Jump to content
^littletoomuch

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Recommended Posts

Luna Llena

Sola gikk ned rundt kl 16.00 i dag.

Fortsetter under...

CAPS LOCK

Da jeg kom ut på parkeringsplassen etter jobb i dag og skulle kjøre hjem igjen, så var ikke bilen min der. Jeg ble helt forskrekket og måtte tenke hardt hvorfor den ikke stod parkert der den pleier. Da kom jeg på at jeg kom så seint på jobb i dag at parkeringsplassen var full, og jeg måtte parkere på en annen parkeringsplass

SoWhat?

Lurer på hvorfor mennesker nord i Norge og Sverige banner så mye. Kanskje nord i Finland også?  Så på en video av ei jente som skulle besøke bestefaren sin, og så måtte hun forklare at de som bor nord banner mye. Og det skal jeg si at han gjorde!  Og hun : ja, dere hørte selv. Men sånn er det bare  😄 dette var i Sverige

Hun tok det helt piano altså, men jeg lurer på hva grunnen er til at det er sånn bare 

Jerry Lee

Nå skal jeg se de tre siste episodene av Nobel.   Ha det litt.     :vinke:

mia83

Jeg studerer 

Jegerikkeminskyld
50 minutter siden, SoWhat? skrev:

Lurer på hvorfor mennesker nord i Norge og Sverige banner så mye. Kanskje nord i Finland også?  Så på en video av ei jente som skulle besøke bestefaren sin, og så måtte hun forklare at de som bor nord banner mye. Og det skal jeg si at han gjorde!  Og hun : ja, dere hørte selv. Men sånn er det bare  😄 dette var i Sverige

Hun tok det helt piano altså, men jeg lurer på hva grunnen er til at det er sånn bare 

Ja du kan spørre... Jeg er fra Nordnorge og jeg aner ikke. Det er ikke sånn overalt da, tror ikke jeg kjenner så mange egentlig som banner mye. Men alle fra Nordnorge KAN banne, om de vil, de fleste kan ord og uttrykk som resten av landet aldri har hørt før 😂

Annonse

Luna Llena
4 minutter siden, mia83 skrev:

Jeg studerer 

Hva studere du ? 

Jegerikkeminskyld

under brukernavnet mitt står det at jeg er sosial. 

Pøh. 

I så fall hadde jeg ikke sittet her, hadde jeg? Jeg har jo litt lyst å være sosial, i alle fall sånn innimellom. Eller kanskje jeg ER sosial når jeg sitter her? Det er i alle fall ganske mye folk på KG 🤨

mia83
6 minutter siden, Luna Llena skrev:

Hva studere du ? 

Noe relatert til yrket mitt :jepp:

Luna Llena
2 minutter siden, mia83 skrev:

Ok :)

Jegerikkeminskyld
1 minutt siden, mia83 skrev:

Bra valg! 😃 Jeg prøver å si til ungdommer at det viktigste de gjør i livet er å få seg en utdannelse, uansett hva det er. Det er ikke alle som vil høre på det. Jeg angrer på at jeg ikke tok meg selv i nakken og studerte litt mer men det var så deilig å tjene penger og ikke samle gjeld 😅

mia83
2 minutter siden, Luna Llena skrev:

Ok :)

Er veldig enkelt og greit. Samling en gang i måneden for å diskutere og drøfte det vi har lest. Ingen skriftlig innlevering. Tar et år.

mia83
Akkurat nå, Jegerikkeminskyld skrev:

Bra valg! 😃 Jeg prøver å si til ungdommer at det viktigste de gjør i livet er å få seg en utdannelse, uansett hva det er. Det er ikke alle som vil høre på det. Jeg angrer på at jeg ikke tok meg selv i nakken og studerte litt mer men det var så deilig å tjene penger og ikke samle gjeld 😅

Er ikke hardt studie dette altså. Tar det som en oppdatering og oppfrisking av kunnskaper. :) men veldig nyttig.

Annonse

Jegerikkeminskyld

Begynner å bli lei av at humøret mitt ikke kan bestemme seg. Mulig at jeg skal spamme KG mens jeg rengjør huset og ser tv, kanskje hodet mitt skjønner hvem som bestemmer her i huset! :kjefte:

Luna Llena
7 minutter siden, mia83 skrev:

Er veldig enkelt og greit. Samling en gang i måneden for å diskutere og drøfte det vi har lest. Ingen skriftlig innlevering. Tar et år.

Det høres veldig greit ut :)

Cordelia

Idag egentlig bare vært "bleh", "aaaargh", "øøøh?" og "hjølp...". :bond::dany:

mia83

Hjølp meg Ragna, hjølp hjølp meg Ragna. :romeo:

Dr. Ops

Kondolerer @Titania

:dagens-rose:

Edited by Dr. Ops

Luna Llena

Daryl Dixon

20191115_202556.thumb.jpg.ec456bda5723f66ea542d8ced5064c86.jpg