Gå til innhold

Tips til superkrem mot poser/mørke ringer under øynene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier.

JObber som nattevakt, og ser ikke ut for tiden når jeg våkner utpå dagen. Store, hovne poser, og det tar timesvis før de går bort. Drikker mye vann, og bruker øyekrem og vanlig fuktighetskrem.

Finnes det noen supergode øyenkremer mot poser under øynene?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som overskriften sier.

JObber som nattevakt, og ser ikke ut for tiden når jeg våkner utpå dagen. Store, hovne poser, og det tar timesvis før de går bort. Drikker mye vann, og bruker øyekrem og vanlig fuktighetskrem.

Finnes det noen supergode øyenkremer mot poser under øynene?:)

You wont believe your eyes- selges på Boots apotek. Beste jeg har prøvd til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke det hemoroidekrem fungerer så bra på?

Får man kjøpt det uten resept da? E vel myyyye billigere enn de fleste andre øyekremer vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man kjøpt det uten resept da? E vel myyyye billigere enn de fleste andre øyekremer vel?

Jada, uten resept, husker ikke esagt mye hva det koster men litt over 200 tenker jeg. Søk det opp på nett, står en del omtaler der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som overskriften sier.

JObber som nattevakt, og ser ikke ut for tiden når jeg våkner utpå dagen. Store, hovne poser, og det tar timesvis før de går bort. Drikker mye vann, og bruker øyekrem og vanlig fuktighetskrem.

Finnes det noen supergode øyenkremer mot poser under øynene?:)

Jeg absolutt elsker GinZing av Origins! http://www.origins.co.uk/product/3855/11641/Skincare/Category/Eye-Care/GinZing/Refreshing-eye-cream-to-brighten-and-depuff/index.tmpl Den er dyr, men absolutt verdt det for min del. Jeg har veldig mørke ringer under øynene i tillegg til at jeg får poser under øynene når jeg ikke får nok søvn. Lekkert. Denne er kjølende så det demper posene. Jeg pleier å oppbevare min i kjøleskapet, da forsvinner posene fullstendig iløpet av 10minutters tid. I tillegg er den lyserosa med hint av lysreflekterende partikler, ikke at du glitrer eller noe slikt, og på meg funker det flott til å dekke over mørke ringer. Til vanlig trenger jeg kun denne og ikke concealer, men de dagene hvor det er skikkelig ille bruker jeg i tillegg Bobbi Brown corrector. Og så gir den jo fukt også da. Skulle bare ønske den også hadde spf, men man kan visst ikke få alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tips!:) Da blir det nok en liten shoppingrunde på meg snart, farvel poser! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg absolutt elsker GinZing av Origins! http://www.origins.co.uk/product/3855/11641/Skincare/Category/Eye-Care/GinZing/Refreshing-eye-cream-to-brighten-and-depuff/index.tmpl Den er dyr, men absolutt verdt det for min del. Jeg har veldig mørke ringer under øynene i tillegg til at jeg får poser under øynene når jeg ikke får nok søvn. Lekkert. Denne er kjølende så det demper posene. Jeg pleier å oppbevare min i kjøleskapet, da forsvinner posene fullstendig iløpet av 10minutters tid. I tillegg er den lyserosa med hint av lysreflekterende partikler, ikke at du glitrer eller noe slikt, og på meg funker det flott til å dekke over mørke ringer. Til vanlig trenger jeg kun denne og ikke concealer, men de dagene hvor det er skikkelig ille bruker jeg i tillegg Bobbi Brown corrector. Og så gir den jo fukt også da. Skulle bare ønske den også hadde spf, men man kan visst ikke få alt ;)

Er denne mulig å få kjøpt i Norge, eller bestiller du på denne siden du linket til?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne mulig å få kjøpt i Norge, eller bestiller du på denne siden du linket til?:)

de fleste esthetique-butikker har origins, og jeg kan ikke tro annet enn at de også har denne øyekremen da den visstnok er det bestselgende produktet deres (ifølge ei engelsk som solgte den til meg :P)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som nattevakt selv, og har erfart at uansett så blir jeg ikke kvitt de mørke ringene. Har nok bare anlegg for det. Det eneste som fungerer på mine ringer er den flytende consealern fra nilens jord eller hva det heter. Den ene enden er flytende for dekking av større områder, mens den andre siden er en stift. Sikkert for kviser og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

De kremene fra Orgins har jeg hørt er superbra! Prøver å bestille fra linken din, men jeg kommer ikke gjennom med bestillingen. Det kommer opp "enter valid post code" - er ikke det postnummeret vi bruker i Norge?? Noen som kan hjelpe meg?

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

De kremene fra Orgins har jeg hørt er superbra! Prøver å bestille fra linken din, men jeg kommer ikke gjennom med bestillingen. Det kommer opp "enter valid post code" - er ikke det postnummeret vi bruker i Norge?? Noen som kan hjelpe meg?

:sjenert:

heihei hvis det var min link du viste til, så tror jeg ikke de sender til norge... var mer for å vise hvilken jeg mente. Men den er tilgjengelig på esthetique og kicks hvis du har det i nærheten :) sikkert noen andre også, men på disse har jeg ihvertfall sett den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...