Gå til innhold

Nyere tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Snart 2 år allerede! Utrolig så fort tida går ja :)

Bra at nav klarer å få litt orden hvertfall, og får håpe de klarer å få resten på plass snart også :Nikke:

Har TR kommet nå?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Imponert over nav :klappe:

Du må jo ikke føle deg som en snylter da! Det er jo ikke din feil at bekkenet ditt er som det er og det skal jo ikke du måtte betale i dyre dommmer for... ;)

Tenk at vesla snart er 2 år! Det går virkelig unna :)

God bedring til deg :klemmer:

Ja, ikke sant! :klappe: De kan faktisk, hvis de vil!

Bli litt sånn når en er vant med å ordne ut og klare seg selv. Jeg er utrolig glad for at vi har sånne støtteordninger da!

Det går kjempefort unna! Plutselig skal hun begynne på skolen! ;)

Ikke bedre enda! Kanskje ikke fullt så tett i nesa, men sårere i halsen, og kan bl.a. ikke drikke min elskede kaffekopp som bare sviiiiir.

Snart 2 år allerede! Utrolig så fort tida går ja :)

Bra at nav klarer å få litt orden hvertfall, og får håpe de klarer å få resten på plass snart også :Nikke:

Har TR kommet nå?

:klem:

Tida går utrolig fort! Satt å så på filmsnutter fra samme tid i fjor og synes både at det var som i går og kjempelenge siden. Men hun var da så søt! :hjerte: Er hun nå også, forresten!

Jeg får se an hvor mye jeg strever med resten av NAV-problemet. Jeg har sagt ifra 5 ganger nå, og det vel bare å vente på skjendebrev for at jeg har mottatt for mye sykepenger og innbetalingsblankett.

Ingen TR enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ingen TR og idag er IKM... Kan ikke føle på kroppen hverken det ene eller det andre. Og håper på hverken det ene eller det andre.... Er i liten venteboble og prøver å ikke håpe, ønske eller tro noe som helst. :filer:

Det hadde jo vært typisk å få klaff ved en feiltakelse når det ikke passer helt, og prøve i ni måneder når det var det største ønsket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til deg! Ventetid er ikke så gøy....

Blir spent på dine vegne nå... Og ja, ironien er ofte tilstede her i verden. Men dersom det skulle bli et lite gull ut av det, så glemmer du fort det.

"Come what may" :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventetiden var ikke så ille egentlig, Pasjonsblomst. Det var verre å vente som faktisk prøver. Nedturen og skuffelsen når TR kom og sånn. Denne gangen håpte jeg innerst inne at TR skulle komme, men ville ha gledet meg hvis hun ikke kom også.

Med my luck hadde jeg ikke vært overrasket om jeg ble gravid nå nei. Men det har jeg tatt på strak arm. Det finnes omtrent ikke noe bedre i verden!

Uansett TR er på vei! Rosa utflod, verk i korsrygg og legger (er det bare jeg som får det? :klo: ), og hodepine tyder på det. Siste har vel kanskje mest å gjøre med denne hodeforkjølelsen jeg fortsatt sliter med.

Har vært til frisøren i dag og klipt meg ganske mye. Ikke så mye på lengden som på tykkelsen. Hun brukte rettetang til slutt og jeg har fått en helt ny frisyre. Litt rart å sitte her med lett og glatt, halvlangt hår når jeg er vant med langt, tykt og bølgete hår. :fnise: Gøy å prøve noe annet, men bølgene kommer tilbake etter neste hårvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut m hårstell! Heksa er vel ikke så skremmende denne gangen.. Spent på hva det endelig blir til. God helg til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til deg også, Pajonsblomst! :klemmer:

TR satte ikke i gang sikkelig før i morrest, så da ble det 30 dager i denne syklusen, mot 27dg i den forrige. Bruker å ligge på 28 til vanlig. Får passe på å teste etter EL. de neste to syklusene før prøvestart i mars/april. Har noen EL.tester liggenes, så jeg får bruke de før jeg evt bestiller en ny batch.

Bare denne og èn syklus igjen! :danse:

Og helg! :nigo: Og jeg kan endelig kjenne at forkjølelsa begynner å bli bedre! :hoppe:

Oooog jeg skal ut å drikke litt vin med barseljentene i kveld!

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med vin :kristin:

Dèt gjorde jeg! Ble også noen glass rødvin til lørdagskosen også. Bare å nyte det mens jeg kan, for forhåpentligvis er det slutt om noen måneder! ;)

Ble en helg med alle ytterpunkter. Jeg har kost meg i festlig lag, med familien, og på lekeland og på langtur ute med snuppa. :hjerte:

Men jeg har også slitt med og irritert meg over TR. Jeg har blødd mye mer enn vanlig de første dagene, og når jeg gikk på do fikk jeg flashbacks til SA`en. :cry:

Vi var ekstra amorøse i går kveld, selv om jeg blødde bittebitte litt enda, men lysten forsvant fort for vi begge ble liggende å tenke på det som skjedde på kjæresteturen vår i høst istedet.

