Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

jeg fant ut for noen uker siden at kari bremnes faktisk er en reel person..jeg digga de kari-bremnes-skretchene i team antonsen, men jeg trodde det var var et oppdiktet navn :sjenert:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fant ut for noen uker siden at kari bremnes faktisk er en reel person..jeg digga de kari-bremnes-skretchene i team antonsen, men jeg trodde det var var et oppdiktet navn :sjenert:

Haha!

For ikke mange år siden gikk det opp for meg at taxiene med slukket lys på taket var opptatt...

Ja, jeg har forsøkt å få sitte på med opptatte taxier en del ganger :sjenert:

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde morra-brød var brød man spiste om morgenen til jeg var 16. :sjenert: Fikk forklart det når jeg var på fyllatur på en øy, og alle gutta løp rundt å heiv brød i luften mens de ropte "morra brøøøøød".

Og jeg trodde også at våte drømmer var å tisse på seg om natten til jeg var 14.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venn jeg måtte på FHS og han snakket til stadighet som Boliviamagen sin. Jeg spurte hva han mente med det og fikk svaret "du vet, sånn mage som barn i Afrika har". Han visste heller ikke at Bolivia ikke lå i Afrika.

Og så mente han vel sikkert egentlig Biafra-mage.

Det var jo det som stadig ble brukt tidligere... spis opp maten din - tenk på barna i Biafra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fantastisk tråd :skratte: :skratte: :skratte:

Lurte i ganske mange år på hva nyttår-saft var for noe(selvfølgelig var det ingen saft,men snakk om nyttårsaften)

Ellers må jeg innrømme at jeg var godt over 20 før jeg skjønnte at Copenhagen og København var samme sted :sjenert:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freestyler, rakkamakkafo!

eller

Freestyler, rock the microphone!, som det egentlig heter :fnise:

Selvfølgelig synger han rakkamakkafo! Det har det da aldri vært noen tvil om...eller... bortsett fra nå når jeg skjønner litt mer.. :fnise:

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge siden jeg fant ut at det heter "jernteppe" og ikke hjerneteppe.. Syntes fremdeles hjerneteppe høres bedre ut ;)

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge siden jeg fant ut at det heter "jernteppe" og ikke hjerneteppe.. Syntes fremdeles hjerneteppe høres bedre ut ;)

Deer lærte jeg noe nytt :fnise:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også. Hadde aldri falt meg inn at det kunne være noe annet enn Henning...

Tok litt tid før jeg skjønte hvorfor Flode heter det han gjør.

Søstra mi skjønte ikke hva N' står for i Guns N' Roses. Det lærte hun i fjor :)

... Jeg skjønner ikke........... :sjenert:

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Ikke lenge siden jeg fant ut at det heter "jernteppe" og ikke hjerneteppe.. Syntes fremdeles hjerneteppe høres bedre ut ;)

Enig i den! Fant det ut for et par mnd siden, jeg. Gjennom KG! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner forøvrig jeg er jævlig treig med å skjønne alt maset rundt Munch museet og den stygge Lambda byggningen...

Jeg trodde det het LambAda inntil i forgårs! :skratte:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd!

Jeg var vel rundt 18 da det plutselig gikk opp for meg hva uttrykket "vært ute en vinternatt før" betydde. Lurte fælt på hvorfor ikke jeg hadde sovet ute en vinternatt når alle andre hadde gjort det...

Har også fått flere aha-opplevelser, men kommer ikke på de ifarten.

Men den der med "å fuglan skal vi svei" har jeg også som mange andre fundert lenge på . :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd!

Jeg var vel rundt 18 da det plutselig gikk opp for meg hva uttrykket "vært ute en vinternatt før" betydde. Lurte fælt på hvorfor ikke jeg hadde sovet ute en vinternatt når alle andre hadde gjort det...

Har også fått flere aha-opplevelser, men kommer ikke på de ifarten.

Men den der med "å fuglan skal vi svei" har jeg også som mange andre fundert lenge på . :)

Hahaha jeg også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Jeg skjønner ikke........... :sjenert:

Fordi han er en Flodhest!

Og kanskje litt fordi han har tenna sånn stikkene ut og ikke klarer å si Frode? :gjeiper:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...