Gå til innhold

Når begynte magen å synes hos dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når begynte dere å få mage? Var det med første mann eller hadde du født før? Hvordan kroppsfasong har du? Om man er litt stor fra før tar det vel litt lengre tid og omvendt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med førstemann begynte det å vise rundt uke 18.

Med andremann rundt uke 12-13.

Har normal kroppsfasong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig liten mage lenge. Har bilder fra da jeg var ca. 20 uker på vei, og selv om jeg følte at jeg hadde fått litt mage da så var den så godt som helt flat.

Det var vel ikke før i uke 27 at den begynte å vises for andre.

Trodde ikke jeg kom til å bli så stor, og alle som så den kommenterte at den var liten og nett, men plutselig i uke 33 eksploderte den, og da jeg fødte i uke 39 var den helt latterlig svær. :ler:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å vise i uke 13! Er nå i uke 14 og merker stor forskjell i komfort når jeg går med mamma-strømpebukser.

Er tjukk fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min begynte å vises ganske tidlig, uke 12-13, jeg er førstegangs, 168cm høy og veide 62kg før jeg ble gravid, normalt bygd. Jeg klarte å skjule den for andre på det tidspunktet, men samboeren min la merke til det da. Nå kan andre også se det, litt avhengig av om jeg har trange klær eller ikke. (15+6)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang klarte jeg å skjule det på jobb til uke 18, men var godt å slippe å holde inn magen lenger da. Begynte med gravidbukse rundt uke 14. Amdregang begynte jeg med gravidbukse i uke 13 vel, selv om jeg kunne brukt tights og slikt fortsatt. Er nå i uke 16 og har ingen åpenbar kul på magen. Magen er ikke helt stram da, etter forrige svangerskap. Er middels bygd. Det er de siste 10 ukene man virkelig har mage :) De første 20 er mest ingenting, til bitteliten kul. Kan fort se ut som man har spist et stort måltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg sånn til jeg får magen, og det var derfor jeg lurte på når dere fikk. Må nok smøre meg med tålmodighet ettersom jeg fortsatt er tidlig i svangerskapet.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 9 og det ser ut som jeg har en liten mage nå, den er det stort sett hele dagen også når jeg våkner om morgenen. Men det er bare for at jeg er forstoppet og har så INNMARI mye luft i magen haha. Men jeg har aldri før hatt en konstant kul på magen og er veldig liten og spe, så jeg må nå forsøke å holde inn magen en del, for det ser definitivt ikke ut som noe annet enn en gravidmage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen kom i uke 20 (ser jeg på bilder). Da var det opplagt for alle rundt meg at jeg var gravid. Syntes selv jeg så gravid ut fra uke 8, men var nok bare oppblåst.

Er slank, og har veldig lite kroppsfett. spes på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen kom i uke 20 (ser jeg på bilder). Da var det opplagt for alle rundt meg at jeg var gravid. Syntes selv jeg så gravid ut fra uke 8, men var nok bare oppblåst.

Er slank, og har veldig lite kroppsfett. spes på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 69kg og 163 høy når jeg ble gravid, relativt normal kroppsfasong (håper jeg da) :sjenert: På meg kunne ingen se det får jeg var 6 mnd på vei, eller det var visst et par som hadde mistanke da :jepp: Det var klart å tydelig når jeg var naken da fra uke 18, men det var jo bare samboeren som så meg da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er slank, førstegangs..

Syns selv at magen begynte å synes mellom uke 18 og 20. Men ser jo på bilder nå at egentlig så jeg ut akkurat som før helt til uke 27. Uke 24 kan man se litt med de "rette" klærne på. Nå er jeg snart i mål, og man ser fortsatt ikke bakfra at jeg er gravid, og magen er ikke av det største slaget... Syns jo selv den er svær da. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 19. Men da kunne jeg fremdeles trekke magen inn bittelitt og se helt flat ut, så jeg følte det ikke var "gyldig", hehe.

Edit: Skrev feil uke.

Endret av everydaywings
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter førstemann! Begynte å vises i ca uke 20. Alle sa at jeg sikkert kom til å få synlig mage tidlig siden jeg er ganske tynn fra før, men sånn ble det altså ikke :)

Er i uke 25 nå, og mye har skjedd de siste 5 ukene! Veldig stas å endelig se ordentlig gravid ut! Har kun fått mage hittil, så har gått opp ganske lite i vekt. Blir spennende å se om det forandrer seg framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter første og er 16 uker nå.. magen vises hoss meg iallefall ^^ har sett kulen ganske lenge..(siden uke 12 værtfall) gleder meg til at den blir større <3

Er mye aktivitet nedi der også hihi ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Første svangerskap.

Begynte å få mage i uke 12-13. Før det var jeg bare oppblåst. Magen som kom i uke 12-13 var minimal men jeg var tynn så merket stor forskjell.

Babymagen kom ikke før uke 15-17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne selv se litt mage i fra uke 15, men det var så vidt altså, også kunne jeg se e tydelig mage i uke 19. Men det var ikke før uke 23 at det vistet såpass at andre så at jeg var gravid, når jeg hadde ettersittende genser på. Men fra der av vokste den jevnt og trutt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 11 nå.. og gleder meg til magen blir stor <3

merker ingen forskjell enda, bare at jeg er veldig oppblåst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Jeg er i uke 11 nå og har fått mage. Den har jo vært oppblåst tideligere, men forrige uke ble det mye bedre og jeg kom meg godt på do hver dag. Når magen ikke gikk ned så skjønte jeg at dette dreier seg om mer enn bare luft. Magen er ikke hard eller noe heller. Har begynt å gå med de super behagelige gravideklærne mine også. Taklet ikke de vanlige buksene som strammer over magen lengre og hatt lagt de på hylla for noen uker siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...