Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kaffefrøken
13 minutter siden, Airman skrev:

Var noen rundt i annen tråd. Søkt tilflukt her inne, hos snille og varme :klem:

Kanskje jeg var sur på deg om du var frekk. 😳 Skrev du som anonymbruker? 

Endret av Kaffefrøken
Lenke til innlegg
Del på andre sider
FruN

Jeg har sydd/ordnet litt med stakken min i kveld 😁

Nå skal jeg stryke litt på linningen til understakken, så skal jeg feste den, og sy den fast i morgen :jepp: 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Airman
3 minutter siden, Kaffefrøken skrev:

Kanskje jeg var sur på deg om du var frekk. 😳 Skrev du som anonymbruker? 

Nei var ikke noen her inne Kaffefrøken ❤️

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Peanut

Jeg skjønner ikke samboeren min...han kan legge hodet på puten og så.... SNORK! :sjokkbla:

Jeg må bruke noe lenger tid som regel, selv om det har hendt at jeg har blitt totalt BORTE! noen ganger. Synes dét har vært litt ekkelt  >_< 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hoppetaujenta
12 timer siden, Airman skrev:

Tror de kobraslangene som kommer opp av kurven av fløytespillingen egentlig er i angrepsposisjon. Munnen deres er sydd igjen, for å ikke kunne bite. Så de lever nok ikke så lenge heller :tekola:

:sjokkbla: Det har jeg aldri tenkt på. Å sette musikk til dyremishandling....  Jeg støtter det ikke! :opplyser: 
Man kan jo håpe at noen av de slangene skifter ham og "stikker ut kjøkkendøra" og kommer seg bort og i sikkerhet...

11 timer siden, Airman skrev:

Leste J-meldinger og var tenkt å stikke ut med ringnotsnurperen, men valgte å sitte hjemme, i kvinneundertøy og strikke :tekola:

DET støtter jeg fullt ut. Det skal være takhøyde og inkludering i denne delen av forumet. På menn blir fenomenet "fransk åpning" litt annerledes, men det får en effekt allikevel...jeg måtte jage bort en håndfull tittere utenfor vinduet ditt, sånn for sikkerhetens skyld, men det kan jo hende at du syns det var kjempe-ok med publikum...hva vet jeg? :vetikke: 

11 timer siden, Villfisker skrev:

Jeg var ute med søpla for litt siden. Har begynt å kaste det på kvelden, siden nabodama er så glad i å skravle. På kvelden er det lettere å unngå henne. Hun er egentlig hyggelig, men vanskelig å få avsluttet samtalen med. Orker ikke

Du har min fulle forståelse.   :sukk: 
Jeg tilhører heller ikke en av forbipasseringsskravlerne, men her jeg bor vrimler det av sånne.
Kveldskasting er en nødvendig manøver syns jeg.

10 timer siden, mia83 skrev:

Det er en del geocacher som er tilgjengelige med rullestol også faktisk. De som er i byer er ofte det f.eks 

Jeg ble med for å lete etter en slik i vår og du verden så godt de er bortgjemt. Vi lette og lette men måtte gi opp
den ene... Jeg mistenker at noen kan ha fjernet den og ikke sagt ifra. :glare: 

8 timer siden, Airman skrev:

Var noen rundt i annen tråd. Søkt tilflukt her inne, hos snille og varme

Det var bra. :jepp:                        (...mener han egentlig at alle damene er i overgangsalderen her kanskje? :sjokkbla: )

7 timer siden, Peanut skrev:

Jeg skjønner ikke samboeren min...han kan legge hodet på puten og så.... SNORK! 

Jeg må bruke noe lenger tid som regel, selv om det har hendt at jeg har blitt totalt BORTE! noen ganger. Synes dét har vært litt ekkelt  >_< 

...jeg har forsket på dette der ute i verden og kan si at alle sammen, uten unntak, har vært av samme slaget
og det kalles for å være mann. Det er ingen lidelse å være det et helt liv for dem som rammes. 

Helt sant altså. Jeg har aldri truffet noen mann som ligger og bekymrer seg for morgendagen.
Når man legger seg for å sove - da sover man(n).  :fnise: 

Mitt uinteressante bidrag blir som vanlig: "jeg har spist frokost!". :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Airman
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

:sjokkbla: Det har jeg aldri tenkt på. Å sette musikk til dyremishandling....  Jeg støtter det ikke! :opplyser: 
Man kan jo håpe at noen av de slangene skifter ham og "stikker ut kjøkkendøra" og kommer seg bort og i sikkerhet...

