Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere, henger dere fortsatt med? :)

Jeg er nettopp ferdig med dagens økt, og føler det går sakte men sikkert fremover :) Tror det blir 20 dager på nivå 2 for meg, kjenner at beina, ryggen og magen blir sterkere for hver gang, men sliter veldig med armer og bryst, så jeg må fremdeles henge med Anita på alle de øvelsene. Følte meg helt skutt i går (har hatt eksamen denne uka og masse stress+pollenallergi til tusen) så jeg tok en "hviledag" med nivå 1 istedet, og duverden så gøy det var :) Mestringsfølelse til tusen, jeg hang med Natalie hele veien og følte meg såvidt varm da det var over. Tror jeg skal legge inn en og annen level 1-økt her og der bare for selvtilliten sin del, det føltes veldig bra å se at det som nesten tok livet av meg for noen uker siden nå er reneste barnematen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg er på dag tre nå – noen andre som er i gang? :)



Anonymous poster hash: 209b1...1de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Noen andre som trener dette fortsatt? Jeg er på dag 17/30. Trente denne i fjor før sommeren også, og fikk kjempebra resultater! Da brukte jeg bl.a. denne tråden som motivasjon, selvom den ikke er aktiv lengre. 

 

Hadde vært gøy om det er flere av dere shreddere der ute fortsatt! 

Anonymkode: 6d79e...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet på nytt idag!
Har også gjennomført dette før med knall resultat. Blir vel måling, veiing og bildefotografering idag da - viktig for å holde motivasjonen oppe etter hvert vet man! :sprettoy:

Gratulerer med vel gjennomført dag 17! Vet det av og til kan være tungt å gjennomføre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre dager igjen av Ripped in 30, et annet program av JM. Blytungt, men bra! Liker at det er 4 levels og ikke tre som på shred.

Tenkte å gjennomføre shred på nytt når jeg er ferdig med dette.

Anonymkode: 79408...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, carne skrev:

Startet på nytt idag!
Har også gjennomført dette før med knall resultat. Blir vel måling, veiing og bildefotografering idag da - viktig for å holde motivasjonen oppe etter hvert vet man! :sprettoy:

Gratulerer med vel gjennomført dag 17! Vet det av og til kan være tungt å gjennomføre.....

Så gøy, lykke til!! :biggrin: 

Jeg følte jeg hadde bedre resultater i fjor med denne, men da var jeg mer nøye med kostholdet og talte kalorier til den store gullmedaljen... Så litt skuffet over meg selv i år, men jeg trener iallefall! 

 

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tre dager igjen av Ripped in 30, et annet program av JM. Blytungt, men bra! Liker at det er 4 levels og ikke tre som på shred.

Tenkte å gjennomføre shred på nytt når jeg er ferdig med dette.

Anonymkode: 79408...a13

Så gøy, jeg tenkte å starte på denne etter shreden! Prøvde meg på level 1 i fjor, da syns jeg den virka veldig hard i forhold til shred, syns du den er det? 

Har dere hørt om body revolution av samme dame? Program som går over 3 mnd. Jeg har lyst til å starte på denne etterhvert, men har ikke funnet noe sted å kjøpe dem for nedlastning eller på youtube, kun dvd. Og da er man jo avhengig av å ha dvd-spiller:dry: 

Anonymkode: 6d79e...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så gøy, lykke til!! :biggrin: 

Jeg følte jeg hadde bedre resultater i fjor med denne, men da var jeg mer nøye med kostholdet og talte kalorier til den store gullmedaljen... Så litt skuffet over meg selv i år, men jeg trener iallefall! 

 

Så gøy, jeg tenkte å starte på denne etter shreden! Prøvde meg på level 1 i fjor, da syns jeg den virka veldig hard i forhold til shred, syns du den er det? 

Har dere hørt om body revolution av samme dame? Program som går over 3 mnd. Jeg har lyst til å starte på denne etterhvert, men har ikke funnet noe sted å kjøpe dem for nedlastning eller på youtube, kun dvd. Og da er man jo avhengig av å ha dvd-spiller:dry: 

Anonymkode: 6d79e...993

Ja, den er hardere synes jeg, og level 2 er faktisk verst. 2 min. kardio i planke! 💀Det er absolutt smartest å starte med shred om man er ute av form, ellers hadde i alle fall jeg blitt demotivert!

Anonymkode: 79408...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jillian Michaels har jo mange mange treningsvideoer har jeg erfart. Finnes det ikke egne spesialisert på feks rumpe og mage etc? Jeg gjør shreden nå for å "komme igang". Er dog ti kg lettere enn forrige gang (aner ikke hva som skjedde), men er lei av å være dvask! Alle monner drar osv 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tre dager igjen av Ripped in 30, et annet program av JM. Blytungt, men bra! Liker at det er 4 levels og ikke tre som på shred.

Tenkte å gjennomføre shred på nytt når jeg er ferdig med dette.

Anonymkode: 79408...a13

Kult! Hvordan har du merket det kroppsmessig da? 😀 Ripped nå? 💪💪 Godt jobba i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, carne skrev:

Kult! Hvordan har du merket det kroppsmessig da? 😀 Ripped nå? 💪💪 Godt jobba i alle fall!

Takk! Haha, det er nok et stykke igjen til jeg er ripped! Men jeg merker stor forskjell på utholdenhet og styrke, og ser at jeg er mer definert, særlig bein, mage og armer. Har gått inn noen cm og føler meg fastere i fisken. Hadde nok fått enda bedre resultater om jeg var strengere med kostholdet. Programmet kan uansett anbefales!

Anonymkode: 79408...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er litt bevandret i treningsvideoenes verden; er det noen av disse som passer bedre enn andre når man bor i 2. etg med naboer under?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...