Gå til innhold

Klarer bilen seg et år eller to uten garasje?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en dieselbil som bare har stått inne på vinteren. Tro meg den vil ikke starte da det er mer enn 20 minus.

Men hatt bilder da jeg var yngre som alltid sto ute, ingen problemer i 30 minus.

Det er sannsynligvis fordi diesel fryser ved en lavere temperatur enn bensin. Prøv å la henne gløde, evt skift/rens/whatnot glødere på bilen - det kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så glad jeg har garasje, deilig og behagelig å ha hus til bilen. Men det er jo ingen nødvendighet, den klarer seg ute.

Den første bilen min hadde jeg når jeg bodde i leilighet i sentrum, det var ingen fast p-plass og jeg måtte leite etter en plass hver gang jeg hadde bært ute og kjørt. Når det var snø ble dette ekstra tungt og jeglovet meg selv at neste gang skulle jeg ha en bolig med p-plass og helst garasje :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har garasje, men den er alltid fylt opp med skruobjekter, så bilene må stå ute. (Jeg irriterer meg, mannen ikke :P )

Dieselbilen kan krangle litt når det er veldig kaldt ute, men motorvarmer (og kupévarmer til ho mor) gjør susen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...