Gå til innhold

.....persona spørsmål!!


Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Jeg lurer bare på om man trenger den monitoren som hører med til persona,hvis man bare skal bruke den som eggløsnings sjekker?? Var innom apoteket og hun hadde jo ikke peiling.....De hadde tydeligvis ikke lov til å selge monitoren,men strimlene......Skjønte ikke stort av det hun fabulerte om,men men

Blir glad om noen kan forklare....

Klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du trenger ikke monitoren for å bruke persona-stripsene som EL-tester.

Derso du går inn på www.pernille.info , så skal det der stå forklart om Persona-testing. Der ligger det også bilder med "forklaringer" til ulike "testresultat"...

*klme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg tror det er en fare for sammenblanding av to ting her.

For å bruke EL testene til Person trenger du ikke monitoren.

Monitoren er et annet opplegg. Der tisser du på en annen type pinner, og leser av røde og grønne dager i monitoren. Monitoren vil også vise symbol for EL når det intreffer, samtidig som den teller syklusen din. Den vil altså være mer forutsigbar, mht når befruktningsperioden nærmer seg og avsluttes.

Pinner beregnet for monitoren kan altså ikke benyttes alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Persona testpinner er og blir persona testpinner - samme greie. (etter hva jeg vet i allefall)

Jeg bruker de pinnene som er beregnet til bruk sammen med monitoren som EL-tester - dette som står beskrevet på www.pernille.info

Om Persona har "skikkelige" EL-tester vet jeg ikke - vet bare at de som hører til med monitoren er EL-tester like gode som noen!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...