Gjest odisi73 Skrevet 17. februar 2012 #641 Del Skrevet 17. februar 2012 Da skal jeg foreslå det for jentene. Vi skal ut på byn i dag, og på vassøy på lørdag. Vassøy er fint,har en venninne som driver Prixbutikken der og enda lengre inn i Ryfylkefjorden har svigers hytte og et lite gardsbruk ved sjøen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. februar 2012 #642 Del Skrevet 17. februar 2012 Hei mitt skjønne Rumledyr har du falt oppi kaffekoppen igjen næææh! Bare liiiiiiitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2012 #643 Del Skrevet 17. februar 2012 Dette var hva jeg leste i den setningen der. Jeg tror at jeg må måle tempen. ...har en venninne som har en swingershytte og et lite gardsbruk ved sjøen Ha en kjempebra fredagskveld uten for mye svinging hverken her eller der, Odi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. februar 2012 #644 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Endret 17. februar 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 17. februar 2012 #645 Del Skrevet 17. februar 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. februar 2012 #646 Del Skrevet 18. februar 2012 Synes det var trist uten vårruller. Også har rogalandske jenter på seg lite klær på byn :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. februar 2012 #647 Del Skrevet 18. februar 2012 For en søøøøøøøøøøt pus, FruN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 18. februar 2012 #648 Del Skrevet 18. februar 2012 Synes det var trist uten vårruller. Også har rogalandske jenter på seg lite klær på byn :-/ Jeg vidste at jeg skulde ha blitt med på den turen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. februar 2012 #649 Del Skrevet 18. februar 2012 Hihi.... Men det ser litt ... Eh... Billig ut Gia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 18. februar 2012 #650 Del Skrevet 18. februar 2012 Det er lenge siden, Mynona! Jeg har jo ingen tradisjoner i julen, som enkelte andre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. februar 2012 #651 Del Skrevet 18. februar 2012 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. februar 2012 #652 Del Skrevet 18. februar 2012 Odisi! Er det du som har vært ute å fylleridd i Klepp Artikkel i vg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 18. februar 2012 #653 Del Skrevet 18. februar 2012 Odisi! Er det du som har vært ute å fylleridd i Klepp Artikkel i vg. Ha,ha,ha,nei det er nåkk ikke meg nei,skal lese VG etterpå Ja jentene går i ganske lite klær,jeg har alltid sagt det finnes en gyllen grense ellers kan det fort se billig og horete ut enten det gjelder klær eller sminke Forstår godt Gia ville vært med Men var dere i byen og hvor var dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 18. februar 2012 #654 Del Skrevet 18. februar 2012 Dette var hva jeg leste i den setningen der. Jeg tror at jeg må måle tempen. Ha en kjempebra fredagskveld uten for mye svinging hverken her eller der, Odi. Tror jeg hadde falt død om hvis svigers hadde hatt swingershytte i Ryfylkefjorden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. februar 2012 #655 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Ha,ha,ha,nei det er nåkk ikke meg nei,skal lese VG etterpå Ja jentene går i ganske lite klær,jeg har alltid sagt det finnes en gyllen grense ellers kan det fort se billig og horete ut enten det gjelder klær eller sminke Forstår godt Gia ville vært med Men var dere i byen og hvor var dere? http://touch.vg.no/article.php?artid=10069735 Vi spiste på nb Sørensen også gikk vi på Alf og Werner og drakk strawberry dauquiri og hørte på live musikk. Nå sitter vi på ferja til vassøy. Endret 18. februar 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 18. februar 2012 #656 Del Skrevet 18. februar 2012 Det er fint uti fjorden der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 18. februar 2012 #657 Del Skrevet 18. februar 2012 Ha,ha,ha måtte le da jeg leste det. Akkurat som cowboytiden Tror jeg må ta en av hestene på jobben og ri til den lokale kneipa i kveld så kunne vi hatt en sånn stang på utsiden der alle kan parkere hestene,syns egentlig ikke det var så dumt jeg. Det hadde gjerne blitt mindre fyllekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 18. februar 2012 #658 Del Skrevet 18. februar 2012 God senkveld kjære Odisi I dag har jeg hatt quisdag med venner Er gøy, men jeg har en tendens til å alltid komme på 4. plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. februar 2012 #659 Del Skrevet 18. februar 2012 Odisi! Skulle ønske du var her på vassøy nå! Er sikker på at du hadde passa inn med oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 18. februar 2012 #660 Del Skrevet 18. februar 2012 Det var fint sagt,det tar jeg som et komplimang Er sikker på jeg hadde trivdes,men jeg er litt feig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå