Gå til innhold

Når rydder dere ut jula?


mamma_mia

Anbefalte innlegg

Gjest *Røyskatt*

Nå er jula vekk og utvasket. Herre så mye støv det var komt på julepynten. Deilig å få det vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tatt det først nå, pleier å ta det 1 eller 2 januar. Har bare ikke hatt tid i år.

Utrolig deilig å få det ut! Jeg har bare lyse gardiner, så det ble veldig lyst her med snøen ute, men men, våren kommer snaart :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ryddet ut jula 4 januar. Litt sent til å være meg egentlig. Pleier å kaste ut juletreet 1 januar.

Jeg pynter juletreet 23 desember. Annen pynt kommer snikende fra midt i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Da var julen ute av huset her også :)

Julepynten av-støvet og eskelagt, treet satt pent på plass ved brune dunken for kommunal henting :)

Støvsugd og vasket.

Nå venter vi på våren ! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden broren min har bursdag 9. januar lar vi alltid julepynten stå gjennom feiringa hans. Altså ryddes det vekk 10./11. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jula fyker ut 1.nyttårsdag hvert år! Inn i nytt år med blanke årk og nye fargestifter til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har rydda ut jula i dag jeg, pleier å gjøre det 13. dag jul, men har vært syk. Tror jeg må finne meg en liten pendel eller noe med lys i til å ha i et par vinduer, ble jo så mørkt i stua!! Eneste positive er at det ble litt bedre plass i den lille stua vår når juletreet forsvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Jeg pynter aldri til Jula siden jeg er alltid et annet sted i jula. Så jeg har ikke ryddet ut jula siden jeg aldri satt inn jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag -2... Kan ikke si jeg gleder meg til å pakke alt ned, men vel... Det må jo ned en dag ^^'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest julefrelst

Jula kommer nok til å være borte i leiligheten min innen helga. Juletreet ser veldig trist ut nå, så da er det nok på tide å få det ut. Så i løpet av de neste 2-3 dagene blir det å rydde bort litt og litt.

Bare lurer, hvorfor gidder du å bruke 2-3 dager for å rydde bort jula? Må vel være like greit å få ut alt med en gang?

Hos oss forsvant jula igår :( Trist, men en må bare bite i det sure eplet og komme seg videre..

Hvis det var så trist så kunne du vel hatt den lenger?

Her blir den til 20. dag jul!

Egentlig litt festlig hvor lei folk blir julepynten etter en knapp måned, mens annen pynt står fremme resten av året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pyntet aldri til jul - men jeg pleier å være ekstremt lei jul i romjula - så hvis jeg ikke har ryddet det bort før nyttårsaften - så er det vekk 1. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ingen bestemt dato vi tar det.

I år blir det gjort i løpet av helga.

Litt deilig, men jeg kommer til og savne noe av det, spesielt lyskula i vinduet. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt siste restene idag. Fint å få det vekk det røde. Amaryllisen blir stående. Også likte jeg pappstjerna i vinduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...