Gå til innhold

Når er det minst folk på treningssenteret ditt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hater å trene når det er mye folk, fordi det er alltid opptatt overalt. Har begynt med ny plan som inkluderer frivekter og der kan jeg bare drømme om å få plass til visse klokkeslett.

Når er det minst folk på DITT treningssenter?

Jeg dro opp en søndag på mitt i håp om at det var rolig da, men neida :sjenert: Kl 7 om morgenen er det ganske rolig, men ikke alltid jeg orker trening før jobb >.<

Og ett spørsmål til: Når pleier du å trene?

Er det folksomt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hater å trene når det er mye folk, fordi det er alltid opptatt overalt. Har begynt med ny plan som inkluderer frivekter og der kan jeg bare drømme om å få plass til visse klokkeslett.

Når er det minst folk på DITT treningssenter?

Jeg dro opp en søndag på mitt i håp om at det var rolig da, men neida :sjenert: Kl 7 om morgenen er det ganske rolig, men ikke alltid jeg orker trening før jobb >.<

Og ett spørsmål til: Når pleier du å trene?

Er det folksomt da?

Jeg er sånn som ikke orker mye folk. Oppningstiden er 06.30-22.00. Mellom klokka 14.00 og 20.00 er det fryktelig mye folk. Trener enten før eller etter dette :) Tid til å dra en tur på kveldstid da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sånn som ikke orker mye folk. Oppningstiden er 06.30-22.00. Mellom klokka 14.00 og 20.00 er det fryktelig mye folk. Trener enten før eller etter dette :) Tid til å dra en tur på kveldstid da ?

Ja, må bli før eller etter jobb. Før jobb går ok, men orker sjeldent hard styrketrening da (b-menneske pluss at jeg ikke rekker spise nok før morgenøkten).

Kan muligens teste ut etter kl 20, håper det har roet seg litt da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i januar er det helt crazy synes jeg. Jeg trener etter 20.00. Desember deriomot var kjempe stille. Gleder meg til det avtar....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før klokka 13. Har ikke testet utover kvelden, men vet at det er stappa frem til hvertfall 18-19, etter det har jeg ikke fått testet, da jeg ikke får ned hjerterytmen til sovetid når jeg trener så sent.

Har også merket meg at det er verst mandag og tirsdag, og avtar sakte mot helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener alt mellom 10 og 14, da er det veldig lite folk. Liker også å være litt alene, var der en gang fra 19.00 og utover, da var det mye køer og fullt overalt. Usj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På mitt treningssenter er det minst folk mellom 12-14, og etter 2000. Klokka 14 kommer alle ungdomsskole elevene som bare henger der for å se bra ut, også kommer alle de som trener ordentlig mellom 16-20, da er det stappfullt og vanskelig å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvertfall ikke kl 16 på en fredags ettermiddag :sjenert: Holdt på å få klaustrofobi i går!!!

Før kl 14 er det ganske greit:) Evnt etter kl 20, men de stenger kl 22 så da har man litt knapp tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...