og aldri gå ut. Selv om jeg misliker musikken, vil jeg ikke at hun skal slutte å lage den. Det hadde jo i så fall skuffa majoriteten av de som svarer her, og det vil jeg jo ikke. De er nok sure folk ute og går :-P Det finnes sannsynligvis folk som hadde savnet fjeset ditt hvis du tredde en papirpose på den :)

Om hun er under snittet så bør du komme deg ut av drømmeverden for hun jenta der var pen! Ikke kun :sengekos: men mer :yvonne:

Jeg er uenig, jeg har rett og slett en annen smak enn deg. Fullt mulig det også, uten å leve i noen drømmeverden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marit Larsen har det lille ekstra. Ikke den mest billedskjønne, men herregud så mye sjarm den jenta har, og stemmen er rett og slett fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg akkurat vil kalle henne vakker, men hun er jo veldig søt og sjarmerende, i tillegg til en herlig utstråling! Liker henne jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...