Kjære ha jobbet MYE med huset den siste uka og det kommer oss alle tilgode, men jeg begynner å bli litt sliten av å ha snuppa så mye alene. Vi har nesten ikke sett noe til han og det vil stå på enda litt til.

Jeg har i teorien sikkelig arbeidslyst, men er trøtt og har vondt i hodet, så jeg kommer liksom ikke i gang. Hjelper kanskje å slå av PC`en...? :fnise: Er ferdig med kaffepausen, så det er vel egentlig bare å sette i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hodeverket slipper tak.. slå av pcen hjelper nok skal du se ;) evnt ta en kort luftetur..

Godt å høre om hyggelige fremtidsutsikter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hodeverket slipper tak.. slå av pcen hjelper nok skal du se ;) evnt ta en kort luftetur..

Godt å høre om hyggelige fremtidsutsikter ;)

Fikk gjort det jeg skulle, selv med hodepine. Godt å få unna ting som en har grudd seg litt for å ta tak i!

Ja, nedtellingen er i gang, Pasjonsblomst! :jepp:

LYX-MORGEN! Sto opp og sendte avgårde kjære og snuppa, og så gikk jeg å la meg igjen! Lenge siden jeg har fått sove utpå og det var utrolig godt! Nå skal jeg hoppe i dusjen og etterpå står baking til 2-årsdagen på planen. Satt å kikket i "Love, Manuela" i går, men har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal prøve meg på. Har lyst å bake en av de rosa kakene, men de ser litt kunstige ut... Lager bunner i dag og så kan jeg se fram til pynting av kakene på selve dagen, tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det nei til frokost før kl ni (sto opp seks), og da spiste hun 2 og ei halv skive og drakk to glass melk. Som regel er det mas etter mat med en gang vi står opp.

Hun var kjempesint, og snurret og snurret rundt når kjære var ferdig med å kle henne. Vi skjønte ikke hva hun mente før hun gikk inn på rommet sitt og hentet strutteskjørtet sitt. Så det ble ulltøy og struttekjørt idag! :fnise:

I allefall til etter frokost når det meste av klær skulle av til fordel for tissing på potta. Hun begynte i går når hun fant lekepotta til dukka og ville sitte på potta si sånn som dukka. :rodmer: Hun har sagt ifra når hun vil tisse og i tillegg tisset på kommando, og synes det er sååå stas med noen dråper i potta og å si "hade" når de går i do! Hun er tydeligvis klar for å begynne med seriøs pottetrening! Noe jeg ikke er... :sjenert: Hadde ikke tenkt å begynne med det før til sommerferien. Må jo ærlig innrømme at det er ganske lettvindt med denne bleien, og vi har MANGE pakker igjen (gikk jo bananas når det var bleiekrig og har ikke kjøpt en bleie på over ett år).

Hun har også lært seg å si navnet sitt! :nigo: Vi oppdaget i forrige uke at hun sa de siste to stavelsene i navnet og nå i løpet av de siste dagene har den første stavelsen kommet på plass. Hun er så søt og sier navnet sitt masse. *** spiser ("pize"), *** sin, o.l. Hun har også i løpet av de siste dagene gått fra "nana" til "god natta". Hun er søt når vi spiser og hun sier: Mmmmmh, godt! Hun synes det er både skummelt og gøy at det er glatt ute (eller "datt" som hun sier) Hun prater som en foss, men det er ikke så mye vi forstår, men hun nikker og smiler og er stort sett fornøyd med svarene.

Og er hun ikke det er det verdens undergang! Hun hyler og legger seg ned på gulvet og det er ingen vits i prøve å få henne på andre tanker. Hvis vi ikke greier å unngå raserianfallet før det bryter helt ut, er det faktisk best å si at jeg/vi går og at hun får komme når hun ikke er så sint lengre, og bare gå. Viljen sin kan hun ikke få og noen trøst er hun ikke interessert i. Stort sett kommer hun raskt etter blid som en sol! :fnise:

Det skjer så mye med henne om dagen! :hjerte: Og til helga blir hun 2 år!

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med ull og tyllskjørt :rodmer: Herlig med snakking og at mer og mer begynner å falle på plass av ord for henne, mye lettere for dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at jentene våre er så store. Håper du får snart svar på om du er gravid på nytt ekkelt å gå å lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med ull og tyllskjørt :rodmer: Herlig med snakking og at mer og mer begynner å falle på plass av ord for henne, mye lettere for dere alle :)

Det hjelper veldig på med litt flere ord ja! :Nikke:

Rart hvordan hun vil ha på skjørt når hun har på ull og ikke når vi skal pynte oss! :fnise: Du får vel prøvd deg om noen år du også, Pusilis!

Og to år til helgen :daane: Hvor har tiden blitt av?

Jepp, lillepia har blitt stor jente! :strix:

Tenk at jentene våre er så store. Håper du får snart svar på om du er gravid på nytt ekkelt å gå å lure.

