Gå til innhold

Min kone og to menn...eller flere?


Burlefot

Anbefalte innlegg

Min kone har en fantasi om aa bli tatt av flere menn samtidig, gjerne mens hun er bundet. Vi har delvis gjennomfoert dette en gang, men da var vi begge dessverre alt for fulle alle tre. Vi tenner paa det naar vi tenker paa det, men selve opplevelsen kunne absolutt vaert bedre (han var for full til aa faa det ordentlig til). Dette var opprinnelig ikke min fantasi, men har etter hvert blitt det, jeg tente skikkelig paa aa se min kone bli tatt av en mann samtidig som jeg tok henne. Paa denne festen hvor dette skjedde var det min kone som tok hele initiativet med aa floerte med vaart 'offer'.

Vi vil gjerne gjenta situasjonen, men da med flere forberedelser. Min kone vil gjerne vaere litt hjelpeloes i situasjonen, gjerne med bind for oeynene. Det jeg lurer paa er om det kan vaere greit aa overraske min kone med aa invitere en eller to menn som jeg velger og instruerer i hva min kone vil ha. Saa kan min kone bare vaere bundet og blindet uten aa hilse paa mennene foer vi har sex sammen?

Hvis jeg skal gjennomfoere slikt, hvordan finner jeg da en mann/menn som er greie til formaalet? Det er ikke helt lett aa stille opp i en bar med bilde av kona og spoerre om mennene i baren blir med hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er mange date- eller kontaktsteder for ulike ønsker på nettet. Bare søk på kvasir, eller gå på Spray.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Burlefot!

Ikke helt mi greie det der, men det skulle vel gå bra med ei kontaktannonse et sted.

Ikke for det, helt fremmede personer er vel ikke det beste.

Hva dere enn gjør, så må dere ikke være fulle!

Det har noe med sikkerhet å gjøre for den som er hjelpeløs.

Dessuten kan en slik situasjon fort komme ut av kontroll, særlig dersom dere ikke kjenner de andre godt nok.

Sikker på at dere ikke får følelsesproblemer etterpå?

_________________

sinna.gifRaniBitchsinna.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Rani den 2002-05-21 08:48 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Rani,

Vi har som sagt gjort det en gang foer, (fulle, dessverre) og selv om det var litt rart naar vi vaaknet, saa har det bare paavirket vaart forhold positivt. Vi begge tenner skikkelig naar vi tenker paa situasjonen. Bare jeg ser for meg bildet av min kone paa rygg betjent av han og meg, slik det var, saa ...

Problemet er det med aa overraske henne. Jeg vet jo at det ikke er alltid hun er klar for det samme. Som alle er det ikke alltid hun er klar for noe, av og til bare et kjapt nummer, mens andre ganger absolutt klar for mer omfattende greier. Kan jeg stole paa at hun tenner i en situasjon der jeg konfronterer henne med at det staar en mann utenfor og venter?

Jeg er litt skeptisk til aa kontakte fremmede over kontaktannonser, har ingen erfaring i hva slags folk jeg moeter der. Heller vel litt til den teorien at de som legger seg inn paa slike sider er enspora macho sex gutter. Paa den annen side er det mulig at det er nettopp slike menn min kone vil ha til en slik kveld. Men jeg vil ogsaa ha intelligente nok menn til at de kan forstaa hva som forlanges av dem, hva de faar lov til og hva de ikke faar lov til.

________________

Burlefot

________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror ikke jeg ville tatt sjansen på å overraske henne fullstendig, det er altfor mye å risikere. Hva om alt går galt og dette ødelegger forholdet fullstendig? Avtal med henne - deler av det kan jo være en overraskelse. Tidspunkt, sted osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om eg hadde likt det å pludselig skulle ha sex med en helt fremmed, som eg aldrig hadde sett før... Foreslår at dere to i første omgang sammen finner en ( helst i rimelig edru tilstand), slik at dere er sikre på at hun tenner på han og omvendt. Etterhvert som dere blir tryggere på dette, kan dere jo altid utvide det til at du finner en å ta med deg hjem. Tror at kontakt-annonser og klubber er den beste plassen å finne tredjemann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...