Gå til innhold

Hvor går en mann ut i Oslo for å finne seg en ONS? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Jeg har nettop flyttet til Oslo og er ikke så godt kjent enda. Er det noen plasser som er bedre enn andre for å møte jenter som er interessert i sex og gjerne første kvelden om mannen er interessant? :)

Kameratene mine har hittil ikke overbevist med sitt valg av uteplasser, men jeg vet erfaringsmessig at enkelte plasser er enklere enn andre og hvor damene er mer imøtekommende og til og med "på" selv. Har vært på to slike plasser før i Oslo, men pokker om jeg husker navn og sted.

Jeg er forresten 25 år gammel og liker å møte jenter i alderen 20-40. :)

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skippergata :romeo:

• Liker 5
Skrevet

Heisann,

Jeg har nettop flyttet til Oslo og er ikke så godt kjent enda. Er det noen plasser som er bedre enn andre for å møte jenter som er interessert i sex og gjerne første kvelden om mannen er interessant? :)

Kameratene mine har hittil ikke overbevist med sitt valg av uteplasser, men jeg vet erfaringsmessig at enkelte plasser er enklere enn andre og hvor damene er mer imøtekommende og til og med "på" selv. Har vært på to slike plasser før i Oslo, men pokker om jeg husker navn og sted.

Jeg er forresten 25 år gammel og liker å møte jenter i alderen 20-40. :)

Takk!

Tiger Tiger.

Skrevet

London Pub.

• Liker 2
Gjest snoopy_93
Skrevet

Skippergata :romeo:

Tenkte akkurat på det samme! :sjenert:

Skrevet

Dubliners

Skrevet

Jeg har fått meg etter turer på Parkteatret. :)

Skrevet

Tiger Tiger.

Da må han nok 4år tilbake i tid med tanke på at tigertiger ikke fins i oslo lenger.

• Liker 1
Skrevet

Du kan dra til Bergen på Exodus eller Ovenpå. Der bretter ungjentene seg ut visst du spanderer en drink.

Skrevet

Ta på deg en pen skjorte (type BI-student) og en "giftering". Så stikker du til the scotsman. Damene kaster seg over deg! :Nikke:

• Liker 3
Skrevet

London Pub.

Tror ikke det er mannfolk han vil ha ONS med :lur:

(ødela jeg alt nå??)

Skrevet

Noen gode innspill hittil (tror jeg) og selvsagt har jeg også støtt noen ved mine interesser. :)

I bunn og grunn er jeg interessert i en plass hvor kvinnene er ute for å møte menn. Gjerne et kjøttmarked. Det trenger selvsagt ikke være ONS, det kan begynne med det, men det trenger ikke ende med det. Om noen synst det er galt, så bare hold dere unna denne tråden. :)

Plassen jeg var på sist hvor jentene var imøtekommende var faktisk på Vestkanten en plass. Mye pene folk og jentene var veldig hyggelige og kom bort for å si hei. Følte virkelig at jeg hadde draget for en gangs skyld. ;) Det var ikke Champagneria (der har jeg ikke vært), men tror det var i nærheten. Det skal siest at jeg er langt ifra en glatt vestkant-gutt. Kanskje derfor?

Skrevet

Hvis du er veldig kjekk bør du dra til et sted nærme meg :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

www.c-date.no :lur:

Noe slikt kunne vært interessant, men jeg er i utgangspunktet ikke interessert i nettdating og litt research viser at c-date er rimelig useriøst og dyrt.

Men takk for tips. :)

Hvis du er veldig kjekk bør du dra til et sted nærme meg :gjeiper:

Hehe. Gi meg adressen. :)

Skrevet

Ta på deg en pen skjorte (type BI-student) og en "giftering". Så stikker du til the scotsman. Damene kaster seg over deg! :Nikke:

Hvis man vil ha litt kinesisk fitte, så kryr det av dem på Scotsman, og de blir visst ivrige om du har norsk pass.

Skrevet

En kamerat av meg sier at Kaos på Grünerløkka skal være suverent for slikt. :)

Skrevet

Gaysir.no, der finner du i løpet av 5 minutter etter at du har registrert deg.

• Liker 1
Skrevet

Bjørungs i julebordsesongen er en sikker vinner! Mye kontaktsøkende eldre damer :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...