De har vokst så fort, og jeg sitter ofte å beunderer henne og ser på hvor stor og flink hun har blitt. :hjerte:

Mensen har kommet og godt, og det var kanskje ikke så mye å spekulere i, men er det ikke typisk at den skal være forsinket når en sitter og venter på den.

Helga har gått med til selskapligheter og hvile. Snuppa har feiret to års-dagen to dager til ende (tre med bhg) og når dagen først kom var det endelig greit å blir sunget burdagssangen til. :rodmer:

Vi har kost oss med koslig besøk og fine gaver. Hun har syntes det var stas med pakker ja! (Jeg fikk jo ikke sett henne på julaften...). Men snuppa har vært i sånn passe form, så når vi ikke har hatt besøk har vi tatt det veldig med ro.

Pottetreningen går det så som så med, og jeg er på nippet å gi opp, for denne gang. Til å begynne var hun så interessert i å tisse på potta og på do, og var så stolt når hun fikk til noe. Men i går gjemte hun seg bevisst bort (samme sted) for å tisse og bæsje, og hun gikk ikke på potta en eneste gang frivilling. Hun gikk uten bleie før og etter duppen på formiddagen, og hadde 4-5 uhell, og tisset på potta/do etter å ha blitt plassert der kun et par ganger. I ettermiddag har hun nektet på å ta av seg både ullbukse og bleie, så noe pottetrening har det ikke blitt idag. Kjære skal være alene med henne helt til helga (på ettermiddagen etter bhg og jobb), og jeg vet ikke hvor flink han kommer til å være, men jeg håper de får trent litt.

Jeg skulle kose meg med fridag idag, men har bare sovet og sløvet, med sikkelig magevondt. Hadde en runde med oppkast :spy: i går kveld før jeg la meg, og har ikke kommet meg helt. Kroppen verker etter at jeg kastet opp (er sikkelig støl i mage og rygg) og etter å ha tilbringt dagen liggende. Jeg skulle til sårt trengt knekking idag, men måtte avbestille siden je gikke kom meg ut av senga.

Jeg har lyst til å gjøre så mye (handle mat til uka, trene, rydde og vaske), men alt er vondt og jeg får sikkelige magekramper innimellom. Så det blir nok, litt ufrivilling, sofaen resten av kvelden også... :veslejenta:

Jeg har også etter TR hatt EL-liknende smerter flere ganger om dagen, sånn som jeg hadde før jeg ble gravid med snuppa. Jeg er glad jeg har opplevd det før, og har snuppa som bevis på det den gangen ikke var noe alvorlig, men en kan jo begynne å lure litt på hva som foregår "der nede".

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med en 2 åring i hus, kan tenke meg det var stas med pakker ja :rodmer:

Ikke lett med den pottetreningen nei, men det beste er nok å vente til hun er helt klar for det selv :)

Håper formen din er bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for snuppa som er blitt 2 år" Det må være stas ;) Er det bare rosa og mitt mitt mitt eller nei nei nei det går i om dagen, eller?

Pottetrening høres utfordrende ut.. så flink dere er som prøver iallfall.

Håper du er bedre idag, og at du får en flott dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en 2 åring i hus, kan tenke meg det var stas med pakker ja :rodmer:

Ikke lett med den pottetreningen nei, men det beste er nok å vente til hun er helt klar for det selv :)

Håper formen din er bedre :klemmer:

Takk! Det var storstas med gaver ja, og heldiggrisen fikk en forsinka gave idag også.

Nei, det er ikke lett. Hun vil ikke tisse på do/potta nå. Intressen har virkelig sluknet, så det er vel mot sin hensikt å stresse med det.

Formen er bedre. Litt mageknip (og EL.smerter) enda, men det går framover!

Hurra for snuppa som er blitt 2 år" Det må være stas ;) Er det bare rosa og mitt mitt mitt eller nei nei nei det går i om dagen, eller?

Pottetrening høres utfordrende ut.. så flink dere er som prøver iallfall.

Håper du er bedre idag, og at du får en flott dag! :klemmer:

:strix:

Det er litt mine, mine, og noe nei, nei, men heldigvis ikke noe rosa-mas. Enda. ;) Det er mye glede og kos, men jenta har sine meninger innimellom!

Det gikk ikke så smidig med pottetreninga. Vil ikke presse henne, men hun var jo sååå flink til å begynne med.

Takk, formen er bedre og jeg kom meg igjennom arbeidsdagen!

Har fått litt for mange påminnelser på hva som skulle ha vært de siste dagene, så følelsene har fått seg en liten trøkk. :sukk: Prøver å tenke framover og positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være vanskelig med de påminnelsene om hva som skulle ha vært :klemmer:

Må si jeg er imponert over at dere var så flinke til å handle masse bleier da det var bleiekrig. Skulle virkelig ønske at vi hadde kjøpt mer enn 4-5 pakker da...

Gratulerer på etterskudd med snuppas 2 års dag!! :hoppe: Hun høres herlig ut for tida :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...