Gå til innhold

Death of a Jester


Libe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Katee

Jeg kommer til å utføre flere hendige uhell. Hikk. Det er mulig jeg sniker med meg mobilen så jeg har KG, men vi får nå se :nigo:

Hikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, hva skal man med uvenner om man har sånne "venninner" som du har. :roll: Du kunne jo nesten fått din egen serie ala The only way is Essex du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara
Dersom alle hoder hadde ramlet av og trillet avsted, så hadde vi alle løpt etter vårt eget. Ikke det vakreste, eller det klokeste, men vårt eget.

Fint bilde :ler:

Jeg er dog ikke bombesikker på det for min del... det ville vært en gylden sjanse til å bli kvitt en del tankegods jeg strengt tatt kunne klart meg uten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

...

Jeg tror jeg egentlig tilhørerer et parallellt univers hvor folk er litt mer som meg. Eller så er jeg bare konstant på feil sted til absolutt helt feil tid.

...

Jeg tror vi alle kan føle oss litt som Obstfelder til tider!

Du er fantastisk!

Så sant som det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Apropos Obstfelder, i det siste har jeg blitt mer og mer angst.

Jeg digger hvordan han formulerer det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara

Du spør hvor de normale mennene er. Skal de to ordene i samme setning?

Sikker på du vil ha en normal mann?! Vi er i Norge, you know? Jeg tror den gjengen du møtte der fra covention er så normalt som det kan få blitt, dessverre. Mulig det er håp for dagens tjueåringer og generasjonene etter, men jeg holder ikke pusten for mine single jevnaldrende, for å si det sånn - jeg tror min generasjon kommer til å sette ny rekord i å leve single livet ut, fordi alternativet er bent frem skremmende!

Selv min Mr. Butler som er en usedvanlig anstendig mann av seg (og eneste grunnen til at det er verdt å vurdere) føles som han er fra en annen planet ganske ofte. Men det er hyggelig nok, så jeg gidder. Må jo prøve dette også; voksenlivet.

Nei du, frøken. Be careful what you wish for. Ikke ønsk deg noe normalt, vaffal! Ønsk deg noe bra nok, for deg og lillefrøken :)

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Helt sikker på at det er en hun og ikke en han? ;) Påske ftw! Slipper gavestyr, men får fortsatt marsipan og slipper all vaskinga og pyntinga. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dagboksniker titter fram og sier: tjohei :vinke:

Vedrørende kanin som kan hende er en bitteliten mann i kanindrakt; ler høyt for meg selv, herlig teori! :)

Endret av Kosemose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så hyggelig med tjoheier og halloer! *smiiil (er til for å deles)*

Jeg ser sldri på tv omtrent, så jeg går jo beklageligvis glipp av alle reklamerier. Så Synd! Men idag fikk jeg med meg en gledelig godbit, endelig. Med Jennifer Lopez. Jeg tror den er for barberskum? For hun har ganske mye skjegg så jeg. Neida.

"For selv kvinner med sensitiv hud har rett til en skånsom barbering".

Eller noe veldig tilsvarende.

Og jeg tenker bare... Hallo. Det er som å si "For selv massemordere har rett til en rettferdig rettsak".

Selv kvinner med skånsom hud... Haha. Ja, tenk, til og med DEM, dere!

Yess! Flere som tenker som meg, jo! Jeg har irritert meg sånn over den reklamen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...