Frufly Skrevet 22. mars 2013 #1421 Del Skrevet 22. mars 2013 Fine magen Grattis med en babyjente Liker vognevalget Så kos å handle masse babyting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. mars 2013 #1422 Del Skrevet 22. mars 2013 Gratulerer så mye med en liten prinsesse i magen! Kjempefint magebilde også Siste uken har vært supertravel, så har ikke hatt så mye tid til kg, men det skjer jo mye spennende her inne, så skal prøve å komme sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 22. mars 2013 #1423 Del Skrevet 22. mars 2013 Gratulere så masse med lille jenta i magen! Og da var det jo som vi trodde, morkaka lå foran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 24. mars 2013 #1424 Del Skrevet 24. mars 2013 Gratulerer sååååååå mye med ei lita jente!!! :-D og godt å høre at alt så bra ut!!!:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #1425 Del Skrevet 25. mars 2013 Tuuusen takk Vi er kjempeglade! Av en eller annen grunn har jeg begynt og bli dårlig igjen? Jeg har hatt to tilfeller der jeg har spydd, men det trur jeg har vært for at det har gått for lang tid mellom måltidene. Men tidligere så har kvalmen forsvunnet når jeg har spist. Men det gjør den plutselig ikke lenger Jeg håper det bare er midlertidig! Det var såå godt å være fin i formen!! Idag skal jeg på kafè med ei venninne Hun har flyttet vekk for å gå skule, så det er godt å møte henne de gangene hun er hjemme Ellers har vi fått senga nå Den er så fin! Nå står den i esker på soverommet våres da. Vi har vært litt frem og tilbake om vi skal sette den opp. Det er jo litt tidlig og gjøre det, + den vil jo bli mer "slitt" på en måte.. Men så har vi jo allerede handlet en del, så vi kunne jo satt alt det oppi. Men det er jo ikke så mye enda, at det er i veien Jeg gleder meg til å begynne å gjør klart, med å vaske klærna, dynene, få vognen i hus, reie opp sengene åsånt Svigermor ble jo helt i hundre når vi sa vi skulle få ei jente. Hun fikk jo bare gutter selv, så er nok litt derfor vil jeg tru.Trur hun kommer til og slite med at hun bur flere timers flytur unna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 25. mars 2013 #1426 Del Skrevet 25. mars 2013 Det kan jo igrunn høres logisk ut det. Så da kan det faktisk funke å bare ta litt sol i kort tid Da må jeg faktisk vurdere det. Å få litt glød på denne kroppen her Jeg trenger det, for å si det sånn Jeg vet Hvorfor har vi det??? Vi er så unge. Skal ikke ha sånne ting da Når er det du skal på fredag? Jeg skal ikke før kl.17 på torsdag Huff. Jeg har ofret det en liten tanke. Men håper for guds skyld at det ikke er det. Hvertfall ikke enda Det er jo så tidlig Å jeg sitter i en kontorstol på arbeid. Så det høres ikke så deilig ut å sitte med bekkenplager i 8 timer hver gang jeg er på jobb.. Hmm, jeg får håpe det forsvinner Noen sier man kan få grå hår hvis man stresser mye da, men aner ikke om det stemmer Var på UL klokka 12 på fredagen, glad det var såpass tidlig, tror ikke jeg hadde klart å vente til 17 Får virkelig ikke håpe det er bekkenløsning, det unner jeg ingen. Hvordan er det nå da? Har du fremdeles smertene eller har de gått over? Gratulerer med jente, forresten Når det kommer til klær i str. 50/56 så kjøpte vi litt i str. 50 til B og litt mer i str. 56. Synes det var greit å ha litt i 50 i allefall, siden 56 ble litt stort til han i starten Men man vet jo ikke hvor stor disse ungene er når de kommer, så ville ikke handlet så alt for mye i str. 50 i tilfelle det blir for smått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. mars 2013 #1427 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg handlet vel inn 4 bodyer eller noe i strl 50, men det kunne jeg jo pakke bort med en gang. Skjønner godt at det klør i fingrene etter å gjøre ting klart Det er veldig koselig! Første gsng jeg hang opp de bittesmå klærne på snora, ble jeg innmari rørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 27. mars 2013 Forfatter #1428 Del Skrevet 27. mars 2013 Noen sier man kan få grå hår hvis man stresser mye da, men aner ikke om det stemmer Var på UL klokka 12 på fredagen, glad det var såpass tidlig, tror ikke jeg hadde klart å vente til 17 Får virkelig ikke håpe det er bekkenløsning, det unner jeg ingen. Hvordan er det nå da? Har du fremdeles smertene eller har de gått over? Gratulerer med jente, forresten Når det kommer til klær i str. 50/56 så kjøpte vi litt i str. 50 til B og litt mer i str. 56. Synes det var greit å ha litt i 50 i allefall, siden 56 ble litt stort til han i starten Men man vet jo ikke hvor stor disse ungene er når de kommer, så ville ikke handlet så alt for mye i str. 50 i tilfelle det blir for smått Det kan jo hende at det er stress