Gå til innhold

Har lært mye av Anders Behring Breivik.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Du synes ikke det er forskjell på å være tiltrukket av noen, og det å komme med reelle trusler med religionen/Allah som begrunnelse, og som er blitt realisert tidligere?

Dessverre var det ikke noen slags ironi her, det er du som har falt av lasset i din streben etter å trekke paralleller.

Kattens paralleller er solide. At du er for nesegrus og dum til å se dem er ditt problem.

Det har ingenting med tøffhet å gjøre når du er PK. Da er du jo akseptert av 99,9999 % av befolkningen. Det er det å stå i mot som er å være tøff, og med hetsen Madchen så at jeg og fortsatther fikk i våre innlegg, og som du fortsetter med her er det ikke spesielt rart.

Jeg er sjelden opptatt av hva folk synes. Og hets? Dere får det dere fortjener. Verken mer eller mindre. Å opprette tråder, for å få påpekt at dere er hakkende gale, er tross alt frivillig. Dere velger selv å dele deres, bokstavelig talt, våte drømmer om Norges mest hatede mann.

Du liker å understreke at han er massemorder og drapsmann i det evinnelige. Men det er ingen som kaller motstandsbevegelsen for drapsmenn, nemlig fordi man gikk til krig mot de som prøvde å utslette oss/overta landet vårt. I krig og kjærlighet er alt lov vet du:)

Hehe, GOD sammenlignig. Sånn bortsett fra at

a. Motstandbevegelsen opererte i en tid hvor det faktisk VAR krig.

b. de gikk ikke bevisst etter uskyldige.

c. de drepte ikke barn og unge.

d. de løp ikke rundt i politiuniform og plaffet ned ubevæpna.

Og ja, han ER massemorder. Det gjør det nødvendig å påpeke det, for dere ser ut til å ha glemt det.

Nei, det var ikke en muslim denne gangen, men bakgrunnen er skapt av muslimer. I tillegg til at til og med smørsangeren Stoltenberg trodde det var Al Qaida, i tillegg til resten av landet. Og du sier det som om muslimer er helt uskyldige. Beklager, men Drømmeprinsen vår blir ingenting sammenlignet med 9/11 og div. selvmordsbombere i bl.a. London.

Blablabla.. Jeg driter i hvem som står for ugjerningen, jeg misliker feige terrorister. Om de heter Bin Laden eller Breivik er mindre interessant.

Som forklart til Katten, det var ingen logikk som ble brukt mot Madchen, det var kun et tåpelig forsøk på å trekke en parallell. Hadde Katten tatt siv.ing. utdannelsen hadde jeg vært livredd for å bevege meg inn i noe han konstruerte! Men no worries, han hadde nok ikke bestått inntakskravene fra VGS, da man må ha matte og fysikk :) Tar jeg helt feil når jeg sier at du hadde kosefag på VGS? Og at du sannsynligvis har en bachelor eller lavere, og jobber innen reklame/grafikk/økonomisk lavprofilert byrå?

Jo, det var logikk. Det var en videre generalisering av den logikken Madchen selv brukte. Men det krever evner på et høyere kognitivt nivå for å se det, så det er ikke rart at det gikk over hodet på deg.

Og jeg tipper at du tar feil. Det gjør du stort sett alltid.

Det samme gjelder for øvrig deg, Vampen, tviler på at du har høyere utdannelse, men du har jo hvertfall bidratt stort til norske bokforlag! Det er ikke verst bare det. Jeg har ofte tenkt at det er utrolig mye dårlig stoff i bokhandelen, men nå ser jeg bildet.

For øvrig, råder jeg deg til å sende en henvendelse til mod. Om å endre ditt brukernavn til Eskil Pedersen den II.

Mnåh, var det det beste svaret du kunne komme opp med? :fnise:

Si hva du vil om bokhandlene. ABB måtte drepe noen for å få folk interessert i manifestet sitt. Det slapp jeg. Hva sier det om kvaliteten på manifestet?

Du er en wannabe kapitalist. Du tjener sikkert langt under snittet, og jobber som en som deler ut flyers eller i en pølsemakerbu på Beito.

:skratte:

Hehe, søtt at du synes det er et stort ord:) Da burde du lese manifestet mer nøye, da kan du lære et og annet nytt stort ord. Er det derfor vi har kommunikasjonsbarrierer her? Du skjønner rett og slett ikke språket vårt? Det ville forklart en del!

Hehe, ja, DET er problemet vesla. 17 åring språket ditt ligger på et SÅÅÅÅ høyt nivå at det er umulig å avkode det.

Du lever da enda, så det tyder på at vi med formueskatt har spandert en ost eller 8 siden sist. Du må ikke bli for grådig vet du, det er ikke lønningsdag før om 14 dager. Da kan du ta lommepengene og kjøpe Euroshopper hvitosten din :)

Katten holder meg i live ved å sende meg ei pølse i ny og ne. Godt noen har samvittighet når osteleveransene svikter.

Jeg tipper forresten at formueskatten din i en er skyhøy i en alder av 17 år.

Ahhh! For en deilig setning å lese så tidlig på dagen <3 Min største drøm <3<3<3

Eh.. ja. Som sagt, kvinnfolk som er både dumme og utstyrt med dårlig smak.

Endret av Vampen
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi snakker om ca halvannen milliard mennesker som er muslimer, selvfølgelig vil det være en god del råtne egg der, akkurat som det er en god del råtne egg blant våre egne òg.

Du må slutte med logikk. De er immune mot det!

• Liker 2
Skrevet

Det er du som snakker forskersk...

Nei, i denne tråden er det KSM. Jeg er for dum til å følge de store ordene.

• Liker 1
Skrevet

Når åpnet de landegrensene for innvandrere? De landegrensene er åpne for, er de som på grunn av internasjonale avtaler f.eks kan komme hit for å jobbe. Hva man mener om det er en annen sak, men det er ikke noe et parti har gått i bresjen for. Og nok en gang, asylsøkere, som ofte er de som gjør seg bemerket i slike saker, er nok som importeres eller inviteres. De kommer av seg selv. Det nytter ikke å sitte her og grine over at politikere må straffes, fordi de har "importert" voldtekstmenn eller åpnet grensene. Det er den melig ingen som har gjort. Slike idiotholdninger ødelegger enhver sjanse for en seriøs debatt, om f.eks problematikken rundt integrering.

Og det er fortsatt helt idiotisk å foreslå at man skal straffe politikere personlig for å føre en politikk som folket har bedt dem om å føre, i form av sine stemmer. Da er det nok mange som vil bli politiker tenker jeg. :jepp: Politikere, som alle andre mennesker, skal straffes når de selv gjør noe galt. Ikke for det andre gjør. Straffen de får for dårlig politikk er, som sagt, dårlig oppslutning og tap av makt. Det er et fiffig konsept som kalles demokrati.

Det er i hvert fall ingen nordmenn som har stemt på at asylsøkere skal få gå fritt på gata i årevis mens de begår voldtekter og andre lovbrudd. Politikerne har makt til å fjerne dem, vips! Men gjør ikke nok. Du kan ikke seriøst mene at det er det norske folk sin feil at dette skjer?

• Liker 2
Skrevet

Hvem er naive?

Jeg har reist rundt i Pakistan, og ble fantastisk godt tatt i mot helt fra jeg kom inn i landet. Gjestfrihet, høflighet og ydmykhet står sterkt.

Herlighet, de er jo pissredde for ekstremister der! De mister folk hver eneste dag, og risikerer livet sitt for at ikke ekstremismen skal bre om seg.

http://ipad.dagbladet.no/2012/01/23/nyheter/taliban/utenriks/pakistan/terror/19904750/

Disse er også muslimer.

Det er du som bør åpne øynene dine Madchen, ikke vi. Lær dere for søren kildekritikk.

Blomst til både Katten og Vampen, jeg mister for lett tålmodigheten. Denne tråden er jo helt syk.

Joda, har selv hatt flere pakistanske gutter som venner, som bor i Pakistan og har aldri vært i Norge. De er "normale", hyggelige. Men de forteller meg om mye negativt som skjer der de bor pga religion og kultur.

F.eks en gutt han ville så gjerne ta en telefon til en kvinne som han sier han elsker og har elsket fra første stund han så henne, og hun føler det på samme måten. Men han får ikke lov. Denne kvinnen har blitt tvangsgiftet til en mann som slår henne. Han står i bakgrunnen og kan ikke gjøre noenting, fordi det er forbudt for ham å henvende seg til en annen kvinne. Det er nettopp slike ting det er snakk om. Ikke å demonisere alle som terrorister nødvendigvis. Men å forstå at det er så sterke krefter som jobber imot demokrati. Sev om folk i Pakistan er gjestfri og hyggelige mot turister, så forandrer det ikke kvinnesynet dems. De har mange vrangforestillinger i forhold til at kvinner må steines til døde hvis de bare ser på en mann, eller blir voldtatt. Dette igjen henger sammen med religionen dems. Hvis de hadde vært buddhister eller kristne ville det ha vært en helt annen verden der.

• Liker 1
Skrevet

Du fortsetter med sykeliggjøringen ja. Det er det beste kortet du har på hånden.

Jeg har ikke noe problem med å godta at du beskriver ham som mindre pen, det forklarer egentlig mer om deg. Det er et forsøk på å overbevise deg selv. Kanskje du faktisk liker ham, siden du er så ekstremt opptatt av å fortelle oss at han er verken pen, intelligent, reflektert, velformulert, og selvfølgelig, kun har draget på akutt psykiatrisk hjelpetrengende personer.

Tenker det samme.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Tenker det samme.

Så alle som mener det motsatte av dere er: misunnelig, sjalu, politisk korrekt, kulturmarxister, pølsebodselgere og naive?

• Liker 4
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

:hallo:

Visste du ikke at alle som hevder å ikke like ABB egentlig er hemmelig forelska i han?

• Liker 2
Gjest Badabing
Skrevet

Så alle som mener det motsatte av dere er: misunnelig, sjalu, politisk korrekt, kulturmarxister, pølsebodselgere og naive?

Eller drammensere. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Eller drammensere. :fnise:

Drammen er vel faktisk en av de byene i Norge hvor de kapitalistiske ikke-marxistene virkelig står sterkt. Så det er litt ufint av KSM å skite på sine egne!

• Liker 1
Skrevet

Det er i hvert fall ingen nordmenn som har stemt på at asylsøkere skal få gå fritt på gata i årevis mens de begår voldtekter og andre lovbrudd. Politikerne har makt til å fjerne dem, vips! Men gjør ikke nok. Du kan ikke seriøst mene at det er det norske folk sin feil at dette skjer?

Det fascinerende med deg, sånn bortsett fra at du er en jævel på feiltolkninger, er at du ser deg totalt blind på å fordele skyld. Asylsøkere gikk løse i gatene under forrige regjering også. Det er ikke en politikk eller et parti som er skyld i det. Det som du interessant nok ikke ser ut til å forstå, er at det er ikke bare å knipse med fingerne og si "vips" for å løse dette. Som Katten allerede har påpekt, det er problemer mtp integreringspolitikken, og det bør gjøres endringer. Jeg har en liste over forslag som er relativt omfattende. Men det er ikke så himla enkelt som du skal ha det til. Ikke minst fordi mange av de som er med på å gjøre situasjonen ille, ikke befinner seg i regjeringen eller på stortinget, men f. eks rundt omkring i kommunene. Det er mye som må gjøres om på, noe av det er komplisert, ikke bare av praktiske årsaker, men også mtp både lover, regler og etikk. Jo raskere noen av dere innser at dette ikke er noe som kan løses over natta med et lite "vips", jo raskere går det an å komme frem til en seriøs debatt om problemer og løsninger.

• Liker 1
Skrevet

Tenker det samme.

Gratulerer, der begikk du også intellektuelt selvmord. :jepp:

"Du liker ikke massemorderen, så du er sikkert forelska i ham!" er nivået under bunnivået i enhver debatt. Jeg velger uansett å ta det som et tegn på at dere er tomme for argumenter, så da vant jeg. :nigo: Ikke at det kom som en bombe, men alltid greit å få det bekreftet enda en gang.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

For å feire seieren, deler jeg ut gratis pølser!

• Liker 2
Skrevet

bare vent.... snart kommer det et par innlegg som er supersaklige om breivik, og om hvor dumme vi er som ikke forguder ham...

Skrevet

For å feire seieren, deler jeg ut gratis pølser!

Hvilken seier?

• Liker 1
Skrevet

Det fascinerende med deg, sånn bortsett fra at du er en jævel på feiltolkninger, er at du ser deg totalt blind på å fordele skyld. Asylsøkere gikk løse i gatene under forrige regjering også. Det er ikke en politikk eller et parti som er skyld i det. Det som du interessant nok ikke ser ut til å forstå, er at det er ikke bare å knipse med fingerne og si "vips" for å løse dette. Som Katten allerede har påpekt, det er problemer mtp integreringspolitikken, og det bør gjøres endringer. Jeg har en liste over forslag som er relativt omfattende. Men det er ikke så himla enkelt som du skal ha det til. Ikke minst fordi mange av de som er med på å gjøre situasjonen ille, ikke befinner seg i regjeringen eller på stortinget, men f. eks rundt omkring i kommunene. Det er mye som må gjøres om på, noe av det er komplisert, ikke bare av praktiske årsaker, men også mtp både lover, regler og etikk. Jo raskere noen av dere innser at dette ikke er noe som kan løses over natta med et lite "vips", jo raskere går det an å komme frem til en seriøs debatt om problemer og løsninger.

Først la du skylden på "internajonale avtaler", så den norske befolkning, og nå kommunene.

Du trenger ikke gå rundt grøten lenger, og kan bare innrømme at det er ikke så vanskelig for regjeringen å speede opp utsendingen av innvandrere slik som du skal ha det til.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Gratulerer, der begikk du også intellektuelt selvmord. :jepp:

"Du liker ikke massemorderen, så du er sikkert forelska i ham!" er nivået under bunnivået i enhver debatt. Jeg velger uansett å ta det som et tegn på at dere er tomme for argumenter, så da vant jeg. :nigo: Ikke at det kom som en bombe, men alltid greit å få det bekreftet enda en gang.

:popcorn:

Altfor lett. Kan du spille fiolin for meg, også?

Endret av Shalimar
  • Liker 1
Skrevet

Kan jeg få melde meg inn i pølsebodforeningen? :goodbye:

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Kan jeg få melde meg inn i pølsebodforeningen? :goodbye:

Næ-æi! Den er min!

Shalimar, Vampen gjorde en feil når hun skrev innlegg til deg: hun gikk ut fra at du hadde noen form for kjennskap til den politiske verdenen i det store og det hele.

Det er ikke bare internasjonale avtaler som gjør det ille, ikke bare den norske befolkningen ei kommunene: det er dem i lag som gjør alt så forbanna komplisert.

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...