Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Gjest odisi73

Da skal jeg foreslå det for jentene. Vi skal ut på byn i dag, og på vassøy på lørdag.

Vassøy er fint,har en venninne som driver Prixbutikken der og enda lengre inn i Ryfylkefjorden har svigers hytte og et lite gardsbruk ved sjøen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var hva jeg leste i den setningen der. Jeg tror at jeg må måle tempen. :sjenert:

...har en venninne som har en swingershytte og et lite gardsbruk ved sjøen :rodmer:

Ha en kjempebra fredagskveld uten for mye svinging hverken her eller der, Odi. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var trist uten vårruller. Også har rogalandske jenter på seg lite klær på byn :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var trist uten vårruller. Også har rogalandske jenter på seg lite klær på byn :-/

Jeg vidste at jeg skulde ha blitt med på den turen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Odisi! Er det du som har vært ute å fylleridd i Klepp :fnise:

Artikkel i vg.

Ha,ha,ha,nei det er nåkk ikke meg nei,skal lese VG etterpå :fnise:

Ja jentene går i ganske lite klær,jeg har alltid sagt det finnes en gyllen grense ellers kan det fort se billig og horete ut enten det gjelder klær eller sminke :sjenert:

Forstår godt Gia ville vært med :fnise:

Men var dere i byen og hvor var dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Dette var hva jeg leste i den setningen der. Jeg tror at jeg må måle tempen. :sjenert:

Ha en kjempebra fredagskveld uten for mye svinging hverken her eller der, Odi. :fnise:

:skratte: Tror jeg hadde falt død om hvis svigers hadde hatt swingershytte i Ryfylkefjorden :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha,ha,ha,nei det er nåkk ikke meg nei,skal lese VG etterpå :fnise:

Ja jentene går i ganske lite klær,jeg har alltid sagt det finnes en gyllen grense ellers kan det fort se billig og horete ut enten det gjelder klær eller sminke :sjenert:

Forstår godt Gia ville vært med :fnise:

Men var dere i byen og hvor var dere?

http://touch.vg.no/article.php?artid=10069735

Vi spiste på nb Sørensen også gikk vi på Alf og Werner og drakk strawberry dauquiri og hørte på live musikk.

Nå sitter vi på ferja til vassøy.

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest odisi73

Ha,ha,ha måtte le da jeg leste det.

Akkurat som cowboytiden :fnise: Tror jeg må ta en av hestene på jobben og ri til den lokale kneipa i kveld :skratte: så kunne vi hatt en sånn stang på utsiden der alle kan parkere hestene,syns egentlig ikke det var så dumt jeg.

Det hadde gjerne blitt mindre fyllekjøring :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God senkveld kjære Odisi :) I dag har jeg hatt quisdag med venner :) Er gøy, men jeg har en tendens til å alltid komme på 4. plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odisi! Skulle ønske du var her på vassøy nå! Er sikker på at du hadde passa inn med oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...