Gå til innhold

Så kom mensen....igjen *sukk*


Maxine

Anbefalte innlegg

Ja,ja. Det betyr vel at jeg ikke har eggløsning det da skulle jeg tro. Sex har vi jo hver dag.

Er i ferd med å tørne her . Ønsker meg så inderlig et lite nurk som er mitt.... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:trøste: Trøster så godt jeg kan!!

Skjønner veldig godt hvordan du har det!!

Klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det verste er at jeg er litt redd for at jeg kan ha Pcos.

Men jeg vet ikke om jeg kan gå til legen med det ennå. Eller kan jeg bare bestille time hos gynekolog sånn helt uten videre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeeeh? Er jeg teit' date=' eller? Trodde man måtte ha el for å få besøk av "tanta", jeg??? :klø:[/quote']

For å få MENS må man ha eggløsning, men det er vanlig å få en MENSLIGNENDE BLØDNING selv om man ikke har eggløsning. Altså det er ikke ordentlig mens, men det ser sånn ut (kan være vanskelig å skille riktig og "fake"-mens fra hverandre)

Maxine:

Jeg lurer også på hvorfor du tror at du ikke har EL?

Eller hvorfor du tror du har PCOS?

Hvor lenge har dere prøvd?

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly

Veldig spent på svar fra Maxine, det virker som hun tror at el=garantert å lykkes på 1. forsøk, og at mens=ikke el... :roll:

Skjønner ikke dette helt, og er spent på om det bare er meg som har missforstått helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor jeg tror jeg kan ha pcos? Jo, bla fordi jeg er overvektig, har hårvekst her og der som må fjernes (på steder det definitivt ikke skal finnes hos jenter).

Dessuten så har vi så ofte sex at man skulle tro s jansen for å misslykkes om alt var i orden skulle være små....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor jeg tror jeg kan ha pcos? Jo, bla fordi jeg er overvektig, har hårvekst her og der som må fjernes (på steder det definitivt ikke skal finnes hos jenter).

Dessuten så har vi så ofte sex at man skulle tro s jansen for å misslykkes om alt var i orden skulle være små....

Men kjære vene, du må ikke ta sorgene på forskudd alikevell da!

Hvor lenge har dere prøvd da?

Du sier dere har sex hver dag - det er jo ikke det mest ideelle for mannens svømmere det heller da. Annenhver dag er det anbefalte i følge legene (for at mannen skal kunne få "nok" sædceller i "farta" tror jeg det var)

Husker ikke helt hvordan prosenten er, men jeg mener det er ca 20% sjanse for å bli gravid i løpet av en syklus, og det er ikke mye.

Ca 80% blir gravide i løpet av et år.

Før det har gått et år er det da ingen grunn til å TENKE på at det skal være noe galt heller, for det er det jo som regel ikke.

Men som sagt - hvor lenge har dere prøvd?

Dette om PCOS og dette vet jeg ikke så mye om, men det er fint mulig å være både overvektig og med hår uten å ha PCOS (og PCO)

Kan jo være noe så "enkelt" som hormonbalansen i kroppen din, og trenger IKKE ha noe å gjøre med forplantningsevnen din.

Men....

Dersom du vil finne ut om du har eggløsning eller ikke, så kan du måle temperaturen din hver dag om morgenen i løpet av en syklus, eller to. Da ser du om du har eggløsning.

Se på denne siden for å lese mer om dette:

http://www.geocities.com/mot_graviditet/temp.html

Er det spørsmål rundt å finne EL så må du bare spørre, så skal jeg prøve å svare deg så godt jeg kan.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...