AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg begynner. Jeg leste nettom en KG tråd der TS skrev om at et forhold kan GÅ I DUKEN hvis de reiser på ferie sammen... Jeg vet veldig godt at jeg har mange skrivefeil selv, men... GÅ I DUKEN faktisk jeg trodde det het å gå dukken jeg... Tar jeg helt feil??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #2 Del Skrevet 30. januar 2012 Holdt det ikke med TRE tråder om skrivefeil? Er en fjerde virkelig nødvendig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. januar 2012 #3 Del Skrevet 30. januar 2012 Ja, du tar nok feil. Det heter "å gå i duken" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #4 Del Skrevet 30. januar 2012 Holdt det ikke med TRE tråder om skrivefeil? Er en fjerde virkelig nødvendig? Det visste jeg ikke, men er det virkelig nødvendig at du dukker opp her og klager?! TS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loraine Skrevet 30. januar 2012 #5 Del Skrevet 30. januar 2012 Er det virkelig nødvendig å gå helt amok for at noen velger å starte en ny tråd, og ikke vil gå til en tråd uten aktivitet? Alle disse kg-brukerne altså...tror at man vet alt best og blir sinte for alt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #6 Del Skrevet 30. januar 2012 Er det virkelig nødvendig å gå helt amok for at noen velger å starte en ny tråd, og ikke vil gå til en tråd uten aktivitet? Alle disse kg-brukerne altså...tror at man vet alt best og blir sinte for alt! Uten aktivitet..!? De trådene lever i beste velgående, og er nesten de eneste med aktivitet her på språkforumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. januar 2012 #7 Del Skrevet 30. januar 2012 Er det virkelig nødvendig å gå helt amok for at noen velger å starte en ny tråd, og ikke vil gå til en tråd uten aktivitet? Alle disse kg-brukerne altså...tror at man vet alt best og blir sinte for alt! Helt enig! Hvem klarer å holde oversikt over disse tusenogåttogfjørti trådene her inne? Ikke jeg i hvert fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 30. januar 2012 #8 Del Skrevet 30. januar 2012 Ananas ringer står det på boksen med ananasringer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #9 Del Skrevet 30. januar 2012 Hehe. Ananas ringer, faktisk! Men det var virkelig ikke meningen å virke sur. Jeg blir bare så oppgitt når det kommer noen og skriver ting bare for å irritere. Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loraine Skrevet 30. januar 2012 #10 Del Skrevet 30. januar 2012 Er ikke så nøye med disse trådene bare de blir plassert på riktig sted(Har hatt bruker her før da, så selv om jeg har lite innlegg på min bruker er det fordi jeg har laget ny bruker, bare sånn info). Bli irritert om jeg skriver et spørsmål, og vil ha svart på akkurat det spørsmålet. Så kommer noen med: "Det er allerede en tråd om dette, let deg frem -link-." Det var ikke det denne tråden handler om, men vet ikke om noen artige skrivefeil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glenfarclas Skrevet 30. januar 2012 #11 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg kommenterte nettopp en tre sider lang studenttekst på en norsklærerutdanning om "dysletikere". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. januar 2012 #12 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg kommenterte nettopp en tre sider lang studenttekst på en norsklærerutdanning om "dysletikere". Og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 30. januar 2012 #13 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg kommenterte nettopp en tre sider lang studenttekst på en norsklærerutdanning om "dysletikere". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hard Ride Skrevet 30. januar 2012 #14 Del Skrevet 30. januar 2012 En KG-bruker skrev "måren ånde" i stedet for "morgenånde". Da klarte jeg ikke å holde meg.. satt og lo bak skjermen da gitt hehe. Husker ikke hvor eller hvem som skrev det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #15 Del Skrevet 30. januar 2012 Og? Skjønner du ikke hvorfor det er vittig? Her har man altså en student som visstnok vil bli norsklærer, og så presterer han/hun å feilstave "dyslektikere", som er et handikap som gjør at man har vanskelig for å stave riktig. Ironien er jo nærmest til å smake på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. januar 2012 #16 Del Skrevet 30. januar 2012 Skjønner du ikke hvorfor det er vittig? Her har man altså en student som visstnok vil bli norsklærer, og så presterer han/hun å feilstave "dyslektikere", som er et handikap som gjør at man har vanskelig for å stave riktig. Ironien er jo nærmest til å smake på. Å ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #17 Del Skrevet 30. januar 2012 En KG-bruker skrev "måren ånde" i stedet for "morgenånde". Da klarte jeg ikke å holde meg.. satt og lo bak skjermen da gitt hehe. Husker ikke hvor eller hvem som skrev det. Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #18 Del Skrevet 30. januar 2012 Er det virkelig nødvendig å gå helt amok for at noen velger å starte en ny tråd, og ikke vil gå til en tråd uten aktivitet? Uten aktivitet? Vi har flere språktråder som skrives i ukentlig og som har levd i årevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå