Gå til innhold

Nyere tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Skal nok se at snøen snart forsvinner :strix: Her har det jo knapt vært snø i år....

Kos deg med besøk av mamma og handling av reiseseng :)

Deilig å komme seg bort på hotell innimellom :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal nok se at snøen snart forsvinner :strix: Her har det jo knapt vært snø i år....

Kos deg med besøk av mamma og handling av reiseseng :)

Deilig å komme seg bort på hotell innimellom :Nikke:

Det blir sikkert sånn at snøen forsvinner og vi få vårfølelsen, og så kommer det snøvær igjen! ;)

Det er veldig godt å komme seg bort! Blir kos med familiemys og badeland! Gruer litt for å kjøre hjem alene med snuppa (kjære blir igjen på seminar), men vi får ta tiden (og dvd-spilleren i bilen) tid hjelp.

:vinke:

Dårlig på å etterlate spor for tiden :sjenert: , men jeg er her.

Da er vi omtrent like gode! :fnise: Jeg leser ofte KG med mobilen, men liker ikke å skrive med den.

Mye bæsj i dagboka om dagen... Med det er mye det det går i her hjemme. :gjeiper: I dag skulle hun bæsje på do, men fikk ikke det til. Under ett minutt etter hun hadde fått på buksa igjen bæsjet hun i den! Ja,ja, det er ingen vits å stresse. Men hun varseler ifra, og synes ikke det er noe stats å gjøre i bukse, så det går rette veien.

Jeg gleder meg til å gå på jobb og ikke ha tilgang til snop i kveld! Jeg må visst på sjokoladeavvenning... :sjenert: Jeg ga etter for PMS-monsteret og kjøpte smågodt til helga, og greier ikke å komme meg av snopkjøret! Jeg har lyst på sjokolade hele tiden og nå begynner det bli tomt i skapet, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekos familiehelg, til tross for syk, varm, sutrete snuppe og hostende mamma. :hjerte:

Jeg var til knekking før helga og det trengtes! Jeg har blitt så stiv og øm igjen. Jeg har ikke vært hos kiropraktoren på lenge og har helt glemt å gjøre tøye øvelsene mine hver kveld. Skulle prøve å vente med neste behandling til rett før påske, men jeg tror jeg må en tur i neste uke også. Det meste annet enn å sitte, stå og gå normalt er stivt og ømt. Jeg må nok tak meg i nakken og komme i gang med både trening og tøying igjen! Det er så dumt å være på etterskudd med sånt når jeg skal øke på med jobbing og forhåpentligvis begynne å ruge om ikke så altfor lenge.

Spise ekslusiv sjokalde som vi kjøpte på vei hjem til hotellet når jeg mistet spiren, i ettermiddag. Jeg hadde glemt eska, og var litt usikker på om jeg skulle bare kaste den når jeg fant den innerst inne i godteskapet. Forbandt den bare med vondt... Men vi delte noen biter som dessert og koste oss sikkelig med deilig sjokolade. Det ble en koslig familiestund.

Koser meg med opptak av En moderne familie (gud, hvor jeg ler!) og marokansk-te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våken! Noe har skjedd med nakken og jeg har så vondt at jeg våknet. Har tatt litt smertestillende og Voltaren, og sitter med varmepute og prøver å bevege meg litt. Forstår ikke helt hvorfor det plutselig ble sånn. Håper virkelig det ikke blir langvarig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles vondt i nakken/skuldra til tross for en opptur på formiddagen i dag. :( Og hosten er plaaaagsom!

Snuppa fikk være hjemme fra bhg idag. Jeg hadde ingen planer og hun er ikke helt kvitt forkjølelesen, så da fant jeg ut at vi bare skulle kose oss hjemme. Gikk fint før duppen, men etter har det vært et mareritt. Jeg tror jeg aldri har vært så klar for å få avlastning fra kjære! Hun var bare så gretten og fint lite av det jeg prøvde på var riktig, spesielt det at jeg prøvde å få ordnet litt middag. :eeeh: Hun hylte og gråt, rev og hang i klærne mine, klønet og kleip meg (ikke med vilje!). Jeg prøvde og prøvde å gjøre henne til lags, mens jeg innimellom prøvde å få ferdig middagen, men det har visst vært "en sånn dag". Vi hadde noen bitte, bitte små kosestunder, men stort sett har det vært mas og gråt. Ikke skulle hun sitte på potta, ikke skulle hun spise, ikke ha på klær, ikke kose, men kose likevel. Jeg har strevd idag!

Ikke så mye hjelp å få fra kjære når han kom. Jeg fikk litt hjelp, men ikke nok, synes jeg. Han visste at jeg var oppe med nakkevondt i natt, sto opp med snuppa halv seks, at jeg fremdeles hadde vondt i nakken og hoster som en gal, og han så at snuppa var ekstremt klengete og masete på meg. Endte opp med at jeg gikk på soverommet å la meg. Dèt er noe jeg aldri gjør og det var ikke fordi jeg var så trøtt, men jeg måtte bare ha en pause. Det er tungt med et utilpass og sykt barn, når en selv er syk og har smerter.

Men kjære skjønte alvoret når jeg begynte å gråte av smerte og oppgitthet etter at jeg sto opp...

Det er ingen medisin for nakken/skuldra å legge seg på sofaen, så jeg tok en trilletur i sola når snuppa sov formiddagsduppen sin, men det var nok ikke så lurt. Det er bart i gata vår, men det var veldig isete ellers og jeg strevde med vogn og glatte sko, så det ble nok litt for hardt for meg, selv om det kjentes ok ut mens jeg gikk. Det har blitt sikkelig vondt igjen, og jeg har måttet ty til smertestillende og risposen igjen.

Jeg er vant til vondter i både nakke, rygg og bekken, men dette er sikkelig ille. Jeg bruker jo ikke til vanlig å ta tabletter, men nå er det så vondt at jeg må gjøre det. Og det tærer på humøret. Og jeg får dårlig samvittighet ovenfor snuppa, som tydeligvis ikke får det hun trenger av meg akkurat nå.

Har bare lyst å legge meg på sofaen med en stor pose snop og enda mere smertestillende, men det får vel holde med sofaen. Etter at jeg har vært inn til snuppa, som akkurat begynte å gråte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppa måtte få komme opp litt. Vi koste, drakk litt melk og så la hun seg igjen. Kjære er i garasjen, så nå skal jeg innta sofaen i en liten time før jeg legger meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Klematis, som ble mamma igjen i natt! :strix: På badet hjemme....!

KJære og snuppa er sendt avgårde og jeg har inntatt sofaen med varm rispute og smertestillende. Håper jeg får komme inn til kiropraktoren idag!

Snuppa sov natta igjennom og var i storform i morrest. Heldigvis. Planen var å ta det litt med ro fra morgenen, men jeg har så vondt at det var best at kjære tok henne med seg. Hun har hjemmedag i morgen, så jeg håper det går fint i bhg i dag.

Jeg la meg tidlig, men måtte opp å ta meg smertestillende. Bare Voltaren funket IKKE! Fant ut at det kan gjøre det vanskelig å bli gravid når en tar det. Får høre med kiropraktoren om det er noe gang i bruke det, og om h*n vet noe om hvor lenge det sitter i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en slitsom dag du haddde i går :troest:

Godt mannen tok med seg vesla på morgenen så du får slappet av hjemme alene :) Håper du får time hos kiropraktoren i dag og at nakken blir bra fort :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper kiropraktoren har tid til deg i dag :klem: Skulle sikkert vært en tur selv, eller muligens jeg burde gå for massasje. Har en haug med muskelknuter i ryggen *blæh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en slitsom dag du haddde i går :troest:

Godt mannen tok med seg vesla på morgenen så du får slappet av hjemme alene :) Håper du får time hos kiropraktoren i dag og at nakken blir bra fort :klemmer:

Enn at du snart får hilse på småen! :hjerte: Fantastisk! :strix:

Det blir noen sånne dager når en har andre enn seg selv å tenke på, regner jeg med. Men dagen idag er mye bedre, så da er det bare å legge gårsdagens strev bak seg. Har fått slappet av og stelt meg selv, behandlig og sluppet å tenke på noen andre. Deilig! :D

Håper kiropraktoren har tid til deg i dag :klem: Skulle sikkert vært en tur selv, eller muligens jeg burde gå for massasje. Har en haug med muskelknuter i ryggen *blæh*

Kona hadde tid i dag og i morgen, så før jeg begynner på jobb på torsdag så håper jeg at jeg er på bedringens vei! :Nikke:

Hun mente det startet med en "ribbelåsning" og muskelknuter, og slo ut pga hostingen, ekstra mye snuppebæring og stress. Jeg føler meg ikke stressa, men jeg har mye å tenke på, og resten stemmer, så jeg må være litt flinkere til å ta vare på meg selv framover.

Jeg skal bestille meg massasje på spahotellet vi skal på i helga! :nigo:

Det er kanskje ikke så dumt å ta tak i ryggen først som sist, Pusilus. Det blir jo ikke bedre når du blir større, og etter fødselen blir det mye bæring og kanskje noe vonde "arbeidstillinger". :klemmer:

Var på apoteket å kjøpte hostesaft og mere smertestillende, og ble beroliget med at Volarenen går ut av kroppen innen noen dager, så da kan jeg forstette til jeg er over det værste. Nå er smertestillende og hostesaft inntatt og jeg slapper litt av før jeg begynner med middagen. Skal borte i dameselskap i kveld og jeg satser på å ta på meg piggskoene og gå dit. Litt godt å få bevegd seg litt! Jeg glemmer hvor godt det er for hodet med en liten spasertur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for Lucky som eeeendelig har blitt mamma! :strix:

Nakken er mye bedre og jeg har begynt å trappe ned på smertestillende. Men helt borte er det så langt ifra. Synes jeg kjenner låsningen i nakken, mens muskelverket har begynt å gi seg. Skal bli godt med hotell-helg, og forhåpentligvis litt spa-behandlinger. Og med en kiropraktorbehandling eller to over helga, så er jeg sikkert tilbake til meg selv.

CD 14 idag, og jeg kjenner det "river litt i eggstokkene" og lysten er på topp. Så i kveld har jeg date med kjære! :lur:

Skulle vel tatt noen EL.tester nå for å få oversikt, men med gørrtidlige dager på jobb er det ikke så enkelt. Får se om jeg får tid til det i morgen.

Tidlig, men rolig dag på jobb, og jeg håper morgendagen blir like rolig.

Og så er det helg! :danser:

Det skal bare bli så deilig for hele familien å ta inn på hotell og bare kose oss med god mat og drikke, badeland og shopping. :hoppe:

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå

Bare en liten tur innom for å ønske lykke til med prøvingen til påske!!

Er innom av og til å snoker litt - men holder meg mest på tettinntil.no

men må jo inn å se hvordan det går med folk av og til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Date med mannen :lur::duskedame:

Må bare si at det høres fabelaktig ut med spa-hotell helg :biggrin: Jeg må se å få bestilt meg en masasjetime over helgen, litt knapt med penger etter shopping og flytur i helgen så lønning på mandag blir deilig ;)

Håper du kan bytte ut piggskoene med vanlige vårsko snart, det var veldig godt å legge bort broddene i forige uke :Nikke:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå

Bare en liten tur innom for å ønske lykke til med prøvingen til påske!!

Er innom av og til å snoker litt - men holder meg mest på tettinntil.no

men må jo inn å se hvordan det går med folk av og til!

Hei! Koslig å se deg igjen. Bare snok i vei! ;)

Date med mannen :lur::duskedame:

Må bare si at det høres fabelaktig ut med spa-hotell helg :biggrin: Jeg må se å få bestilt meg en masasjetime over helgen, litt knapt med penger etter shopping og flytur i helgen så lønning på mandag blir deilig ;)

Håper du kan bytte ut piggskoene med vanlige vårsko snart, det var veldig godt å legge bort broddene i forige uke :Nikke:

Ja, her må vi avtale dater, fordi vi ofte sitter oppe lengere enn nødvendig og er drit trøtte når vi første ender opp i senga... :sjenert: Forbedringspotensiale der altså, men "heldigvis" er vi like dårlige! :fnise:

Jeg sitter bare å teller ned timene til vi skal dra! :nigo: Har pakket det meste til snuppa og meg, så nå er det bare å få gjort unna resten av arbeidsdagen og et middagsbesøk!

Hvis det fortsetter å regne sånn som det gjør nå, kan vel piggskoa snart legges bort til fordel for vårfølelsen! Jeg synes det er så deilig at det faktisk begynner å bli lyst når vi står opp om morgenen, og var på tanken på å kjøpe inn litt vårblomster. Men det kan vel fremdels bli litt kaldt om kvelden så jeg får vente litt med å pynte utenfor huset.

Har nett-shoppet til snuppa i dag... :sjenert: PompDeLux har så mye fint, og selv om jeg bestemte meg for å vente med å handle derfra greide jeg ikke å la være. :gjeiper: I tillegg er sko og noe annet stasj på vei i posten. Det er gøy å få kle frøkena! Gleder meg til våren og sommeren, og til å slippe to lag med ull, luer og dresser! I dag jublet hun for at hun fikk på seg kjole (i ull), og det er gøy at hun gleder seg over å få på seg noe annet enn det vanlige ulltøyet hun bruker til daglig i bhg. Gruer meg bare til alt skal være rosa, lilla og prinsesse! Får håpe hun ikke blir så ille og at mamsen kan få legge føringer for klesstilen en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei missiw!

Lenge siden sist jeg har vært her... Håper dere hadde ei super helg, og at du fikk slappa en del av med spabehandlinger og full pakke :)

Går det bedre med nakken din nå? Høres vondt ut sånn som du har hatt det i det siste, så jeg håper det kommer seg snart.

Masse lykke til med prøvinga!! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Missiw! Var helga bra? Sounds nice!

Ikke tenk på bilen, putt det i posen sammen med alt annet toskete som du ikke gidder å ta med deg videre.. ;)

Fikk tips om PompDelUx, men må nok vente til min lille snupp blir litt større.. masse fint der ;) Gleder meg til å kle opp ei lita jente ( litt kjekkere enn et spedbarn tenker jeg).. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverte snuppa litt tidligere enn jeg bruker (halv ni og det er ikke akkurat tidlig :fnise: )og dro hjem og tok en lang dusj med skrubbing og hårkur, og avsluttet med "den dyre kremen", en stor kaffe kopp og KG. DEILIG! Om en liten stund skal jeg til knekking.

Hei missiw!

Lenge siden sist jeg har vært her... Håper dere hadde ei super helg, og at du fikk slappa en del av med spabehandlinger og full pakke :)

Går det bedre med nakken din nå? Høres vondt ut sånn som du har hatt det i det siste, så jeg håper det kommer seg snart.

Masse lykke til med prøvinga!! ;)

:klem:

Hei, Honning! :klemmer: Du har vel litt å henge fingrene i om dagen! :)

Hadde en deilig helg med masse avslapping, bading og familiekos. Ble lite spa for det var bare ekstremt dyrt, så det får jeg heller ta igjen på den lokale salongen, men det ble litt sauna (som de kalte det der).

Jeg har hatt veldig vondt ja, og sovet dårlig (må ligge på en spesiell måte) og har hatt mye hodepine pga nakken. Lenge siden jeg har hatt så vondt noe sted. Men det begynner å komme seg betraktelig og selv om det er vondt og ømt innimellom så er det ikke til noe hindring. Greit å bli kvitt det meste av smertestillende og betennelsesdempende før prøvinga! ;)

Hei Missiw! Var helga bra? Sounds nice!

Ikke tenk på bilen, putt det i posen sammen med alt annet toskete som du ikke gidder å ta med deg videre.. ;)

Fikk tips om PompDelUx, men må nok vente til min lille snupp blir litt større.. masse fint der ;) Gleder meg til å kle opp ei lita jente ( litt kjekkere enn et spedbarn tenker jeg).. ;)

Yess, helga var super! :nigo:

Kjære fikk en veldig overraskende lønnsforhøyelse samme dag, og det passer bra når jeg driver å ødelegger dyre ting! :gjeiper: Det er jo "hans" bil, men ha ble ikke sinna, mest fordi det var ikke så ille som jeg fikk det til å høres ut som.

*NOTE TO SELF: overdriv neste gang du er uheldig og ødelegger noe, så blir kjære positivt overrasket over at det ikke var så ille!* :lur:

PdL har masse fint, men du må nok vente en stund ja! ;) Jeg handlet en del på salget der og da er det greit at snuppa bruker de i bhg. Det er litt artigere å kle opp barna når de har begynt å gå (og kanskje ikke griser så mye).

Kjørte hjem alene med snuppa i går, og det gikk overraskede bra. Brukte ganske lang tid (var dårlig føre over fjellet), men snuppa var snill. Hjalp med ny dvd og litt snaks, grove kjeks og rosiner.

Vi stoppet og handlet halvveis, og snuppa fikk seg en liten pakke med tre biler. Mens vi svimlet mellom reolene fikk hun leke med en av bilene. Når vi kom til kassa la jeg bare pakken med de resterende bilene på båndet, men snuppa protesterte villt for bilen hun hadde i handa skulle på båndet den også. Sa til han i kassa at vi må visst betale for denne også, og han tok oppgaven seriøst og scannet bilen og sa at snuppa hadde rett for alle varer skal jo betales. :fnise: Jeg er så imponert over hva snuppa har fått med seg! :hjerte: Hun er ikke så ofte med å handler, og får somregel ikke noe. Det er utrolig hva hun har fått med seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...