Gå til innhold

Hostesaft og el-slim


Gjest Cuddly

Anbefalte innlegg

Jeg drakk Solvipect slimløsende hostesaft ca 3 g/dag i ca 5 dager før sist el. Har lest at det skulle gi mye el-slim. Det fikk jeg ikke, jeg har lite-ingenting merkbart fra før...

Skal det funke på 1. forsøk?

Har også lest om en juice som skal være bra.

Noen erfaringer med dette, jenter? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes bare en BRA hostesaft som fikser opp og løser opp osv:

COSYLAN

Greia er at den er på resept, MEN jeg lover ,den er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...

Der gikk det er lys opp for meg...

Har vondt i halsen og har drukket en del Solviplect i det siste.Reagerte på det jeg synes var mye utflod... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raske svar! Er det noen som vet mer; bare spytt ut :wink:

stinegull, funka Cosylan med en gang, eller?

Må vel ta en tlf til legekontoret, kan kanskje bare si at jeg har hoste?

Gidder ikke forklare hvis jeg ikke må... slipper kanskje bestille time da...

Synes det er en snodig ting å ta hostesaft for, egentlig. Men kanskje legen er kjent med dette, noen som har fått tipset fra legen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cosylan inneholder morfin ja. Mener det er rød varseltrekant på flaska også (ikke kjøre bil etterpå). Jeg har hørt om mange inne på snartgravid.com som har god effekt av Solvipect. Tester det ut selv for tida :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cosylan er jo mot tørrhoste, og ikke slimløsende, så den kan da umulig fungere så bra? Dessuten er det riktig at den inneholder morfin, er derfor den er på resept med rød varseltrekant.

De gangene jeg har tatt den har vært på kvelden, fordi jeg blir så trøtt av den! Og det er vel ikke bra å være stuptrøtt rundt el vel, siden man da helst skal ha litt sengekos mener jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode argumenter mot Cosylan får en si...tror jeg skipper det, ja!

Dessuten mye mess med resept...

OG ville vært helt krise om ble trøtt midt i en så viktig tid!!! :ler:

MEN tilbake til saken; noen erf. med Solvipect eller hva-var-det-den-het-juicen? Skal det virke med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så viktig hvilken du bruker, så lenge det er en slimløsende (det står på flasken om den er det) og du skal ta det ca tre dager frø el, og under el. Hensikten er jo kun å øke mengden av detet berømte el slimet.

Det samme med grapefrukt juice, skal drikkes rett før og under el.

Har ingen egne erfaringer, noen sverger til dette, mens andre ikke har merket noen effekt. Jeg tror rett og slett at det funker på noen og ikke på andre, slik som det er med alle medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å oppklare noe her: Cosylan inneholder ikke morfin, men et stoff som likner litt og som omdannes til morfin i kroppen. (Morfin er forøvrig veldig likt heroin...) Det er et veldig sterkt legemiddel, i samme kategori som sovemidler og sterke smertestillende. Og slike legemidler er vanedannende!!! Synes derfor det høres noe voldsomt ut å skulle bruke det hver gang man har eggløsning. Men hver sin lyst!

Hadde nok heller gått for Solvipect, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres absolutt ikke bra ut :riste:

Må nok bare fortsette med Solvipect.

Men tar fortsatt imot erfaringer med takk, om mengde, virkning etc etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...