talin Skrevet 19. februar 2012 #61 Del Skrevet 19. februar 2012 Dessuten så hadde jeg reagert kraftig mot en bussjåfør som svarte meg så frekt, jeg hadde hvertfall hisset meg kraftig opp hvis noen slenger med leppa på den måten. Som bussjåfør er man i et serviceyrke, og da skal man faktisk svare på en ordentlig måte uansett. Lenge leve rasshølene som deg, som vil faen meg ikke tenker på andre en seg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #62 Del Skrevet 20. februar 2012 Lenge leve rasshølene som deg, som vil faen meg ikke tenker på andre en seg selv. Så du har ikke så mye å stille opp ser jeg, når du må ty til grove personangrep. Og det mest latterlige er vel at du mener andre bare tenker på seg selv i samme setning som du kaller en person du ikke vet noe som helst om en drittsekk ...snakk om å møte sin egen (manglende) logikk i døra. For øvrig kan jeg opplyse deg og likesinnede om at jeg er ganske høflig når jeg treffer nye mennesker og når jeg er kunde. Likevel forventer jeg at at folk i servicefunksjoner, enten det er en bussjåfør eller i matbutikken oppfører seg korrekt og har evne til å svare på en ordentlig måte selv om det er et svar som ikke går i kundens favør. Akkurat som jeg forventer av meg selv at jeg også skal være profesjonell ovenfor våre klienter i min egen jobb. Når man har et serviceyrke så snakker man ikke til kunder/passasjerer/klienter i en nedlatende og sarkastisk måte. Man kan gjerne be passasjeren veksle, men man gjør det ikke i en nedlatende og sarkastisk tone. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kimhan92 Skrevet 17. mai 2013 #63 Del Skrevet 17. mai 2013 Nei, men det er mange busselskap som har en regel på hvor stor lapp man kan betale med. Busselskapet her nekter folk å betale med 500 og 1000 lapper. Bussen har som regel ikke mye veksel, og kommer noen med så store lapper høgger du inn på en diger bit av vekselen deres. Jeg har gjort dette ganger jeg, ser til og med folk som kommer med en 1000 lapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #64 Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg har gjort dette ganger jeg, ser til og med folk som kommer med en 1000 lapp Dette var verdt å bumpe en tråd fra 2011 for. Anonym poster: 16648101bcbcef7058cfd00db496f0e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kimhan92 Skrevet 17. mai 2013 #65 Del Skrevet 17. mai 2013 Ja , helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå