Gå til innhold

Tips til superkrem mot poser/mørke ringer under øynene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier.

JObber som nattevakt, og ser ikke ut for tiden når jeg våkner utpå dagen. Store, hovne poser, og det tar timesvis før de går bort. Drikker mye vann, og bruker øyekrem og vanlig fuktighetskrem.

Finnes det noen supergode øyenkremer mot poser under øynene?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som overskriften sier.

JObber som nattevakt, og ser ikke ut for tiden når jeg våkner utpå dagen. Store, hovne poser, og det tar timesvis før de går bort. Drikker mye vann, og bruker øyekrem og vanlig fuktighetskrem.

Finnes det noen supergode øyenkremer mot poser under øynene?:)

You wont believe your eyes- selges på Boots apotek. Beste jeg har prøvd til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke det hemoroidekrem fungerer så bra på?

Får man kjøpt det uten resept da? E vel myyyye billigere enn de fleste andre øyekremer vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man kjøpt det uten resept da? E vel myyyye billigere enn de fleste andre øyekremer vel?

Jada, uten resept, husker ikke esagt mye hva det koster men litt over 200 tenker jeg. Søk det opp på nett, står en del omtaler der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som overskriften sier.

JObber som nattevakt, og ser ikke ut for tiden når jeg våkner utpå dagen. Store, hovne poser, og det tar timesvis før de går bort. Drikker mye vann, og bruker øyekrem og vanlig fuktighetskrem.

Finnes det noen supergode øyenkremer mot poser under øynene?:)