Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe....vel, det hadde jeg ikke tenkt å gjøre, men når du nå satte meg på den gode idèen så.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at hun ikke har vært her inne ennå, fordi hun er opptatt. Hun sitter et sted

hvor det er mange mennesker samlet og deler ut stor livsvisdom! :jepp:

Håper at dagen din i dag bringer slik glede og velstand som du fortjener, O store Odisi! 4xvim2p.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Såååååååååå koselig å komme inn i dagboka mi og lese alle bursdagshilsene,jeg blir helt rørt jeg.

(Skulle brukt mange smailyer for å uttrykke meg mer men har bare to jeg får til ;):) )

Så nå er jeg altså medlem av den eksklusive 40 års klubben som min søster sier :) kan ikke skrøyte av 30 åra lenger,siden alle venner og kjente er over førti og jeg alltid har vært yngst.

Nå har jeg laget smørbrød,chilliboller,potet salat(verdens beste),skal snart i gang med lefserull,og kaker selvfølgelig.

Det var godt med en pause.

Tror jeg skal hoppe i dusjen før jeg pynter bordene så jeg kan slappe av resten av dagen,mannen får ha kjøkkentjeneste og ungene får være ryddehjelper ;)

Ellers håper jeg alle har en riktig fin dag,og i kveld deler jeg rester med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET gleder jeg meg til! Lenge siden jeg har vært i stort bursdagsselskap. Bare si ifra så kan jeg steppe inn og ta kjøkkentjeneste, eller har du kanskje ordnet med noen som kan vaske opp og rydde fortløpende? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh...gurimalla...nå er jeg rett og slett overlykkelig ved slike fremtidsutsikter. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Nå er alt ferdig,inkludert meg.

Nå går jeg inn i den eksklusive 40 årsklubben og slapper av resten av dagen.

Lysene står på bordet og de fineste dukene er på,blomstene i baser,så nå er det bare å vente på gjestene.

Fikk 40 roser av gubben :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så langt! :) Hva har du pyntet deg med da...eller blir det for privat? Kanskje noen av gjestene er kg`ere og gjennomskuer deg senere i natt? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...