ja. Heldigvis for farge, sier bare jeg Jeg kan fortsatt kjenne det om jeg sitter for lenge på jobb Jeg liker det ikke! Da vi var på ul, så fikk jeg beskjed om at hvis jeg hadde slått halebenet engang i barndommen, så kunne den "skaden" slås opp igjen i graviditeten eller hva det var. Det gjorde det med mamma. Etter hun hadde gått gravid med meg tok hun sånn mr eller hva det heter, 3 brudd i halebenet, som var fra gammelt av. Såå. Men det er heldigvis ikke hele veien. Kjenner også om jeg går for mye (trenger ikke være masse igrunn), så kjenner jeg at ryggen kan bli fort sliten, å jeg Nei, trur det beste er å prøve å passe på! Det var så koselig å se at det var ei jente Selvom jeg hadde blitt like glad uansett hva det er (trur jeg da ) Sambo sa da vi var på babyshop, så var det et sånn "stativ" med klær i 44(?), så sier han ; Ja, du er jo ikke akkoratt den største personen, så det blir vell den størrelsen på våres baby Jeg er bare 159 høy og ganske tynn Det er jo så masse å handle, så er det så "rart" å handle klær i større størrelser, at vi liksom ikke bare skal handle i 50 åsånt Jaja, jeg har nå handlet litt i de, å jeg trur ikke det blir for mye akkoratt, for klærne må jo vaskes også tenker jeg. Så da får de heller ligge litt lenger i skittentøyet så jeg får brukt alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 27. mars 2013 Forfatter #1429 Del Skrevet 27. mars 2013 Jeg handlet vel inn 4 bodyer eller noe i strl 50, men det kunne jeg jo pakke bort med en gang. Skjønner godt at det klør i fingrene etter å gjøre ting klart Det er veldig koselig! Første gsng jeg hang opp de bittesmå klærne på snora, ble jeg innmari rørt Åååh, ikke si det en gang Jeg gleder meg for masse! Nå ligger det jo enda i poser å eskene sine. Er liksom ikke noe vits å pakke det ut enda. Men guuri så det frister Jeg har kjøpt noen bodyer, trenger sikkert ikke kjøpe så masse mer. Alle er sånn at vi kan kneppe opp på en måte med hode. Trur det er ganske greit så vi slepper å slite med det i begynnelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 27. mars 2013 Forfatter #1430 Del Skrevet 27. mars 2013 Jeg må jo hoppe litt for 20 uker idag Tiden har plutselig gått litt fort, når jeg tenker over at jeg kan være halvveis nå Sprøtt! Vi har sååå fint vær Likevell er vi bare hjemme. Sambo vil på fjellet. Jeg har ikke så lyst. Da må jeg jo sitte nede alene, mens han renner Også tenker jeg at kan ikke jeg renne, så skal vell ikke han heller få lovt Hvertfall når jeg er der Jeg hadde sikkert kunnet. Men når det er påske så er det så sykt med folk. Selvom jeg har full kontroll, så er det ikke alle andre som har det. Å i tilegg så passer ikke klærne mine pga magen Jaja, neste vinter Da kommer jeg sterkere tilbake Sambo har handlet kjempemasse påskesnop til oss Så det skal ikke stå på det hvertfall 2 kg smågodt Ønsker alle en fantastik påske, å kos dere, om det er hjemme eller på fjellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 27. mars 2013 Forfatter #1431 Del Skrevet 27. mars 2013 Ja, jeg må også fortelle at jeg har kjøpt meg to gravidbukser. Å jeg fant de også på H&M Fantastisk å kunne kle på meg dongeribukser igjen!!! Jeg har virkelig savnet det, å følt meg som den slasken som alltid har på meg "alladinbuksa" fra cubus, joggebukse eller tunia med strømpebukse. Sistenevnte er litt for kaldt nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. mars 2013 #1432 Del Skrevet 27. mars 2013 20 uker Grattis med halvveis, søtnos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 28. mars 2013 #1433 Del Skrevet 28. mars 2013 for 20 uker! God påske, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 28. mars 2013 #1434 Del Skrevet 28. mars 2013 jippii! 20 uker hurraaa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #1435 Del Skrevet 29. mars 2013 Deilig å tenke at vi er over halvveis nå For noen dager siden lurer jeg på om jeg kjente de første sparkene. De kom fra området vi fikk beskjed om at bena låg når vi var på ul. Det var noen dunk, så dunka jeg tilbake, så fikk jeg noen få dunk tilbake igjen. Kjente det litt igår også.. Men når jeg har begynt å kjenne det, skal jeg ikke kjenne de ofte og masse da? Ikke bare kanskje en gang til dagen, gjerne ikke det engang? Sambo er og spiller golf idag. Jeg sitter hjemme og slapper av. Imorgen skal jeg en tur på jobb. Skal bli litt godt å gjøre noe også Litt trist at vi bur så langt vekke fra påskefjellet igrunn. Hadde vi budd der mamma bur, hadde vi sikkert eigt noen bortoverski, så vi kunne dratt på fjellet å koset oss. Men, kanskje neste år. At vi koser oss både i skitrekk og skiløyper Jeg har sagt til sambo at han kan gjerne begynne å tenke på noen navn nå. Det skulle han. Vi skulle sette oss ned ikveld å se. Han trengte å google navn åsånt Selvom han hadde ett navn han syntes var litt fint, som jeg fikk vite igår. Men han var sikker på at han fant nok et som var finere Så da er det bare å vente da. Spennende å se om vi blir enige, om vi har lik smak. Det var fint det han fortelte igår da Jeg har begyn t å våknte så tidlig om morningen. Eller, tidlig til meg og være. Våkner mellom 08.30-09.30. Veldig irriterende. Også er jeg fortsatt stapptett i nesa!! Noe som gjør det litt vanskelig for meg å puste, siden jeg vanligvis bare puster med nesen.. Jo, også når jeg nyser (som jeg gjør mangen ganger til dagen), hvis jeg står/går å jeg nyser, så har jeg begynt å lekke??? Jeg hadde trudd jeg skulle slippe unna det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #1436 Del Skrevet 29. mars 2013 Har noen opplevd å få sterk hjertebank? Det har skjedd noen ganger at hjerte banker hardt eller hva jeg skal si, vet liksom ikke helt hva som skjer, men ekkelt er det. Så varer det noen sekunder, så er alt vanlig igjen. Av og til kommer det tilbake også Er det normalt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. mars 2013 #1437 Del Skrevet 29. mars 2013 I begynnelsen kjente jeg spark en dag og så kunne det gå en uke til neste gang så det var veldig frem og tilbake! Nå derimot går det ikke 30 min uten at jeg kjenner noe Lekking ja kommer bare jeg setter meg ned, bøyer meg eller lignende. Helt normalt og vil antageligvis bare øke mot termin, både lekking fra blæra og mye utflod. Hjertebank er nok også helt normalt (det meste er det har jeg skjønt etterhvert). Pulsen øker som regel ganske kraftig når man er gravid pga man pumper så mye ekstra blod, så det kan kjennes godt på kroppen! Tenk at du er over halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 31. mars 2013 #1438 Del Skrevet 31. mars 2013 Graviditet kan gjøre mye rart med kroppen... Ikke alt som er like lekkert! Men alt blir jo verdt det til slutt! Det med hjertebank har jeg ikke hørt om, men sikkert rett som Lollipop sier. Du kan jo evt spørre legen hvis du er bekymret. Håper dere har hatt en fin påske selv om du gjerne skulle vært på fjellet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 1. april 2013 Forfatter #1439 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg har laget handleliste på bloggen. Men hvordan gjør jeg den privat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 1. april 2013 Forfatter #1440 Del Skrevet 1. april 2013 I begynnelsen kjente jeg spark en dag og så kunne det gå en uke til neste gang så det var veldig frem og tilbake! Nå derimot går det ikke 30 min uten at jeg kjenner noe Lekking ja kommer bare jeg setter meg ned, bøyer meg eller lignende. Helt normalt og vil antageligvis bare øke mot termin, både lekking fra blæra og mye utflod. Hjertebank er nok også helt normalt (det meste er det har jeg skjønt etterhvert). Pulsen øker som regel ganske kraftig når man er gravid pga man pumper så mye ekstra blod, så det kan kjennes godt på kroppen! Tenk at du er over halvveis! Det er vell sånn det er i "begynnelsen" vil jeg tru, at sparkene kommer av og til Gleder meg til jeg kan kjenne hele tiden Utflod ja Av og til er det såpass at hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg trudd jeg hadde EL Det er nok normalt ja Jeg har bare hatt det et par ganger, å når det har komt, så er det kjempe ekkelt. Men det er jo ikke masse, så det overlever jeg, for å si det sånn Ja, tenk det Jeg kan virkelig ikke fatte det! Nå går jo tiden så fort også! Er jo straks 21(!!) uker nå! Jeg liker det! Graviditet kan gjøre mye rart med kroppen... Ikke alt som er like lekkert! Men alt blir jo verdt det til slutt! Det med hjertebank har jeg ikke hørt om, men sikkert rett som Lollipop sier. Du kan jo evt spørre legen hvis du er bekymret. Håper dere har hatt en fin påske selv om du gjerne skulle vært på fjellet! Du kan så si Lekking er hvertfall ikke det kjekkeste med dette, for å si det sånn Det blir så absolutt verdt det, uten tvil! Jeg kan alltids høre med legen når jeg er der ja Jeg må prøve og huske og ringe dit imorgen. Så jeg kan få tatt dette sukkervannet. Tenkte det gjerne er greit jeg ringer på forhånd, og ikke bare dukker opp der Så må jeg også høre når det er jeg har time neste gang, for det husker jeg såklart ikke lenger, å glømt å skreve det ned Vi har hatt det fint hjemme også ja ikke like fint som vi ville hatt på fjellet men. Ene dagen kjørte vi en liten tur, vi har spilt monopol noen dager å rett å slett bare vært hjemme å ikke gjort noe også. Jeg jobbet litt på lørdag, og jobber også idag Så det har vært som vanlig igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå