Jump to content
^littletoomuch

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Recommended Posts

Catalina Culès
2 minutter siden, Chantielle skrev:

bare den ikke har spist ertesuppe ...

Får da ikke håpe det...🤣

Fortsetter under...

mia83
32 minutter siden, FruN skrev:

Jeg har testet malesprøyte i dag. Det ble..tåkete :ler: Men så er endelig taket på lillefrøken sitt rom grunnet, og rommet bør være ferdigmalt i løpet av uka! ENDELIG!! 

Har bare testet malesprøyte utendørs jeg. Var det ikke ugreit å bruke inne? Hvor ble det tåkete? I huet ditt? :fnise:

Cordelia

Neh, ble ikke noe måking. Snør heller inne, så slipper jeg å forholde meg til det. Helt til jeg blir for sulten. Da får jeg bestille tilkjørt og ta det imot på pulk og line eller noe sånt.

Titania

Jeg fant farmoren min død idag 😪

Catalina Culès
9 minutter siden, Titania skrev:

Så trist, :klem:Føler med deg i sorgen :dagens-rose:

CAPS LOCK
20 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg har ikke bodd med noen siden 2009, og det var kortvarig og med en jente. 

Jeg har ikke bodd med noen siden 2003. Det varte i seks år og var med en kvinne, nemlig mormoren min

Annonse

Chantielle
10 minutter siden, Titania skrev:

åhh,så vondt og leit,kondolerer ❤️ 

Daryl Dixon
11 minutter siden, Titania skrev:

Å nei, kjære deg da! Kondolerer. Hvordan går det med deg? ❤❤

Jerry Lee
11 minutter siden, Titania skrev:

Så forferdelig.  Håper du har noen rundt deg nå.  En slik opplevelse er en hard påkjenning.

Jeg føler med deg.   :hug:

Catalina Culès

5ee140a8866e603a216aea58ba1506d2.jpg

mia83
34 minutter siden, Titania skrev:

Så utrolig trist å høre! Håper det går bra med deg! :hug: kondolerer! :hjerte:

Jerry Lee
7 minutter siden, Luna Llena skrev:

5ee140a8866e603a216aea58ba1506d2.jpg

:skratte:    ...og så finner du bildet der han viser finger'n til bransjen, studioene og produsentene.

Annonse

Titania
26 minutter siden, Luna Llena skrev:

Så trist, :klem:Føler med deg i sorgen :dagens-rose:

24 minutter siden, Chantielle skrev:

åhh,så vondt og leit,kondolerer ❤️ 

16 minutter siden, SVK skrev:

@Titania Kondolerer. :dagens-rose:

Takk ❤️ 

23 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Å nei, kjære deg da! Kondolerer. Hvordan går det med deg? ❤❤

22 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Så forferdelig.  Håper du har noen rundt deg nå.  En slik opplevelse er en hard påkjenning.

Jeg føler med deg.   :hug:

7 minutter siden, mia83 skrev:

Så utrolig trist å høre! Håper det går bra med deg! :hug: kondolerer! :hjerte:

Takk ❤️ Det går overraskende greit. Tenker fine tanker om den fine lille damen som alltid var der for meg. 

Valgte å dra hjem etterhvert, fordi jeg ikke orket å sitte i huset der og stirre i veggen. Da kunne jeg likesågodt dra hjem og gjøre noe fornuftig i leiligheten, siden jeg blir med pappa til han i morgen for å få ting litt på avstand. Og det allerede var avtalt at jeg skulle til han på onsdag. Og pappa kommer hit når han er ferdig med det han skal i huset der. 

Jeg tror kanskje det var en mening med at akkurat jeg skulle finne henne. Hun har alltid vært der i alle situasjoner i oppveksten, og etterhvert som jeg har blitt eldre, har hun slitt mer med angsten sin. Og jeg har blitt den som har hjulpet henne til å roe seg ned etter panikkanfall, klare å utfordre angsten og slike ting.

Og hun har i det siste sagt at noe har vært galt, men samtidig nektet å dra til legen. Så kanskje jeg overtenker, men jeg liker tanken at det kanskje ble meg for at "se, nå har jeg det fint". For hun døde i sofaen. Og selv om vi tror hun har visst at noe var galt, for hun hadde ringt tanten min et par ganger, men hun svarte ikke - og hun ble funnet med mobilen i hånden, så så hun så fredfull ut der hun lå. 

Catalina Culès
8 minutter siden, Jerry Lee skrev:

:skratte:    ...og så finner du bildet der han viser finger'n til bransjen, studioene og produsentene.

6a3ca3644039ecfd074ab11980b5e285.jpg

mia83
1 minutt siden, Titania skrev:

Takk ❤️ 

Takk ❤️ Det går overraskende greit. Tenker fine tanker om den fine lille damen som alltid var der for meg. 

Valgte å dra hjem etterhvert, fordi jeg ikke orket å sitte i huset der og stirre i veggen. Da kunne jeg likesågodt dra hjem og gjøre noe fornuftig i leiligheten, siden jeg blir med pappa til han i morgen for å få ting litt på avstand. Og det allerede var avtalt at jeg skulle til han på onsdag. Og pappa kommer hit når han er ferdig med det han skal i huset der. 

Jeg tror kanskje det var en mening med at akkurat jeg skulle finne henne. Hun har alltid vært der i alle situasjoner i oppveksten, og etterhvert som jeg har blitt eldre, har hun slitt mer med angsten sin. Og jeg har blitt den som har hjulpet henne til å roe seg ned etter panikkanfall, klare å utfordre angsten og slike ting.

Og hun har i det siste sagt at noe har vært galt, men samtidig nektet å dra til legen. Så kanskje jeg overtenker, men jeg liker tanken at det kanskje ble meg for at "se, nå har jeg det fint". For hun døde i sofaen. Og selv om vi tror hun har visst at noe var galt, for hun hadde ringt tanten min et par ganger, men hun svarte ikke - og hun ble funnet med mobilen i hånden, så så hun så fredfull ut der hun lå. 

Så godt å høre at det går greit etter forholdene! :klem: det kan være til hjelp å se at de som forlater oss har fått fred ja. :hug:

Jerry Lee
4 minutter siden, Titania skrev:

Takk ❤️ 

Godt at du tar det så bra.  Og det du forteller her er vel med på gjøre deg rolig.  Dere har vært der for hverandre, og du har gode minner med henne.  Og...det at hun sovnet fredfullt på sofaen betyr nok mye. Hun var nok fornøyd og klar til avskjed nå.

:klem:

Titania
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Godt at du tar det så bra.  Og det du forteller her er vel med på gjøre deg rolig.  Dere har vært der for hverandre, og du har gode minner med henne.  Og...det at hun sovnet fredfullt på sofaen betyr nok mye. Hun var nok fornøyd og klar til avskjed nå.

:klem:

Jeg håper i hvertfall det. Hun hadde ikke snakket med tante på lenge, så jeg føler på en måte at det kanskje har vært en panikk eller noe. Men samtidig så hun så fredfull ut. Og til syvende og sist er det det som er viktig. Hun falt mye, så det hadde jo vært verre å finne i en blodpøl på gulvet eller noe. Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.

Panikken tok meg såpass at jeg måtte google nummeret til politiet, men det er vel bare sånn det er. Etter det har det meste gått rolig, og jeg føler jo jeg har taklet det bra, samtidig som de jeg har snakket med er stolt av at jeg valgte å varsle selv. Men det føltes liksom som min jobb der og da. 

Jerry Lee
9 minutter siden, Luna Llena skrev:

6a3ca3644039ecfd074ab11980b5e285.jpg

Dette ble trykket i et eller annet blad som en erklæring på hva han og mange mente om hvordan The Establishment behandlet de virkelige stjernene...de som hadde gjort selskaper og radiostasjoner rike.  De store ble skøvet ut i kulda til fordel noen klissete og talentløse nye "artister".

Jerry Lee
6 minutter siden, Titania skrev:

Jeg håper i hvertfall det. Hun hadde ikke snakket med tante på lenge, så jeg føler på en måte at det kanskje har vært en panikk eller noe. Men samtidig så hun så fredfull ut. Og til syvende og sist er det det som er viktig. Hun falt mye, så det hadde jo vært verre å finne i en blodpøl på gulvet eller noe. Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.

Panikken tok meg såpass at jeg måtte google nummeret til politiet, men det er vel bare sånn det er. Etter det har det meste gått rolig, og jeg føler jo jeg har taklet det bra, samtidig som de jeg har snakket med er stolt av at jeg valgte å varsle selv. Men det føltes liksom som min jobb der og da. 

Det er uansett en påkjenning å finne en nær og kjær død.  Når det skjedde var vel dette beste måten. Men sørg for støtte rundt deg fremover...det kommer ofte en etterreaksjon.

Ønsker deg det best mulige i en tung tid.   :hug: