Gå til innhold

Death of a Jester


Libe

Anbefalte innlegg

*Enigma*: Men du er vel enig i at selv kvinner med middels store ører fortjener skolegang og tilsyn av allmenlege ved akutt sykdom?

Nja ikke helt sikker. De med små ører og de med store ører, definitivt, men middels store ører bør klare seg sjæl! :gjeiper:

Ellers har K vært her en tur. Han forteller så mange sprø historier, herreGUD. Eller han forteller dem ikke, jeg tvinger dem ut av ham. Her tror man at man er litt frisinnet, og så møter man han der og skjønner at man er et frigid kjøleskap, egentlig. Haha. Han kaller meg jernkvinnen siden jeg bare ler av all galskapen, og aldri blir sjalu. Jeg tror nesten jeg ler mest av sjokk. Han er så sprø. Digger det.

Trodde du var ferdig med K jeg ... ;) Han er visst som svensken min, forsvinner aldri helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Tror du har rett i dette med hva man angrer på i ettertid. Jeg tenker mye på at jeg komme ikke til å angre på de timene jeg ikke jobbet overtid, men kanskje på de timene jeg satte jobben foran barna mens de var små. For meg var dette en lang(som) prosess, da de var små var det så slitsomt, og livet ble så annerledes og jeg så hele tiden etter muligheter til å leve litt som før jeg fikk barn. Barnevakt var en kjærkommen ting, og jeg hadde (som deg) foreldre som mer enn gjerne stilte opp. Nå som barna mine er halvstore, ser jeg altfor godt hvor det bærer - om få år har de flyttet ut og kommer innom på besøk når det passer inn i deres tidsskjema. Det er til å gråte av, det finnes jo ikke bedre mennesker å være sammen med! Og nå griper jeg enhver anledning til å være sammen med de og priser meg lykkelig for hver dag de fortsatt syns det er koselig å gjøre ting sammen med meg. Så ser jeg tilbake på alle mulighetene jeg gladelig ga fra meg da de var mindre, fordi jeg ville jobbe så mye som mulig (jeg fikk fastlønn, så det handlet mer om selvrealisering enn penger) eller kafeturer med venninner.

Så mener jeg ikke at man skal leve gjennom barna sine, eller at det er feil å kombinere barnelivet med voksenlivet som best en kan, men jeg tror at fokus er forskjellig fra den enkelte og at noen (som meg selv) kanskje syns det blir morsommere og mer givende å være sammen med barna sine etterhvert som de blir eldre, og at i mitt tilfelle hadde det nok både med å gjøre at barna ble eldre, og at jeg skiftet mitt fokus.

Ble mye meg og mitt, men fikk lyst til å dele dette med deg, etter å ha lest det du selv skriver om samme tema. Fordi jeg kjenner meg igjen i deg på dette, tror jeg. Hvis jeg tolker deg rett.

Så er jeg veldig spent på hvilke utfordringer du står ovenfor, og hvilke brikker som skal på plass i puslespillet ditt. Og uansett hva du velger å dele her, så heier jeg på deg og Barnet (og bittelitt på kaninen. Jeg har hatt kanin og er derfor negativ i utgangspunktet, men det at den bæsjer i buret og hopper fritt rundt uten å spise opp sofaen og alle ledningene, gjør at jeg heier bittelitt på den og ;) )

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

...

Planen er langt mer "normal", og noe folk flest gjør fra tid til annen. Men det er et stort steg for meg. På sikt vil det innebære at jeg blir frisk (tror jeg), og at Barnet får det så ypperlig som overhodet mulig for et barn som henne. Jeg skal fortelle når det er i boks, hvis det ordner seg. Ser litt mørkt ut akkurat nå. Men. Gir ikke opp helt ennå.

...

Jeg skal krysse fingrene :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

...

Nå er det noen som spiller "Lambada" utenfor på gaten fra en bil...

De spilte den sist jeg var ute (fordi jeg hang over baren og maste helt til de ga seg), og da ble jeg så fornøyd at jeg ikke hadde tid til å avvise guttene på en hyggelig måte lenger. Jeg bare dyttet dem til helvete vekk mens jeg danset, og han ene ramlet inn i en dame som ble sur fordi hun ble skumpet, så hun kastet drinken sin på ham, noe som førte til at en danseløve rett ved siden av skled i vinsølet, og dro med seg en passe bolet kar som ikke syntes han hadde noe nede på gulvet med en annen fyr å gjøre!

Har jeg i ettertid blitt opplyst om fra observante medborgere.

...

Så du ER the butterfly effect? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara

Kjenner igjen ambivalente mammafølelser, av ting som ble så annerledes enn man trodde, for ikke å snakke om drømte om. Var man ikke ung og håpefull på et tidspunkt?!

Vi fortjente ikke bunnplassering, akkurat, men det er et morsomt signal til Norge. Husker jeg som regel (fra gamle dager før semifinaletullet, da jeg var ung *retter litt på gebisset*) falt konsekvent for den låta som ble nummer 2, mens vi sendte videre den nesten aller teiteste :ler:

Nå er det bare blitt et østblokksirkus, så det føles som et fremmedkulturelt fenomen i stedet for en europeisk musikkonkurranse. Bare å innse at Norge er bittelite, og at verden ikke har veldig mange nordmenn, på langt nær så mange som vi tror :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara
Miss O'Hara: Liker spesielt godt denne politiker som presterte å skrive på facebook at vi må slutte å sende alle disse utlendingene til finalen, og heller satse på helnorskt. Da tenker jeg vi bør se bort ifra at vi faktisk vant det året vi sendte en ikke så altfor helnorsk Ivo Caprino-figur. Med fele og det hele.

Og forrige gang der var det en irsk dame med for Norge og forrige gang der var det en svensk dame med, så jegvetikkejeg... kanskje vi skal innse at det ikke nødvendigvis er saliggjørende å være blond og blåøyd og direkte nedstammet fra vikingene i alle henseender. Jeg skyter i blinde her... :fnise:

Osteopat har jeg hørt varmt anbefalt fra venninne med samme problem - en skjevhet i rygg og bekken som kom av et kortere ben. Hun ramlet tilfeldig over en osteopat i jobbsammenheng og påstår hun fikk omtrent nytt liv etterpå. Verdt et forsøk. De har visst et mer helhetlig syn på saken enn ren kiropraktor/ren fysio-tilnærming hvis jeg har forstått det rett :)

Endret av Miss O'Hara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest Miss O'Hara

Man blir jo, som følger over tid, litt nysgjerrig på alle gode nyheter :sjenert: Håper du får en kjempefin sommer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
Gjest Miss O'Hara

Gammel, javisst! Jeg er gammel, så gammel at jeg ikke danser ute, bare hjemme når ingen ser meg :biggrin:

Om å vente på en mann til man er mindre fucked up, hum, min erfaring er at man kan vente til all evighet er gått og når årene flyr forbi og man ikke føler seg det spøtt mer i vater så kan man like gjerne tenke take it or leave it, gøbben! og gi flatt jern :fnise: Hvordan en fyr takler bagasje kan være en glimrende hjelp til å skille skitt fra kanel, for å si det sånn :ler:

Så superhyggelig at du har fått så positive endringer i livet ditt!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...