Gå til innhold

Hvilke menn fortjener de beste damene?


Gjest Alfred

Anbefalte innlegg

Disse debattene er så dumme. Alle vet da hva som er gjengs oppfattet som vakkert. Selv om det er sujektive variabler, vil det alltid finnes mennesker som i de flestes øyne er vakre, det er sikkert denne gruppen TS sikter til.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen fortjener noe som helst her i livet.

Når man ser noe man liker her i livet, må man gå etter det og ta det. Kvinner som menn. De fleste slår seg til ro med det de får her i livet og det er nettop derfor folk flest er middelmådige. Ikke at det er noe galt, kun en betraktning.

:)

Jeg tror også at det har noe med at mange menn velger det sikre fremfor å ta sjanser. Men hva får en mann til å tro at noen andre skal ha de fineste damene? Hvis en mann aldri prøver seg på de beste damene, så er han jo helt sikker på å ikke få dem. Det er mulig at de på en måte har slått seg til ro, men øynene sier noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse debattene er så dumme. Alle vet da hva som er gjengs oppfattet som vakkert. Selv om det er sujektive variabler, vil det alltid finnes mennesker som i de flestes øyne er vakre, det er sikkert denne gruppen TS sikter til.

Ja, eller sagt på en annen måte: Kvinner som menn vil ha sex med ved første øyekast og som de ønsket var deres, og ikke andres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke den eneste kvaliteten, men det er den kvaliteten menn tenner på.

Så hvorfor sjekket han i første omgang opp en som var mindre attraktiv, når han kunne valgt en han likte bedre?

Jeg ser at du prøver å patronisere meg, men jeg har heller ikke noe ønske om å bli populær blant alle på KG. Jeg stilte bare et enkelt spørsmål.

Hvorfor må det være slik at han konsekvent sjekket opp ei dame som i dine øyne ikke er bra nok for ham?

Nei fy, jeg er så glad jeg har fått erfare at utseendet blir mer og mer fantastisk i takt med at man oppdager hvor tvers igjennom herlig en person er.

Endret av Alva_E
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter velger ett hakk over.

gjennomsnittlig jente velger fin gutt

stygg jente velger gjennomsnittlig gutt

stygge gutter er dømt til ensomheten.

modellfin jente går etter noen med status, penger, vennekrets o.l.

Tenk på det selv, du ser helt helt normal gutt med det skogstrollet av ei jente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må det være slik at han konsekvent sjekket opp ei dame som i dine øyne ikke er bra nok for ham?

Nei fy, jeg er så glad jeg har fått erfare at utseendet blir mer og mer fantastisk i takt med at man oppdager hvor tvers igjennom herlig en person er.

Det er ganske tragisk for en mann å bli sammen med ei mindre pen dame, for så å oppdage at hun er en djevel. Det er alt for mange slike skjebner.

Han ville blitt lykkeligere om hun i det minste var en pen djevel :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snoopy_93

Ikke de som etter spørsmål til hvem som fortjener de ihvertfall. :fnise:

Antar vel at alle jenter er en godbit. Alle er like mye verdt og alle er veldig pene på hver sin måte. Jenter er ikke akkurat noen godte-bit man finner i butikken også er det "første mann til mølla".

Hvem som "fortjener" disse godtebitene du omtaler er vanskelig å si, men antar at det er en gutt som behandler jenter med respekt, verdighet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske tragisk for en mann å bli sammen med ei mindre pen dame, for så å oppdage at hun er en djevel. Det er alt for mange slike skjebner.

Alt av hunkjønn er jo djevelens verk, vet du ikke det? =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke de som etter spørsmål til hvem som fortjener de ihvertfall. :fnise:

Antar vel at alle jenter er en godbit. Alle er like mye verdt og alle er veldig pene på hver sin måte. Jenter er ikke akkurat noen godte-bit man finner i butikken også er det "første mann til mølla".

Hvem som "fortjener" disse godtebitene du omtaler er vanskelig å si, men antar at det er en gutt som behandler jenter med respekt, verdighet osv.

Dette tror du ikke på selv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske tragisk for en mann å bli sammen med ei mindre pen dame, for så å oppdage at hun er en djevel. Det er alt for mange slike skjebner.

Han ville blitt lykkeligere om hun i det minste var en pen djevel :)

Da kaster man "djevelen" på dør, problem solved?

Men hva er egentlig årsakene til spekulasjonene lurer jeg på? Føler du ikke helt at du får napp hos "godbitene"?

Forøvrig vil jeg si det er høyst sannsynlig at enkelte søppelsekker av noen menn også går hånd i hånd med en godbit. Så det går nok begge veier vil jeg tro...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:opplyser: Damer er ikke premier, gutter.

Jeg vet at dette er vanskelig for kvinner å forstå, men prøv å se det fra en manns synspunkt.

Som en start kan du tenke deg hva som vil skje om en mann ikke gjør noe for å få en kjæreste. Da vil han forbli singel, og grunnen er så enkel at damer forventer både at han tar initiativ og at han driver datene til et forhold. Selv de mindre pene damene forventer dette. En kvinne som ser ok ut vil ikke trenge å gjøre noen innsats; og om mannen ikke driver romansen fremover vil hun kun trenge å vente på neste mann.

Så kan du tenke deg hva en mann må gjøre for å få en dame det er konkurranse om. For det er stor konkurranse for å få de peneste damene.

Alt i alt tror jeg at det er innsatsen fra en mann som avgjør hvilken kvinne han ender opp med.

Endret av Alfred
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kaster man "djevelen" på dør, problem solved?

Men hva er egentlig årsakene til spekulasjonene lurer jeg på? Føler du ikke helt at du får napp hos "godbitene"?

Forøvrig vil jeg si det er høyst sannsynlig at enkelte søppelsekker av noen menn også går hånd i hånd med en godbit. Så det går nok begge veier vil jeg tro...

Tja, hva er grunnen til å spekulere i noe som helst ? :)

Årsaken er at ikke forstår hvorfor menn finner seg i at andre menn skal ha damene som de egentlig ville hatt selv. Det står forøvrig i åpningsinnlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva er grunnen til å spekulere i noe som helst ? :)

Årsaken er at ikke forstår hvorfor menn finner seg i at andre menn skal ha damene som de egentlig ville hatt selv. Det står forøvrig i åpningsinnlegget.

Du skjønner, det, Alfred, at damer bestemmer selv hvem de vil være kjæreste med. Damer er mennesker, ikke noe du har fortjent fordi du er født med utovertiss.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du skjønner, det, Alfred, at damer bestemmer selv hvem de vil være kjæreste med. Damer er mennesker, ikke noe du har fortjent fordi du er født med utovertiss.

Damer bestemmer hvem de vil være kjærester med, men de trenger et utvalg å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer vil jo ha de mennene som er opptatte og de som er single. Det er derfor alle koner og samboende kvinner oftere vegrer seg for at typen har venninner og heller ønsker ham kamerater han kan drive dank med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer bestemmer hvem de vil være kjærester med, men de trenger et utvalg å velge mellom.

Det er sant, men det spiller ovehodet ingen rolle om du mener at de skulle ha valgt deg, hvis de ikke er enige i det selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser det hele tiden. En mann går tur med en lite tiltalende kvinne, og han får øye på en eller flere virkelig pene damer. Øynene hans lyser av begjær, og trolig sjalusi for han vet at noen andre vil få disse damene.

Mange av disse mannfolka har enten resignert eller har aldri forsøkt å tilnærme seg slike damer. For i deres hode tilhører disse noen andre.

Spørsmålet er: Hvem fortjener godbitene?

Gjelder ikke dette den andre veien også?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...