Gå til innhold

Når begynte magen å synes hos dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, jeg fikk besøk av mamma i går, har ikke sett henne siden rett etter nyttår, og hun sa at jeg hadde fått tydelig mage 🙈😁 Jeg er 17+0 nå, førstegangs. Samboeren min bekreftet det rett etter mamma sa det, han hadde bare ikke turt å si det før 😂

Selv så klarer jeg ikke heeelt å se det, ja jeg må bruke strikk får å lukke jeansene mine, men det har jeg gjort en stund nå fordi jeg har vært litt oppblåst og det føles ukomfortabelt når buksa strammer veldig. Også stiller jeg meg foran speilet sånn hver dag, flere ganger om dagen for å følge med på magen, så det er ikke helt enkelt for meg å se små endringer dag til dag 😛 Men så gøy, gleder meg til å se ordentlig gravid ut 😁🤰🏼

Anonymkode: 8bd26...8a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i uke 19 nå og enda ingen tegn til

mage her... første barnet. Er 167cm og veide 59kg før graviditet.. så rimelig slank, men mye muskler her. Jordmor mener at det er magemusklene mine som gjør at magen ikke er kommet til syne her enda, men når de etterhvert gir slipp så kommer magen til å vokse helt plutselig 💙 venter i spenning!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt uke 19 kom den ordentlige gravidmagen. Oppblåstheten hadde vart fra ca uke 9.

Anonymkode: d7f12...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med stramme klær kunne man se litt mage i uke 20, men for de fleste så jeg bare litt oppblåst ut. Så har det gått gradvis derfra. Uke 30 nå og ganske tydelig kul. Ikke sånn at jeg føler meg stor og tung da, men det kommer vel 😅 men nå kommenterer de som vet det at det synes hvert fall, og det er kos 😊

Anonymkode: c44b0...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang kom magen rundt uke 23. Den var helt flat på forhånd den gang, og livmora hadde jo aldri vært større. Andre gang kom magen i uke 14. Såppas at det var umulig å skjule. 1,5år mellom de graviditenene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var synlig at jeg hadde endret kroppen fra rundt uke 15, men den ordentlige magen kom ikke før rundt uke 23, først da jeg syns jeg så gravid ut, og ikke bare tjukk 😉

Er godt trent, men med litt ekstra polstring fra før av. Ble synlig forskjell fra uke 25 til 27 på at magemusklene nå ikke lenger ligger midt foran, men på sidene. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen poppet frem i uke 15, men den var fortsatt ikke «rund» som i gravidform. Så egentlig litt små tjukk ut 😂 Nå i uke 23 har jeg en tydelig gravidmage som synes igjennom både trange og mindre trange klær. I tillegg har jeg blitt breiere over rumpe og lår 🤰🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangs, var ikke til å ta feil avfpr omverden fra og med uke 26 ca. Ganske stor fra før av og alltid brukt litt løssittende klær😊 men jeg selv og samboer så magen forandre seg fra uke 18 kanskje?

Anonymkode: 38b63...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang poppet magen i uke 22, andre gang ble magen synlig i uke 18, men den ble ikke tydelig før uke 22 da heller :) 

Anonymkode: b18b6...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...