AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Del Skrevet 17. desember 2011 Har en baby på to månender som kun sover visst jeg har hun i vognen. Hun sovner etter maks 5-10 minutter så da er det deilig å bare sette hun i gangen å endelig få gjort litt i huset. Problemet er bare at gangen min er så varm at hun blir helt svett når hun har så mye klær på. Å visst jeg prøver å ta av hun litt så hylskriker hun og nekter å sove igjen. Kunne jeg ha brukt dynen hennes og dunpose istedenfor å ha på utedress? Eller blir det for kaldt? For da kunne jeg ha bare fjernet dynen og åpnet dunposen når jeg kom inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelin Skrevet 17. desember 2011 #2 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvorfor kan du ikke sette fra deg vognen ute da? Eller bor du kanskje ikke sånn til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #3 Del Skrevet 17. desember 2011 Har en baby på to månender som kun sover visst jeg har hun i vognen. Hun sovner etter maks 5-10 minutter så da er det deilig å bare sette hun i gangen å endelig få gjort litt i huset. Problemet er bare at gangen min er så varm at hun blir helt svett når hun har så mye klær på. Å visst jeg prøver å ta av hun litt så hylskriker hun og nekter å sove igjen. Kunne jeg ha brukt dynen hennes og dunpose istedenfor å ha på utedress? Eller blir det for kaldt? For da kunne jeg ha bare fjernet dynen og åpnet dunposen når jeg kom inn. Henne, for guds skyld. Henne! Forøvrig kan du nok helt trygt la henne sove ute, såfremt det ikke er -15 eller mindre ute. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. desember 2011 #4 Del Skrevet 17. desember 2011 Hva har du oppi vognen når du har utedress på da? Bare dyne? Vår jente har kun en tynn ulldress (type Janus) utenpå vanlige klær oppi posen. Når vi kommer inn åpner jeg posen og glidelåsen på dressen. Jeg skulle da tro at dyne + pose er mer enn nok til å holde henne varm, men det kommer kanskje an på hvor kaldt det er hos dere. Vi bor på vestlandet og her blir det sjelden noe mer enn 10 minus liksom. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #5 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvorfor kan du ikke sette fra deg vognen ute da? Eller bor du kanskje ikke sånn til. Om dagen sover hun rett utenfor vinduet her så jeg hele tiden ser hun Men vil ikke gjøre det om kvelden når det er mørkt ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelin Skrevet 17. desember 2011 #6 Del Skrevet 17. desember 2011 Om dagen sover hun rett utenfor vinduet her så jeg hele tiden ser hun Men vil ikke gjøre det om kvelden når det er mørkt ute Da hadde jeg tatt på mindre klær og brukt pose og dyne, hvis du bruker ullundertøy på henne, skulle det vel iallefall holde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #7 Del Skrevet 17. desember 2011 Har en baby på to månender som kun sover visst jeg har hun i vognen. Hun sovner etter maks 5-10 minutter så da er det deilig å bare sette hun i gangen å endelig få gjort litt i huset. Problemet er bare at gangen min er så varm at hun blir helt svett når hun har så mye klær på. Å visst jeg prøver å ta av hun litt så hylskriker hun og nekter å sove igjen. Kunne jeg ha brukt dynen hennes og dunpose istedenfor å ha på utedress? Eller blir det for kaldt? For da kunne jeg ha bare fjernet dynen og åpnet dunposen når jeg kom inn. Er jo ikke rart at hun blir svett med så mye på seg. Hva med å la henne sove ute. Det beste er egentlig å få henne til å finne roen selv sånn at hun sover inne i senga si. Hvor sover hun om natta da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #8 Del Skrevet 17. desember 2011 Hva har du oppi vognen når du har utedress på da? Bare dyne? Vår jente har kun en tynn ulldress (type Janus) utenpå vanlige klær oppi posen. Når vi kommer inn åpner jeg posen og glidelåsen på dressen. Jeg skulle da tro at dyne + pose er mer enn nok til å holde henne varm, men det kommer kanskje an på hvor kaldt det er hos dere. Vi bor på vestlandet og her blir det sjelden noe mer enn 10 minus liksom. :gjeiper: Hr pleid å ha på han body,strømpebukse,genser,bukse,ullsokker,utedress også ligger han oppi dunposen. VEstlandet her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. desember 2011 #9 Del Skrevet 17. desember 2011 Hr pleid å ha på han body,strømpebukse,genser,bukse,ullsokker,utedress også ligger han oppi dunposen. VEstlandet her og Da hadde jeg ihvertfall ikke hatt noen betenkeligheter med å kle av ett lag med klær. Regner med at babyen ligger i vognbag også? Der er det jo kjempelunt og godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ticket Skrevet 17. desember 2011 #10 Del Skrevet 17. desember 2011 Du trenger neppe utedress i dunposen. Jeg brukte to lag ull og dunpose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 17. desember 2011 #11 Del Skrevet 17. desember 2011 Du trenger neppe utedress i dunposen. Jeg brukte to lag ull og dunpose. Signerer. Her fungerer det bra å bare åpne dunposen når vi kommer inn, så hender det hun sover søtt en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #12 Del Skrevet 17. desember 2011 Signerer. Her fungerer det bra å bare åpne dunposen når vi kommer inn, så hender det hun sover søtt en stund til. Sånn sett er jeg heldig med min baby for han sover gjerne i vognen 3 timer etter vi er kommet inn TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 18. desember 2011 #13 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Og for å svare på ts sitt spørsmål, så bruker jeg ikke utedress nedi vognposen heller. Bruker ulldress og åpner posen når vi er inne. Jeg har også brukt å ha med et lite ullpledd som jeg kan legge rundt babyen inni posen (synes det gir bedre effekt enn utenpå) om det skulle være kaldere enn antatt. Også inne i butikker er det greit å bruke slike lag for det blir fort varmt og da er det greit å slippe å styre med tjukke dresser. Endret 18. desember 2011 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #14 Del Skrevet 18. desember 2011 Sånn sett er jeg heldig med min baby for han sover gjerne i vognen 3 timer etter vi er kommet inn TS Gikk litt fort når jeg skreiv dette ser jeg! Mente hun ikke han hehe.. Eller henne om dere vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 18. desember 2011 #15 Del Skrevet 18. desember 2011 Tråden ryddet og delt - språkdiskusjonen kan fortsettes her. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå