Munchlax Skrevet 4. januar 2012 #1 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) (la samme innlegg i For oss som tar førerkortet , men tenker jeg kanskje får flere svar i en engen tråd. ) Hei! Jeg føler jeg aaaldri kommer videre med lappen. Har allerede hatt 6x90 min og 3x45 min med kjøretimer på kjøreskolen, men er fortsatt på trinn TO! Er det ikke på tide å sette meg opp på trinn tre snart? Har litt på følelsen at kjørelæreren holder meg på trinn to kun for å tyne meg for penger. Eneste jeg vet jeg gjør feil er at jeg slipper ut clutchen litt tidlig når jeg girer. Utenom det kjører jeg helt fint. Like før jeg gir opp alt. Blir så demotivert når jeg står på stedet hvil. Noen med innspill? Endret 4. januar 2012 av Vaskebøtta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleloet Skrevet 4. januar 2012 #2 Del Skrevet 4. januar 2012 Spør kjørelæreren om du snart skal gå videre i kjøreopplæringen. Selve opplæringen bør være en toveiskommunikasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 4. januar 2012 #3 Del Skrevet 4. januar 2012 Snakk med kjørelæreren om det. Eller bytt kjørelærer om du føler det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 4. januar 2012 Ja, jeg burde vel egentlig skifte kjørelærer, men er redd det går utover broren min. Vi bruker nemlig samme lærer. Tror jeg får snakke med vedkommende, ja, for dette går ikka an lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 11. januar 2012 #5 Del Skrevet 11. januar 2012 Har han sagt rett ut hvorfor du ikke får komme på neste trinn? Det første som slår meg er at du (dessverre) ikke er like flink som det du tror og føler. Det ligger mye mer i kjøring enn det tekniske du gjør inne i bilen, som clutch. Jeg kjørte en øvelsestur med en vennine for litt siden, som også tar lappen (jeg har hatt den i flere år) og etter vi hadde kjørt, var hun supergiret! Snakket om hvor bra det hadde gått og hvor flink hun var blitt. Selv om jeg ikke har utdannelse som kjørelærer, merket jeg jo at hun virkelig ikke var på det nivået hun selv følte (hun ville starte på langkjøring etc. husker ikke hvilket nivå det er). Hun var usikker i trafikken og ikke helt komfortabel, hadde dårlig trafikkflyt å gjorde ganske mange småfeil, som hvor hun la seg i filer, kryss etc. Det er jo virkelig ikke sikkert at det jeg skrev gjelder deg, bare en tanke jeg fikk når jeg leste hovedinnlegget ditt. Det jeg anbefaler deg er å snakke med kjørelærer, spør hva som skal til før du rykker opp på neste nivå. Først etter det synes jeg du skal tenke på å skifte kjørelærer. Men for all del, det viktigste er faktisk at du føler deg vell med din kjørelærer. Hvis du ikke har lyst til å slutte pga. din bror, kan du jo faktisk lyve til kjørelæreren og si at du trenger en pause fra lappen da du har studier, eller noe som er veldig krevende fortiden. Deretter passe på at broren din vet hva han skal si dersom det skulle bli et spm senere og starte hos noen andre:-) Lykke til uansett hva det blir til!!!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå