Gå til innhold

Vi prøver!


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

:velkommen:

Jeg er altså Hulderjenta! :vinke: Er 27 år, sambo med Huldermannen. Er i full jobb, trives kjempegodt. På fritiden driver jeg med hest. Og jeg må vel inrømme at KG er blitt en stor hobby også.. :sjenert: Ellers bruker jeg tiden min på min kjære og på venner og familie. :D

Og det er en viktig ting til i livet mitt: Huldermannen og jeg prøver å lage baby! :sjenert: Vi har prøvd siden april 2003. Ingen av oss har barn fra før, og vi gleder oss sånn til det klaffer! Vi vet det kan ta tid, for Huldermannen har påvist dårlig sædkvalitet. Det er håp om at ting skal kunne skje av seg selv, hvis ikke finnes det jo hjelp å få! Prøver å ikke overfokusere på prøvingen, for jeg blir så skuffet hver gang Tante Rød kommer, det gjør så vondt og er så sårt å ikke lykkes denne gangen heller...

Men man skal ikke ta sorgene på forskudd, så vi håper at 2004 blir et

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for koselig hilsen i dagboka!! Ja jeg håper jo på blått år he he!! Det hadde vært koselig,men vi får se :ler:

Håper at det nye året blir det glade året for deg og for andre her inne!!

Bo Kaspers er fantastiske!!!

Stor klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Hei!

Jeg bare stakk innom for jeg så at dagboka di het det samme som mi!!!

Så håper jeg at du kan tilgi, for jeg visste ikke at det var noen som het det fra før av liksom!

Litt morsom lell da :D

Mange nyttårshilsner fra Leya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Så kjekt å få hilsener! Tusen takk til dere som har stukket innom!

Nydelig, avslappende, behagelig og fin musikk:

Bo Kaspers Orkester

Massive Attack

Cafe Del Mar

Sijle Nergaard

Alicia Keys

Portishead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly

HEI,

nå har jeg vært innom! :vinke:

Må tilføye noe på musikklista di;

Norah Jones.

-Usedvanlig behagelig musikk...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Så spennende, da, My! Har ikke hørt om Norah Jones! :oops: Skal søke og lytte! Takker for tips! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Huldra! :D

Gratulerer med dagbok, og takk for hilsen i dagboka mi.

Men du skriver ikke noe om deg selv. Jeg er så veldig nyskjerrig og lurer veldig på om dere har prøvd lenge, barn fra før osv...

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oops... :oops:

Du er kanskje ikke "prøver" du, siden du skriver vanlig dagbok (oppdaget jeg plutselig).

Veldig hyggelig at du titter innom likevel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takk for hilsen, Murmeldyret!

Joda, er i aller høyeste grad prøver!! Vært siden april 03. Men skriver ikke dagbok om det, for jeg prøver å ikke tenke så mye på prøvingen (letetre sagt enn gjort da, men vil ikke overfokusere..). Vi egentlig er prøvere av typen "det skjer når det skjer", men vet at vi har dårlige utsikter pga dårlig sædkvalitet... Så jeg henger i prøverforumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Arg - du Murmeldyret, du Murmeldyret... Nå fikk du meg til å lage prøverdagbok av dagboken min likevel... :roll::ler: Har bare forandret på mitt første innlegg, og fortalt litt om meg selv. Fant ut at det var lurt allikevel!

:D :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med prøverdagbok likevel da :wink:

Jeg har skrevet prøvedagbok siden august, og har vel egentlig prøvd like lenge som deg (fra ca påske i fjor). Håper at 2004 blir blått for deg og mannen! Krysser fingrene for dere. Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Så du stakk innom?

Må vel stikke innom når jeg blir budt inn av en nussende smily. Veldig originalt.

Vil ønske deg en riktig god helg!!

Klem fra Merete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at vi andre får følge med deg da :lol:

Jeg hadde ikke tenkt å opprette noen dagbok, men nå er jeg hekta... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Da var helgen over - og en ny uke er begynt! Har vært en skikkelig kosehelg :wink: - tror jeg har hatt EL i disse dager, det virket sånn på lysten, hehe! Som min kjære sa i natt; håper en av soldatene finner veien nå da! *krysser fingrene*

Takk for hilsener forresten, fra Hanni, Kiri, Merete og Murmeldyret. Velkommen innom igjen alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HEI!!!

Det var det med å finne veien, ja...

Begynner å mistenke de godeste soldatene for å ha usedvanlig dårlig retningssans :sprettoy:

Tror jeg skal tegne et bittelite kart og sende med på ferden :ler:

Håper deres fant veien i helga! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Hulderjenta!

Du har så fin avatar og virker så koselig, derfor får du en hilsen i dagboken din.

Håper du får en fin helg! :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takk for koselig besøk fra Bluebird og My! Må stikke innom dagbøkene deres en dag og si hei tilbake! :D

Fra i morgen og et par dager fremover (er litt ustabil i syklusen...) kan jeg vente meg Tante Rød - men forhåpentligvis ikke! *krysser fingrene* Alt i kroppen er som det pleier, så tanten kommer nok....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Venter fortsatt på tanten..

Er nå på dag 30... Fikk mensen på dag 30 sist.. Arg - vil bare få det bekreftet eller avkreftet, akkurat nå er det hipp som happ, mens eller ei - bare jeg har noe å forholde meg til... Men for all del - jeg vil helst ikke ha noe mens!!!

...men hun kommer vel denne gangen også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...