DET støtter jeg fullt ut. Det skal være takhøyde og inkludering i denne delen av forumet. På menn blir fenomenet "fransk åpning" litt annerledes, men det får en effekt allikevel...jeg måtte jage bort en håndfull tittere utenfor vinduet ditt, sånn for sikkerhetens skyld, men det kan jo hende at du syns det var kjempe-ok med publikum...hva vet jeg? :vetikke: 

Du har min fulle forståelse.   :sukk: 
Jeg tilhører heller ikke en av forbipasseringsskravlerne, men her jeg bor vrimler det av sånne.
Kveldskasting er en nødvendig manøver syns jeg.

Jeg ble med for å lete etter en slik i vår og du verden så godt de er bortgjemt. Vi lette og lette men måtte gi opp
den ene... Jeg mistenker at noen kan ha fjernet den og ikke sagt ifra. :glare: 

Det var bra. :jepp:                        (...mener han egentlig at alle damene er i overgangsalderen her kanskje? :sjokkbla: )

...jeg har forsket på dette der ute i verden og kan si at alle sammen, uten unntak, har vært av samme slaget
og det kalles for å være mann. Det er ingen lidelse å være det et helt liv for dem som rammes. 

Helt sant altså. Jeg har aldri truffet noen mann som ligger og bekymrer seg for morgendagen.
Når man legger seg for å sove - da sover man(n).  :fnise: 

Mitt uinteressante bidrag blir som vanlig: "jeg har spist frokost!". :) 

Anbefaler deg gardiner, en fantastisk oppfinnelse. Personlig pleier jeg å gå ned i parken å sole meg naken om sommeren og henge ut alle rundt meg som kikkere. Et lite psykopattrekk ved meg. Ellers anbefaler jeg alle fast føde til frokost

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nietsoj

Mens dere har dillet på og definert mannen, har jeg blitt tatt hånd om av et fantastisk helsevesen. De har lagt ut rød løper på bedringens veg. Gleder meg til å komme i gang. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hoppetaujenta
20 minutter siden, Airman skrev:

1. Anbefaler deg gardiner, en fantastisk oppfinnelse.
2. Personlig pleier jeg å gå ned i parken å sole meg naken om sommeren og henge ut alle rundt meg som kikkere. Et lite psykopattrekk ved meg.
3. Ellers anbefaler jeg alle fast føde til frokost

1. Jeg har masse gardiner og liker det aller best. :tommelopp: 
2. Husk å smøre "dei utsatte dalstråka", så skal det nok gå bra tenker jeg. :jepp: 
3. Så absolutt! :spise: 

3 minutter siden, Nietsoj skrev:

Mens dere har dillet på og definert mannen, har jeg blitt tatt hånd om av et fantastisk helsevesen.
De har lagt ut rød løper på bedringens veg. Gleder meg til å komme i gang. 

Stakkars Osten vår. :sjokkbla: ...og så har du ikke sagt noe til oss så vi kunne komme på besøk og helsedulle litt med deg? 
Sa jeg vi? Jeg mente jeg. :sjokolade: :jepp:  Kan ha med klut og vaske ryggen også jeg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Million

Det er en første gang for alt her i livet.

I dag klokka 10.30 var jeg på polet for andre gang i år, for å kjøpe en halvflaske rødvin til en gryterett jeg lager i blant.

Foran meg i kassa sto det en NONNE, i full nonnemundur, hodeklede og alt. Hun kjøpte 6 (!) flasker rødvin.

De skal vel kose seg i klosteret i kveld, da...

(og det må jeg si, hadde ikke haka hengt fast på hun dama som satt i kassen, så hadde den ramla i gulvet. Som hun stirret på nonnen. Blikket hennes flyttet seg vekselsvis fra alle vinflaskene og opp i ansiktet på nonnen og ned igjen)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sola de
8 minutter siden, Million skrev:

Det er en første gang for alt her i livet.

I dag klokka 10.30 var jeg på polet for andre gang i år, for å kjøpe en halvflaske rødvin til en gryterett jeg lager i blant.

Foran meg i kassa sto det en NONNE, i full nonnemundur, hodeklede og alt. Hun kjøpte 6 (!) flasker rødvin.

De skal vel kose seg i klosteret i kveld, da...

(og det må jeg si, hadde ikke haka hengt fast på hun dama som satt i kassen, så hadde den ramla i gulvet. Som hun stirret på nonnen. Blikket hennes flyttet seg vekselsvis fra alle vinflaskene og opp i ansiktet på nonnen og ned igjen)

Kanskje utkledd til halloweenfest?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...