Gå til innhold

Jenter: hva tenker dere når en gutt kommer bort til dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er egentlig et todeltspørsmål.

Hva tenker dere når en gutt smiler til dere? tenker dere at han flørter?

Og hva tenker dere når en gutt kommer bort til dere? tenker dere da at han er på utkikk etter et forhold. Selv om du ikke har snakket noe med han. Hva er magefølelsen liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei.. hvis settingen er på byen og det er alkohol involvert, så tenker jeg flørting. Om han kommer bort, så er det vel for å presentere seg selv og at han er nysgjerrig på meg. Magefølelsen MIN sier "ja, ok, jeg kan gjerne bli kjent med denne karen, men han skal vite at jeg er veldig lykkelig med en annen mann".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smil=han går inn for å se hyggelig ut

Kommer bort=han vil prate med meg

Flørting blir det først når tillegg som f.eks. blunking, "tilfeldig" kroppskontakt og spandering trer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jenter tenker i forbindelse med dette avhenger mye av jentas selvtillit, og situasjonen dette skjer i. Det avhenger også av guttens kroppspråk, hva slags smil og blikk som utveksles, og hva jentas personlige oppfatning av hans utseende og fremtoning er.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Okei.. hvis settingen er på byen og det er alkohol involvert, så tenker jeg flørting. Om han kommer bort, så er det vel for å presentere seg selv og at han er nysgjerrig på meg. Magefølelsen MIN sier "ja, ok, jeg kan gjerne bli kjent med denne karen, men han skal vite at jeg er veldig lykkelig med en annen mann".

Signerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Har smilt og gått bort til ei dame som sitter ved baren. Snakker med henne og spør hva hun drikker.

Så kjøper jeg to øl, hun tror hun får den ene og rekker hånden halvveis ut, jeg går.

Ajajaja hvorfor tror damer at de har rett på gratis drikke så lenge menn bare smiler og snakker med de. Jajaja ... Jeg smiler for meg selv hver gang jeg tenker på den stunden, made my day!

Endret av SemperFi
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har smilt og gått bort til ei dame som sitter ved baren. Snakker med henne og spør hva hun drikker.

Så kjøper jeg to øl, hun tror hun får den ene og rekker hånden halvveis ut, jeg går.

Ajajaja hvorfor tror damer at de har rett på kratis drikke så lenge menn bare smiler og snakker med de. Jajaja ... Jeg smiler for meg selv hver gang jeg tenker på den stunden, made my day!

:skratte:

Jeg er helt enig! Men nå er det jo slik sjekke-kulturen er blitt, og det er ikke bare kvinners feil! Det er jo faktisk menn som prøver å kjøpe dem med gratis drikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

:skratte:

Jeg er helt enig! Men nå er det jo slik sjekke-kulturen er blitt, og det er ikke bare kvinners feil! Det er jo faktisk menn som prøver å kjøpe dem med gratis drikke.

Heeeeel no baby, mmm! It's my drinks! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smilt og gått bort til ei dame som sitter ved baren. Snakker med henne og spør hva hun drikker.

Så kjøper jeg to øl, hun tror hun får den ene og rekker hånden halvveis ut, jeg går.

Ajajaja hvorfor tror damer at de har rett på gratis drikke så lenge menn bare smiler og snakker med de. Jajaja ... Jeg smiler for meg selv hver gang jeg tenker på den stunden, made my day!

Trololol

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smilt og gått bort til ei dame som sitter ved baren. Snakker med henne og spør hva hun drikker.

Så kjøper jeg to øl, hun tror hun får den ene og rekker hånden halvveis ut, jeg går.

Ajajaja hvorfor tror damer at de har rett på gratis drikke så lenge menn bare smiler og snakker med de. Jajaja ... Jeg smiler for meg selv hver gang jeg tenker på den stunden, made my day!

Du sporte jo hun hva hun drakk og bestilte to øl.

Selfølgelig tror hun at det var til seg?

Tror du alle damer tror at de har rett på det?

Tror du om du hadde smilt og snakket med hun at hun hadde tenkt: hvorfor spanderer ikke han på meg?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Det lyste "jeg fisker etter gratis drikke av henne". Men ellers ville jeg ikke gjort noe sånt. :gjeiper:

Ikke få meg til å få dårlig samvittighet. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om hun var den greie jenten da. Og dere hadde fått den kjemien :o

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SemperFi

asdfasdfasdf

Jeg har sett henne flere ganger på campus.

