Grønt blad Skrevet 6. januar 2012 #21 Del Skrevet 6. januar 2012 Ost, aller helst Jarlsberg, må alltid stå i kjøleskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. januar 2012 #22 Del Skrevet 6. januar 2012 Egg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bomullsdott Skrevet 7. januar 2012 #23 Del Skrevet 7. januar 2012 Kommer faktisk ikke på en eneste ting jeg må ha. Er ikke avhengig av noe spesielt matprodukt, kan fint variere med ulike matvarer. Men jeg får si melk da! Kald melk er kjempegodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeCup Skrevet 7. januar 2012 #24 Del Skrevet 7. januar 2012 Makrell i tomat. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 7. januar 2012 #25 Del Skrevet 7. januar 2012 Appelsinjuice, brelett. (Og for å svare på resten av familiens vegne; majones ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 7. januar 2012 #26 Del Skrevet 7. januar 2012 Sitroner eller lime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cindarella Skrevet 7. januar 2012 #27 Del Skrevet 7. januar 2012 Ketchup, soyasaus, gulrøtter, løk, agurk, farris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. januar 2012 #28 Del Skrevet 7. januar 2012 Ost, aller helst Jarlsberg, må alltid stå i kjøleskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. januar 2012 #29 Del Skrevet 7. januar 2012 Melk. Jeg kan ikke fordra å drikke et glass melk alene, men må ha det i kaffe og te. Appelsinjuice. Jeg får små panikk av å ikke ha noe annet enn vann tilgjengelig. (Overdriver bittelitt ja, men foretrekker å ha valg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rivera Skrevet 7. januar 2012 #30 Del Skrevet 7. januar 2012 Brus, og da helst pepsi max eller solo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cacho Skrevet 7. januar 2012 #31 Del Skrevet 7. januar 2012 H-melk (og kremfløte)! Blir ikke skikkelige sauser uten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 7. januar 2012 #32 Del Skrevet 7. januar 2012 Det er vel ingenting som gir full krise hvis jeg ikke har det i kjøleskapet. Det nærmeste må være agurk (evt majones) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 7. januar 2012 #33 Del Skrevet 7. januar 2012 Cherry tomater:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 7. januar 2012 #34 Del Skrevet 7. januar 2012 Det er vel ingenting som gir full krise hvis jeg ikke har det i kjøleskapet. Det nærmeste må være agurk (evt majones) Det var en sær ting under "må ha" Egg, ost, skinke og prior kalkunkorv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 7. januar 2012 #35 Del Skrevet 7. januar 2012 Cottage cheese og syltetøy uten tilsatt sukker. Og en flaske med flytende sitron. Da er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 7. januar 2012 #36 Del Skrevet 7. januar 2012 Poteter, smør, sitron, sennep, hvitvinsedikk, gulrot, løk, hvitløk, egg og melk. I tillegg har jeg alltid olivenolje og ferske urter på hylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shortstories Skrevet 7. januar 2012 #37 Del Skrevet 7. januar 2012 Pepsi max og grønnsaker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 7. januar 2012 #38 Del Skrevet 7. januar 2012 Det var en sær ting under "må ha" Egg, ost, skinke og prior kalkunkorv. Bahaha... bare hvis du tenker koffert, din lille jypling Jeg bruker derimot agurk på praktisk talt alle brødskiver, samt salater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. januar 2012 #39 Del Skrevet 7. januar 2012 Cola free Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 7. januar 2012 #40 Del Skrevet 7. januar 2012 Bahaha... bare hvis du tenker koffert, din lille jypling Jeg bruker derimot agurk på praktisk talt alle brødskiver, samt salater Tenkte ikke koffert, æ låvår! Syntes det var en rar kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå