Gå til innhold

Mummikopper


hofan1

Anbefalte innlegg

Har sett litt på disse mummikoppene, og jeg syns de er så utrolig søte :) kunne tenke meg og begynne og samle på de, men når jeg leser rundt på blogger ser det ut til at det bare er mødre som samler til ungene sine. jeg er 18, og har ingen barn.

Noen av dere som samler til dere selv? :)

Vi har ikke, men bloggeren Kristin http://play.film2home.se/Player.aspx?id=5b28a086-7a71-4c01-9297-a435016d8227har mummikopper selv om hun ikke har barn.

Man er ikke voksen før man tør å være barnslig mener nå jeg. ;)

Anonymous poster hash: 9bc99...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ikke, men bloggeren Kristin http://play.film2home.se/Player.aspx?id=5b28a086-7a71-4c01-9297-a435016d8227har mummikopper selv om hun ikke har barn.

Man er ikke voksen før man tør å være barnslig mener nå jeg. ;)

Anonymous poster hash: 9bc99...fb7

Feil link der. Sorry. :rodme:

Rett link er her: http://styleconnection.blogg.no/

Anonymous poster hash: 9bc99...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du link til bilde av den? Finner den ikke på oversikten jeg la ut!

Anonymous poster hash: 015c5...2ed

Nei, så et prøvebilde ei venninne hadde fordi hun jobber i en butikk. Finner ikke noe på google. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal kjøpe Hufsa og Stinky til julepresang til svigermor og hennes mann. De blir jo ikke fornøyd med gavene jeg kjøper til dem uansett. :kosteskaft:



Anonymous poster hash: 9bc99...fb7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Har veldig lyst på "hold vannet rent" som kun skal selges i Sverige. Fant en nettbutikk som sendte til Norge, men de skulle ha svimlende 400kr i frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en mummikopp etter å ha gitt blod, men er ikke særlig fan av de. Mange jeg kjenner som elsker koppene, så de er uten tvil veldig populære :) Jeg er 23 år og fikk koppen da jeg var 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en mummikopp etter å ha gitt blod, men er ikke særlig fan av de. Mange jeg kjenner som elsker koppene, så de er uten tvil veldig populære :) Jeg er 23 år og fikk koppen da jeg var 18.

Hvis koppen er gått ut av produksjon så kan du få ganske mange penger for den! :P Hvilken kopp er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å samle! Er så lett å bli avhengig...begynte vel egentlig før jul og er oppe i 8 kopper nå, men vil stadig ha flere :fnise: Tror dessverre ikke at Blodbanken i Oslo har mummikopper da, kanskje jeg burde bli blodgiver et annet sted :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine første Mummi-kopper før jeg hadde samboer eller barn, for over 15 år siden! :)

Alle koppene er like fine i dag, men har ikke kjøpt noen nye de siste 5-6 årene. Har knapt plass til fler ;)

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

s

Hvis koppen er gått ut av produksjon så kan du få ganske mange penger for den! :P Hvilken kopp er det?

Det tviler jeg på. Det kommer stadig nye kopper, og enkelte sluttes å produseres.

Jeg har mange kopper som er over 10 år gamle, og tror ingen av disse er i produksjon i dag, uten at jeg ser for meg at jeg drikker av en formue av den grunn.

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg på. Det kommer stadig nye kopper, og enkelte sluttes å produseres.

Jeg har mange kopper som er over 10 år gamle, og tror ingen av disse er i produksjon i dag, uten at jeg ser for meg at jeg drikker av en formue av den grunn.

Altså, jeg snakker ikke om millioner, men jeg har sett flere kopper gå for ca. 1000 kr og for meg er det ganske mye penger :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg snakker ikke om millioner, men jeg har sett flere kopper gå for ca. 1000 kr og for meg er det ganske mye penger :P

Ok, vil du kjøpe koppesamlingen min for 15.000 kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine første Mummi-kopper før jeg hadde samboer eller barn, for over 15 år siden! :)

Alle koppene er like fine i dag, men har ikke kjøpt noen nye de siste 5-6 årene. Har knapt plass til fler ;)

Fazerkoppen går feks for 10-20000,- og veldig mange av de eldre går for over 1000,-. Så har du en del gamle kan det fort bli noen kroner hvis du selger. Har selv fulgt med på noen svenske og norske sider på Facebook og det er litt galskap... Hadde vært gøy å høre hvilke du hadde. :) Og folk vil jo ha de helst med merkelappen de hadde ved salg, da er de ennå mer verdt.

Selv har jeg vel nå rundet 20 stk, noen utgåtte har jeg, men ingen som har tatt av i pris. Jeg bruker mine, synes de er koselige og kommer nok ikke til å svi av tusener på sjeldne kopper (men finner jeg de billig så kjøper jeg). Den nye mummihuskoppen synes jeg er veldig fin, en av favorittene. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hinkelpinkel

Det tviler jeg på. Det kommer stadig nye kopper, og enkelte sluttes å produseres.

Jeg har mange kopper som er over 10 år gamle, og tror ingen av disse er i produksjon i dag, uten at jeg ser for meg at jeg drikker av en formue av den grunn.

Om koppen gikk ut av produksjon for ti år siden kan den faktisk være verdt litt. Spesielt om det er sesongkopper. Finst flere sider på Facebook der mummikopp entusiastene samler seg, du kan jo prøve å selge de der?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samler på mummikopper, og begynner å få ei bra samling nå :) Har mange som er sesongkopper, og har noen som ikke er i handelen lengre.

Har ikke kjøpt noen selv, men har fått i gave, og jeg velger alltid mummikopp når jeg gir blod. Gir blod 4 ganger i året, så det blir noen kopper.

Elsker mummikoppene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, vil du kjøpe koppesamlingen min for 15.000 kanskje? :)

Ikke jeg, men du finner helt sikkert noen som vil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gikk ut av produksjon i 2013, de har den fremdeles på mange butikker, men om noen år kan den kanskje være verdt noe :)

Oy, kanskje jeg skal holde på den en liten stund til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...