Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen anbefale meg en salong/klinikk hvor de er dyktige på restylane i Oslo? Tok 2 ml (mest i overleppa siden jeg har ganske fyldig underleppe) i midten av oktober, men synes leppene stod mer ut enn at de ble løftet, og nå er stortsett alt borte :( Dette ble gjort i Tromsø, så nå har jeg lyst til å prøve i Oslo hvor alternativene til klinikker er mye større. Hva kan anbefales? Og er det restylane som er det beste og mest holdbare, eller finnes det noe annet som er bedre?

Uten at jeg vil gå inn på en større diskusjon om Fotballfruen, må jeg jo si at leppeforstørrelsen hun gjorde nå sist var MYE bedre enn den hun gjorde for ca 1 år siden - og hvis det ikke var restylane nå sist, som hun selv sier at hun aldri mer skal ta, hva kan det da ha vært?? Det så jo så bra ut!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg går til aviva helse på økern, legen der er utrolig flink:)

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen anbefale meg en salong/klinikk hvor de er dyktige på restylane i Oslo? Tok 2 ml (mest i overleppa siden jeg har ganske fyldig underleppe) i midten av oktober, men synes leppene stod mer ut enn at de ble løftet, og nå er stortsett alt borte :( Dette ble gjort i Tromsø, så nå har jeg lyst til å prøve i Oslo hvor alternativene til klinikker er mye større. Hva kan anbefales? Og er det restylane som er det beste og mest holdbare, eller finnes det noe annet som er bedre?

Uten at jeg vil gå inn på en større diskusjon om Fotballfruen, må jeg jo si at leppeforstørrelsen hun gjorde nå sist var MYE bedre enn den hun gjorde for ca 1 år siden - og hvis det ikke var restylane nå sist, som hun selv sier at hun aldri mer skal ta, hva kan det da ha vært?? Det så jo så bra ut!

Collagen?

Jeg synes ikke det ser bra ut, men er enig i at det ser bedre ut enn det hun fikk gjort for ca 1 år siden :) Trodde hun sa en plass (Dagbladet.no?) at hun ikke brukte det mer (selv om det er ganske tydelig at hun har gjort noe).

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg tror Nobel klinikken i Oslo er bra.Har flere venniner som har tatt der og var veldig fornøyde. Dessverre gikk jeg til Colusseum klinikken i Oslo med veldig dårlig resultat og dårlig service :( leppene forsvant tilbake til det normale etter 2 dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...