Gå til innhold

Når rydder dere ut jula?


mamma_mia

Anbefalte innlegg

Ser flere av naboene våre har ryddet bort lysestaker o.l allerede, her skal det få stå noen dager til. Synes det er litt trist å rydde alt bort, spesielt juletreet. Fikk ikke juletre før 23.desember og har vært borte både julaften, 1 og 2 juledag samt nyttårsaften så jeg er ikke lei av det enda :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ryker den ut et godt stykke uti januar. Pga. sykdom og reise så kom den nemlig ikke inn før i mellomjula :fnise: . Men selv under vanlige omstendigheter får den gjerne lov til å være 1-2 uker inn i januar. Jeg pynter nemlig aldri noe som helst før 23. desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld eller i morgen, en uke med juggel holder. Pyntet ikke før lille julaften men glad for å få rukla ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pynter heller ikke før 23. desember, og jula får være til 20.dag jul. Altså 13 Januar. Det er jeg vant med fra jeg var lita.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pynter første søndag i advent, og enda mer gjennom hele tiden til julaften. Jeg skal ta ut julepynten 6 januar, 13 dag jul.

Og gjett om jeg gleder meg :bolledeig: Er så drittlei julepynt og jul nå at jeg holder på å bli sprø. Skal bli så deilig å gjøre rom til våren :hjerte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest just words

Her er det ikke noe jul å rydde ut, men i barndomshjemmet er jeg vandt til at det ryddes ut ganske kjapt etter nyttår.. (senest 13. dag jul, altså 5 jan)

I måren er det jo tilbake til hverdagen og hadde jeg hatt jul her så hadde jeg pakket den ned i måren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal ting få stå noen dager til, begynner vel å rydde så smått mot neste helg. Har ikke så mye pynt oppe at det irriterer meg, og kattungen synes det er så morsomt å klatre i treet, så jeg skal ikke ta fra ham moroa riktig enda. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke noe jul å rydde ut, men i barndomshjemmet er jeg vandt til at det ryddes ut ganske kjapt etter nyttår.. (senest 13. dag jul, altså 5 jan)

I måren er det jo tilbake til hverdagen og hadde jeg hatt jul her så hadde jeg pakket den ned i måren.

Er bare nødt til å rette deg, men det er 6 januar som er trettene dag jul. Heldigvis, for visst det var 5 måtte jeg ryddet som en tulling på bursdagen min :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi tar den vel enten i morgen eller på tirsdag.. Vi reiser på ferie en uke, reiser onsdag kveld så da er det greit å komme hjem til ryddig hus...

Hadde vi ikke skullet reise bort, hadde det sikkert fått stå noen dager til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest just words

Er bare nødt til å rette deg, men det er 6 januar som er trettene dag jul. Heldigvis, for visst det var 5 måtte jeg ryddet som en tulling på bursdagen min :fnise:

Vi har telt fra og med julaften og 13 dager frem, og på den dagen den 13 har vi pakket julen ned. Skjønt hva som er hva synes ikke jeg er så viktig, noen sier 20 dag jul noen sier slik og noen gjør sånn. Om du mener 13 dag jul er den 6 så kan det stemme, men vi i familien gjorde det på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har telt fra og med julaften og 13 dager frem, og på den dagen den 13 har vi pakket julen ned. Skjønt hva som er hva synes ikke jeg er så viktig, noen sier 20 dag jul noen sier slik og noen gjør sånn. Om du mener 13 dag jul er den 6 så kan det stemme, men vi i familien gjorde det på den måten.

Nei det er ikke viktig i det hele tatt, men jeg var bare nødt :sjenert: Men det er altså 6 januar, på tre hellige kongers dag :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Her går den ut den 20. Men begynner nok å pakke noen av småtingene før det, men treet og julestjerna får bli, og gardinene for det er så koselig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest just words

Nei det er ikke viktig i det hele tatt, men jeg var bare nødt :sjenert: Men det er altså 6 januar, på tre hellige kongers dag :)

Hee hee… :sjenert: Nei stort sett er telling av dager ikke så viktig, de kommer og går enten vi teller de eller ikke. Julen blir heve på trynet ut når den blir det. Men tror folkene mine ble litt lei dryssingen og se på alt jule jugel i lengden. Av og til ble julen ryddet ut den 2 januar, som jeg selv ville gjort, og av og til ble den stående litt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apophis

Neste-neste uke kanskje, skal ha besøk av familie i den kommende uken og leiligheten ser så fin ut julepyntet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...