Kanskje jeg burde si uskyld, skjedde sist helg. :sukk:

Damn you all! :sjenert:

Vis fjesene dere annons! asdasdeqwrwe!

Endret av SemperFi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis fjesene dere annons! asdasdeqwrwe!

Om jeg poster med nick eller som AB spiller ingen rolle i forhold til hva jeg mener om det du gjorde. Det var teit, uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

asdfasdfasdf

Jeg har sett henne flere ganger på campus.

Kanskje jeg burde si uskyld, skjedde sist helg. :sukk:

Damn you all! :sjenert:

Vis fjesene dere annons! asdasdeqwrwe!

Det var nok ganske slemt, men samtidig så tviler jeg ikke på at hun egentlig fortjente det. Morsomt for meg var det ihvertfall! :fnise:

Samtidig ser jeg for meg at hvis du går å unnskylder deg er hun nok ganske interessert i å snakke med deg - såfremt du oppfører deg ydmyk og hyggelig. Hun har nok tenkt masse på deg i det siste ihvertfall. Litt peacocking på en måte :fnise:

Aww, det hadde blitt en søt romantisk komedie :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var nok ganske slemt, men samtidig så tviler jeg ikke på at hun egentlig fortjente det. Morsomt for meg var det ihvertfall! :fnise:

Samtidig ser jeg for meg at hvis du går å unnskylder deg er hun nok ganske interessert i å snakke med deg - såfremt du oppfører deg ydmyk og hyggelig. Hun har nok tenkt masse på deg i det siste ihvertfall. Litt peacocking på en måte :fnise:

Aww, det hadde blitt en søt romantisk komedie :rodmer:

Vet at jeg hadde vertfall gått rundt å tenkt på den gutten som "aviste meg" en stund vertfall.

Hadde vert sååå søtt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså,problemet i Norge er at den eneste sjekkearenaen vi har,er "på byen" men i andre land så tør guttene å sjekke jentene på gata,har blitt smilt til selv osv,og smiler som regel tilbake såklart,men blir ikke noe mer med det.Gutter,kom igjen,hvis dere ser en jente smil til henne,ser hun sur ut eller rart på deg,fortsett å smil og se mot henne,men ikke ha direkte øyekontakt,da vil hun bare tenke at du står for deg selv og smiler,responderer hun derimot positivt med smil tilbake,så gjør noe mer!ikke se bort,eller bare se på henne når hun ikke ser på deg.

Det er mange gutter som leser seg opp på feks sjekking og tar kurs og diverse,og de lærer å sjekke jenter,og tror dette er magi,nei,det er feil,dere har det alle i dere,bare legg fra dere sperrene deres og prøv,så finner dere ut at alle jenter ikke er bare sure,det går ann at en jente faktisk også er sjenert skjønner dere..

gå ut og flørt,plukk opp triks fra gutter fra sørligere strøk,er du på ferie,se hvordan de tør å flørte,SELVOM mange av jentene går forbi og ikke flørter tilbake,ta noen kurs hvis dere føler det må til,les dere opp på sjekking og kroppspråk,og vær ALDRI redd for å ta kontakt.

jenter er bare mennesker vi og,vi er ikke noe uoppnåelig som sitter på en høy hest,hvis du behandler oss som et vanlig menneske,snakker til oss som en venn,så går det bra,hvis du derimot kun er ute etter å bare sjekke opp jenter å få deg noe,lær isåfall først the basics: how to speak with other people,og øv deg i vanlige situasjoner,ikke bare med jenter,men også med gutter,lær dere å være sosiale rett og slett,ta en titt inne på 0330.no feks,plukk opp noen tips der,gå ut i verden som ditt nye jeg,og smil,så skal jeg love deg at jentene smiler tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå ut og flørt,plukk opp triks fra gutter fra sørligere strøk,er du på ferie,se hvordan de tør å flørte,SELVOM mange av jentene går forbi og ikke flørter tilbake,ta noen kurs hvis dere føler det må til,les dere opp på sjekking og kroppspråk,og vær ALDRI redd for å ta kontakt.

Jeg må bare si at jeg er sjeleglad norske gutter/menn ikke er sånn som mennene i sørligere strøk er. Utrolig slitsomt.

Nei, vær dere selv. De aller fleste norske kvinner vil ha dere akkurat som dere er. Dere er best. :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,de behøver ikke å bli like innpåslitne som dem,men de kan godt lære seg et triks eller to,da flørting på dagtid da de fleste er edru er fullstendig fraværende...alt har en gyllen middelvei.Og vi jenter må lære oss å respondere på det,ikke se vekk,eller tro han er gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...