Gå til innhold

Ja, nå har jeg altså testet...


la Flaca

Anbefalte innlegg

...og julegaven kom som bestilt! JEG ER GRAVID!!! :o

Jeg testet først i går-morges mest fordi jeg var så sikker på at mensen var i anmars. Ville likevel ta en test "for ordens skyld", litt for å slippe skuffelsen på selve Julaften. Og til tross for for totalt fravær av alt som kan kalles graviditetssymptomer sto jeg med et klart blått kryss på CB-testen. I dag har jeg tatt en ny, og den er enda littebittegrann sterkere. :hoppe:

Det er helt uvirkelig, særlig fordi jeg ikke føler noen ting. Bare litt ømme bryster, (særlig for noen dager siden) og humøret har kanskje vært litt små - aggressivt. :oops: Har litt "hetetokter" også, og følte meg veldig underlig da jeg drakk noen glass gløgg tilsatt rødvin for noen dager siden. Men alt i alt kan jeg ikke påstå at noe av det bestemt skyldes graviditeten. Det er altså håp for alle... :wink:

Krysser fingre for alle dere andre som skal teste i jula :hjerte: - og ønsker dere en riktig god jul! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gratulerer så mye!

Kan jeg spørre 'Flaca' hvor lang tid det tok..? Øh!..fra dere sa NÅ lager vi babiss til jøss den er positiv?

Selv ikke gravid......

=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra! Jeg har testet i dag, og er gravid!! :ler::ler:

Det er så spennende og litt rart og uvirkelig :lol:

Gratulerer til dere andre som også har fått verdens beste julegave, og lykke til til dere andre som snart skal teste, eller som må prøve igjen.

Klem fra Krølla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så masse, Krølla :blomst:

kjempemoro, og ja verdens beste julegave! Blir spes på nyttårs iår, 2004 snur opp/ned på livet;)

og kjenner meg igjen;

Det er så spennende og litt rart og uvirkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Jeg har testet i dag, og er gravid!! :ler::ler:

Det er så spennende og litt rart og uvirkelig :lol:

Gratulerer til dere andre som også har fått verdens beste julegave, og lykke til til dere andre som snart skal teste, eller som må prøve igjen.

Klem fra Krølla

GRATULERER! Så flott! Litt av en baby-boom vi fikk her i jula. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Kan jeg spørre 'Flaca' hvor lang tid det tok..? Øh!..fra dere sa NÅ lager vi babiss til jøss den er positiv?

Selv ikke gravid......

=(

Vi bestemte oss rett før siste mens, så det tok omtrent en måned det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...