Gå til innhold

Har lært mye av Anders Behring Breivik.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt til slutt, det er fascinerende at du uten videre kan akseptere ABB, til tross for at han har myrdet mange uskyldige. Da er du den første til å forstå, rasjonalisere og forklare. Men om noen sier han er mindre pen? Da blir du plutselig noen hakk mer krakilsk. DET er tydeligvis vanskelig å akseptere. Vanskeligere enn det faktum at drømmemannen din har myrdet barn og unge.. Det sier meg, og dette sier jeg ærlig og oppriktig i full bekymring, at noe ikke er helt som det skal. Jeg håper du har noen du kan snakke med.

Du fortsetter med sykeliggjøringen ja. Det er det beste kortet du har på hånden.

Jeg har ikke noe problem med å godta at du beskriver ham som mindre pen, det forklarer egentlig mer om deg. Det er et forsøk på å overbevise deg selv. Kanskje du faktisk liker ham, siden du er så ekstremt opptatt av å fortelle oss at han er verken pen, intelligent, reflektert, velformulert, og selvfølgelig, kun har draget på akutt psykiatrisk hjelpetrengende personer.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ser virkelig ikke ironien i dine egne ord?

Du vil at pressen skal fjerne sine huskelapper for å ikke skape generaliseringer og fordommer mot folkegrupper, og når jeg gjør nettopp det mot deg, da fyrer du deg opp?

Meget fascinerende.

Du synes ikke det er forskjell på å være tiltrukket av noen, og det å komme med reelle trusler med religionen/Allah som begrunnelse, og som er blitt realisert tidligere?

Dessverre var det ikke noen slags ironi her, det er du som har falt av lasset i din streben etter å trekke paralleller.

Haha, så du er TS? Det er interessant at du har operert i denne tråden både som AB og navngitt bruker. Vi i meningspolitiet er ihvertfall tøffe nok å stå for hva vi mener. Jeg trenger ikke å skrive et innlegg, for så å være enig med meg selv som AB.

Dere ABB-fans har en pussig oppfatning av hva som er PK. Jeg tror nemlig at årsaken til at mange reagerer på galskapen deres ikke er et utslag av politisk korrekthet, men heller at det å være nesegrus betatt av en massemorder strider i mot folks fatteevne og empati. Dere sikler på mannen som har stått bak det verste angepet på Norge i nyere tid. Det er det ikke en skummel mullah fra indre gokkistand som har gjort, men deres egen private drømmeprins.

At det er flere av dere gjør ikke verken holdningene deres eller det faktum at dere romantiserer en drapsmann, mer greit. Men det er interessant at det at VI er flere som reagerer, betyr at vi er PK. Men at det er flere av dere betyr at.. hva da egentlig? At det er 3-4 av dere i denne tråden som mener det samme, gjør dere ikke mindre sprø. Kollektive vrangforestillinger er ikke noe nytt.

Og huff av meg, var Katten slem mot deg? Jeg er i grunn enig i at det var ufint av ham og bruke din egen råtne logikk mot deg. For det er jo selvfølgelig helt greit å generalisere rundt 1 milliard mennesker på bakgrunn av religiøs tilhørighet, og anta at de alle sammen er potensielle terrorister og voldtektsmenn som ønsker å drepe oss. De deler jo tross alt religiøs bakgrunn med skumle folk. Det er jo noe heeeeeeelt annet å anta at en slik logikk kan videreføres, slik at man bruker prinsippet om å sette folk i bås på grunnlag sammenfallende meninger når det dreier seg om dere. La oss oppsummere: noen muslimer er slemme -> alle muslimer er slemme, fordi de deler en religiøs ilknytning med folk med ugreie holdninger. Grei påstand. ABB er slem og istand til å utføre massemord -> alle som er enig med ABB er slemme og i stand til å utføre massemord. Ikke grei påstand. I skammekroken med deg Katten! Det er slemt å utsette folk for realitet og logiske slutninger! Beklager at smaken av din egen medisin var bitter Madchen. Du får ingen sympati av meg.

Meningspolitiet as - over og ut.

Det har ingenting med tøffhet å gjøre når du er PK. Da er du jo akseptert av 99,9999 % av befolkningen. Det er det å stå i mot som er å være tøff, og med hetsen Madchen så at jeg og fortsatther fikk i våre innlegg, og som du fortsetter med her er det ikke spesielt rart.

Du liker å understreke at han er massemorder og drapsmann i det evinnelige. Men det er ingen som kaller motstandsbevegelsen for drapsmenn, nemlig fordi man gikk til krig mot de som prøvde å utslette oss/overta landet vårt. I krig og kjærlighet er alt lov vet du:)

Nei, det var ikke en muslim denne gangen, men bakgrunnen er skapt av muslimer. I tillegg til at til og med smørsangeren Stoltenberg trodde det var Al Qaida, i tillegg til resten av landet. Og du sier det som om muslimer er helt uskyldige. Beklager, men Drømmeprinsen vår blir ingenting sammenlignet med 9/11 og div. selvmordsbombere i bl.a. London.

Som forklart til Katten, det var ingen logikk som ble brukt mot Madchen, det var kun et tåpelig forsøk på å trekke en parallell. Hadde Katten tatt siv.ing. utdannelsen hadde jeg vært livredd for å bevege meg inn i noe han konstruerte! Men no worries, han hadde nok ikke bestått inntakskravene fra VGS, da man må ha matte og fysikk :) Tar jeg helt feil når jeg sier at du hadde kosefag på VGS? Og at du sannsynligvis har en bachelor eller lavere, og jobber innen reklame/grafikk/økonomisk lavprofilert byrå?

Det samme gjelder for øvrig deg, Vampen, tviler på at du har høyere utdannelse, men du har jo hvertfall bidratt stort til norske bokforlag! Det er ikke verst bare det. Jeg har ofte tenkt at det er utrolig mye dårlig stoff i bokhandelen, men nå ser jeg bildet.

For øvrig, råder jeg deg til å sende en henvendelse til mod. Om å endre ditt brukernavn til Eskil Pedersen den II.

For ikke å snakke om meninghetspolitiet, PK og naivitet - men jeg fikk i det minste en high five.

Som skapsosialist undercover blant kapitalistene, får jeg litt identitetskrise når jeg appåtil er kulturmarxist. Kan jeg få være en sosialt retardert konservativ anarkist istedet?

Du er en wannabe kapitalist. Du tjener sikkert langt under snittet, og jobber som en som deler ut flyers eller i en pølsemakerbu på Beito.

Og jeg virkelig elsker det når fangirlsen begynner å slenge rundt seg med store ord som kulturmarxister! :rodmer:

Hehe, søtt at du synes det er et stort ord:) Da burde du lese manifestet mer nøye, da kan du lære et og annet nytt stort ord. Er det derfor vi har kommunikasjonsbarrierer her? Du skjønner rett og slett ikke språket vårt? Det ville forklart en del!

Det minner meg på noe KSM, hvor blir det av osten min? :kjefte:

Du lever da enda, så det tyder på at vi med formueskatt har spandert en ost eller 8 siden sist. Du må ikke bli for grådig vet du, det er ikke lønningsdag før om 14 dager. Da kan du ta lommepengene og kjøpe Euroshopper hvitosten din :)

Det er de som vil ligge med ABB

Ahhh! For en deilig setning å lese så tidlig på dagen <3 Min største drøm <3<3<3

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ahhh! For en deilig setning å lese så tidlig på dagen <3 Min største drøm <3<3<3

Skaff deg hjelp. Nå. seriøst.

Skrevet (endret)

Skaff deg hjelp. Nå. seriøst.

Kan du heller bidra med noe konstruktivt istedet for å gang på gang skrive innlegg som ingen egentlig ikke har noe nytte av?

Endret av fortsatther
  • Liker 1
Skrevet

lol hvorfor gidder dere sitte her og prøve å forsvare? skjønner dere ikke at folk har blitt skada?

Dere vil bare provosere.... det begynner bare å bli veldig dumt.

Dere får sende en mail til NRK så de kan lage et realityshow om dere, så kommer dere på TV!

og det "politiske" dere snakker om er bare bullshit. Man kan virkelig ikke påstå at man har rett i politikken når man bare er 17 år eller hvor gamle dere/en av dere var....

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Kan du heller bidra med noe konstruktivt istedet for å gang på gang skrive innlegg som ingen egentlig ikke har noe nytte av?

Innlegg som DU ikke har nytte av kanskje.

Dere sitter å sikler over en massemorder. Det er begrenset hvor konstruktiv man kan være da.

• Liker 2
Skrevet

Innlegg som DU ikke har nytte av kanskje.

Dere sitter å sikler over en massemorder. Det er begrenset hvor konstruktiv man kan være da.

Det eneste du gjør på denne tråden er å applaudere, sende blomster og kalle oss syke. Eksempelvis er Katten mer konstruktiv enn deg. Så jo, det går an. Hvis ikke kan du fint holde deg vekk fra å kommentere.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Tihi, dronningen av forelsket sprøyt og personangrep slår til igjen?

Anyhoos, for å holde det høvelig saklig:

Du synes ikke det er forskjell på å være tiltrukket av noen, og det å komme med reelle trusler med religionen/Allah som begrunnelse, og som er blitt realisert tidligere?

Dessverre var det ikke noen slags ironi her, det er du som har falt av lasset i din streben etter å trekke paralleller.

Madchen uttaler at det er negativt og svært politisk korrekt at medier prøver å unngå og skape en overbevisning angående en større populasjon, pga et enkelt individs handlinger. Det er gjerne relatert til tro, politiske meninger eller nasjonalitet.

Når jeg da, for å illustrere hva dette gjør, gjør en generalisering basert på et enkelt individs (ABB) handlinger opp mot de som deler både hans nasjonalitet og meninger, så er det da feil.

Ser du ironien nå?

• Liker 1
Skrevet

Tihi, dronningen av forelsket sprøyt og personangrep slår til igjen?

Anyhoos, for å holde det høvelig saklig:

Madchen uttaler at det er negativt og svært politisk korrekt at medier prøver å unngå og skape en overbevisning angående en større populasjon, pga et enkelt individs handlinger. Det er gjerne relatert til tro, politiske meninger eller nasjonalitet.

Når jeg da, for å illustrere hva dette gjør, gjør en generalisering basert på et enkelt individs (ABB) handlinger opp mot de som deler både hans nasjonalitet og meninger, så er det da feil.

Ser du ironien nå?

Disse "enkelt invidividenes handlinger" forekommer svært ofte...

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Det eneste du gjør på denne tråden er å applaudere, sende blomster og kalle oss syke. Eksempelvis er Katten mer konstruktiv enn deg. Så jo, det går an. Hvis ikke kan du fint holde deg vekk fra å kommentere.

Tja, dere kan komme med vås om at ABB er deilig og heit og at dere vil ligge med han. Da kan vel jeg komme med vås om at dere er syke og trenger hjelp.

Jeg vil aldri, aldri komme til å godta at det liksom skal være normalt å sikle over dette mennesket(om man i det hele tatt kan kalle han det).

Gjest Katten.
Skrevet

Med slike ekstreme meninger som dette, kommer det gjerne ekstreme reaksjoner - som ikke nødvendigvis er konstruktivt ment.

Det er, dessverre, slik en må regne med.

Men hva vet vel jeg? Jeg jobber jo bare i en pølsemakerbu på Beito. Hva/hvor er Beito, forresten?

• Liker 1
Skrevet

hvorfor KLARER ikke dere å slutte å dra dette teamet frem hele tiden da? Har dere ikke forstått at folk ikke vil høre noe av det? Dere må da virkelig vite at dere må tåle å høre sånt når dere deltar i sånne diskusjoner?

Hvis dere ikke forstår det, så er jeg enda mer enig i at det er noe galt oppi topphuet her.

Jeg går ikke bort til en neger og sier at han er en jævla svarting. Det handler litt om respekt, selv om du har en sterk mening.

Det virker bare som om dere vil provosere og å ha oppmerksomhet. Det kan jeg se godt. Og det fører dere bare ned på en enda lavere nivå....

Dere klarer verken å føle empati, ta tak i virkeligheten, og dere tåler ikke å bli sagt imot om en sak dere heller ikke forstår at folk blir provosert av.

Gjest Katten.
Skrevet

Disse "enkelt invidividenes handlinger" forekommer svært ofte...

Vi snakker om ca halvannen milliard mennesker som er muslimer, selvfølgelig vil det være en god del råtne egg der, akkurat som det er en god del råtne egg blant våre egne òg.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

otilie, er det ikke bedre at de får utløp får deres meninger her, respons fra andre mennesker, istedet for at de sitter og lar dette koke i deres egne hoder?

• Liker 1
Skrevet

Tja, dere kan komme med vås om at ABB er deilig og heit og at dere vil ligge med han. Da kan vel jeg komme med vås om at dere er syke og trenger hjelp.

Jeg vil aldri, aldri komme til å godta at det liksom skal være normalt å sikle over dette mennesket(om man i det hele tatt kan kalle han det).

Som svar på spørsmål eller bekreftelser på teorier. Det er ikke snakk om at du skal godta det. Men å kunne holde deg for god for usaklige kommentarer, vennligst.

Med slike ekstreme meninger som dette, kommer det gjerne ekstreme reaksjoner - som ikke nødvendigvis er konstruktivt ment.

Det er, dessverre, slik en må regne med.

Men hva vet vel jeg? Jeg jobber jo bare i en pølsemakerbu på Beito. Hva/hvor er Beito, forresten?

Da synes jeg det er greit å påpeke det, for eventuelt å få en slutt på det.

hvorfor KLARER ikke dere å slutte å dra dette teamet frem hele tiden da? Har dere ikke forstått at folk ikke vil høre noe av det? Dere må da virkelig vite at dere må tåle å høre sånt når dere deltar i sånne diskusjoner?

Hvis dere ikke forstår det, så er jeg enda mer enig i at det er noe galt oppi topphuet her.

Jeg går ikke bort til en neger og sier at han er en jævla svarting. Det handler litt om respekt, selv om du har en sterk mening.

Det virker bare som om dere vil provosere og å ha oppmerksomhet. Det kan jeg se godt. Og det fører dere bare ned på en enda lavere nivå....

Dere klarer verken å føle empati, ta tak i virkeligheten, og dere tåler ikke å bli sagt imot om en sak dere heller ikke forstår at folk blir provosert av.

Jeg tåler det, men det er unødvendig og slitsomt å stadig få usaklige, usmakelige og useriøse kommentarer. Flott at du ikke viser hverdagsrasisme, det gjør ikke jeg heller.

Vi tåler å bli sagt imot, og vi svarer til og med. Dette er et debattforum, alle meninger kan komme frem.

Skrevet

Vi tåler å bli sagt imot, og vi svarer til og med. Dette er et debattforum, alle meninger kan komme frem.

så slutt å klag da??

og prøv å forstå at sånne ting her ikke er noe som folk vil høre?

Hvorfor har du et så stort behov for å skape oppmerksomhet rundt dette? Hvorfor kan dere ikke bare holde dere til dere selv, sende PM eller noe.... dere vet jo at dere bare får dritt slengt etter dere her.....

Hvis du elsker å høre drittslenging til deg her inne hele tiden så versågod, men jeg ser ikke hva som er så kult med det.

Det er en tapt sak å prøve å revolusjonere verden lille venn....

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Dere MÅ jo være klar over at dette provoserer.

2. verdenskrig var ferdig for flere tiår siden, men vi provoseres fortsatt av Hitler-sympatisører.

Det er bare litt over et halvt år siden ABB drepte mange barn og unge.

Da må du vel skjønne at det kan være vanskelig å holde seg i skinnet når dere skriver rett ut at dere syns han er deilig?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Bortsett fra mine...

• Liker 1
Skrevet

Hvordan har jeg rasjonalisert og romantisert i det innlegget? Jeg har skrevet at han sannsynligvis slet psykisk. Og som vanlig kommer du med din sykeliggjøring, i mangel av bedre argumenter. Hva er det ved det innlegget som gjør meg syk? At jeg sliter med å skille mellom fantasi og virkelighet?

Sykeliggjøringen står du får selv. Jeg bare påpeker det opplagte. Og hvordan du rasjonaliserer og romantiserer? Nei, si det du? Det er helt normalt å bli så opprørt over andres meninger om et utseende at man begynner å koke opp teorier om kosthold og tunge perioder. Gud forby at noen bare skulle synes at han er lite attraktiv!

Men nå er det altså en grunn for det. Nå sier jeg ikke at bildet er uheldig, men du synes tydeligvis det. Er det ingen bilder av deg der huden ikke er perfekt? Det blir for dumt å skulle si at det ikke spiller noen rolle hvorfor, selvfølgelig er det relevant.

Nei, det spiller ingen rolle. Når jeg bestemmer meg for om noen er attraktive eller ikke, så baserer jeg meg på det jeg ser. Jeg driter i prosessen, jeg ser på resultatet. Veier 200 kg, så synes jeg ikke du er attraktiv. Om du veier 200 kg fordi noen var slem mot deg i 6. klasse, så er det synd for deg, du blir ikke mer attraktiv av den grunn.

Kjønnshår er lekkert Hva er forskjellen på dette flippskjegget og annet?

Det er pistrete, og formen er uheldig.

Det er nesten så du høres desperat ut. Du virker nesten misunnelig. Du skulle gjerne hatt en mann som ham selv!

:blink::skratte: :skratte:

Ja, jeg hadde ønsket meg en mindre pen massemorder til jul.. Nissen var slem.. :sukk:

Du nevnte øyenbrynene, som er direkte i samsvar med hudtype/pigmenter.

Nok en gang, jeg driter i hvorfor. Jeg påpeker hva jeg synes er attraktivt eller mindre attraktivt. Øyebryna er nesten usynlig, det gjør at ansiktet blir lite markert. Ikke pent.

Hvem har sagt noe om imponerende høyde? Så du er ca. 165. For deg hadde det sett latterlig ut med en mann som skal ha en høyde du blir ”imponert” av, som jeg da regner med er fra 190 +.

Ang. musklene så er han ikke en bodybuilder. Han ser trent ut, ikke overtrent eller bolet. Helt perfekt mannskropp. En tynn pingle er absolutt det mest turnoff. Det er mer turnoff enn supersizers (fatwise).

Hehe, nei, jeg er ikke 165 cm, sorry vesla. Og fortsatt, det skal mer til enn 183 cm før høyde skal være en faktor som imponerer meg.

Og det er litt gøy at du fortsatt ser alt i svart-hvitt. Det er noe mellom tynn pingle, og klumpete boler.

Jeg synes derimot det er turn off med en mann som legger

hjerte og sjelen sin i å finne en STIL som passer personligheten hans. Det er bare tragisk. Kjøp det beste og dyreste, det blir som regel bra!:) ABB + dyre klær = ufeilbarlig. To pluss blir pluss. Alt kler den smukke.

Nok en gang, mellomting. Noen trenger ikke å legge hjerte og sjelen sin i å finne klær som passer seg, de vet hva som kler dem og hva de liker. Verre er det ikke. Og ABB er ikke smukk, så da er det ikke rart at det ser så trist ut.

Nå var ikke operasjonene spesielt mange eller store, og å bruke eyeliner er vel ikke spesielt fremtredende.

Turn off. Som sagt, vil jeg ha ei dame, så finne jeg meg ei. Med pupper. Ikke en mann som bruker eyeliner.

Dette er et forsøk på å nedgradere ham, for at mennene som kunne tenke seg deg ikke skal tape totalt ansikt i forhold til ham.

Hehehe, åh gud, du er smart du.. :jepp: Få menn, ikke bare "de som kan tenke seg meg", trenger å frykte ansiktstap i sammenligning med ABB.

Hvordan forklarer du da at mange la merke til ham? Slik som de på Rena, kvinnen Madchen nevner, kvinnen som han avviste da han spise middag på Rena, hviterussiske Natascha?

Jeg har vel allerede påpekt at det finnes kvinnfolk som er både stokkdumme og utstyrt med dårlig smak?

• Liker 1
Skrevet

Du fortsetter med sykeliggjøringen ja. Det er det beste kortet du har på hånden.

Jeg har ikke noe problem med å godta at du beskriver ham som mindre pen, det forklarer egentlig mer om deg. Det er et forsøk på å overbevise deg selv. Kanskje du faktisk liker ham, siden du er så ekstremt opptatt av å fortelle oss at han er verken pen, intelligent, reflektert, velformulert, og selvfølgelig, kun har draget på akutt psykiatrisk hjelpetrengende personer.

Nok en gang, jeg bare pointer ut det som de fleste ser klart som dagen.

Og jo, du HAR problemer med at jeg beskriver ham som mindre pen. Det er derfor du forsøker å forsvare ham og diskutere hvordan jeg tar feil når jeg skriver hva som gjør ham mindre attraktiv. Det er NM i idioti, da det sjelden er mulig å argumentere smak. Det sier også litt om hvor nesegrus du er. Om du hadde skrevet at du synes en av de mennene jeg synes er pene, ser jævlig ut, så hadde det brydd meg midt på ryggen. Jeg hadde konkludert med at vi hadde forskjellig smak, jeg hadde ikke beveget meg inn i en debatt om kosthold og hudpigmenter.

Og igjen, påpeke det opplagte. Du må bare innse at ikke alle ser ABB på samme måte som du gjør. Så enkelt er det faktisk.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...