Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Nettvenn skrev:

Jeg skulle kjøpe med Oliver Twist for en,han hadde ikke mer igjen og bare måtte ha det.Jeg fant ikke det navnet på noen av twistposene,så kjøpte med meg den vanligste typen.Forstod ikke hvorfor han bare smilte anstrengt når jeg kom tilbake med  twisten,ikke spiste han noe av den heller. Tok sin tid før jeg forstod at  Oliver Twist er snus/skråtobakk...
 

Ler så jeg griner 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var voksen før jeg skjønte at Bjørn Eidsvåg synger "i gode venners lag" og ikke i "gode Vennesla" i sangen skyfri himmel.. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Blueblizz skrev:

Jeg var voksen før jeg skjønte at Bjørn Eidsvåg synger "i gode venners lag" og ikke i "gode Vennesla" i sangen skyfri himmel.. 

Da barnet mitt gikk i barnehaven sang de alltid før de spiste.Hen tok med seg denne vanen hjem og sang for full hals : Og du som ETER liten fugl......       Det heter visst : og du som metter liten fugl...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg lærte denne uken at Eminem står for: Every mother is nice except mine.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, The Kitten skrev:

Jeg lærte denne uken at Eminem står for: Every mother is nice except mine.

What!?! Da har jeg lært noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var ordspill på M & M jeg... Marshall Matters/Mathers(?) som han heter.... 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Solbrillemerket Ray Ban betyr faktisk å stenge ut stråler! Oversatt fra engelsk så blir det å "forby stråler ".

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Helt til for bare noen få år siden så trodde jeg at løvstek faktisk var kjøtt fra løven 🙊 Når jeg ble fortalt at det var vanlig biff bare tynnere så skjønte jeg at "løv" skulle bety at den var tynn som et løv :P

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2019 den 13.29, Juliannaos skrev:

Solbrillemerket Ray Ban betyr faktisk å stenge ut stråler! Oversatt fra engelsk så blir det å "forby stråler ".

Kult!  😎

Dette har jeg aldri tenkt over. 
 
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geografikunnskapene mine er ekstremt dårlige, men jeg trodde lenge at Oslo lå i Hordaland... Trodde dette helt til jeg var rundt 16 år. herregud🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke altfor lenge siden jeg forstod at låten het Seven Nation Army og ikke Celebration Army :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/13/2019 at 1:29 PM, Juliannaos said:

Solbrillemerket Ray Ban betyr faktisk å stenge ut stråler! Oversatt fra engelsk så blir det å "forby stråler ".

Whaaat? 
Jeg har seriøst alltid tenkt at Ray Ban var navnet på en eller annen designer, sånn som Louis Vuitton eller sånt :sjenert: 
Gawd damn, nå følte jeg meg faktisk litt dum :fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2019 den 19.26, _popcorn_ skrev:

Whaaat? 
Jeg har seriøst alltid tenkt at Ray Ban var navnet på en eller annen designer, sånn som Louis Vuitton eller sånt :sjenert: 
Gawd damn, nå følte jeg meg faktisk litt dum :fnise:

Eeeeenig🙈😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.3.2019 den 22.37, The Kitten skrev:

Jeg lærte denne uken at Eminem står for: Every mother is nice except mine.

Eller at ex-bandet til Pharrell Williams, som jeg alltid har kalt "nerd" uttales med alle bokstavene N-E-R-D og står for No-one Ever Really Dies. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 1.3.2019 den 22.37, The Kitten skrev:

Jeg lærte denne uken at Eminem står for: Every mother is nice except mine.

Trodde det stod for M in M jeg, siden han heter Marshall Mathers 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne husker jeg ikke om jeg har skrevet før, men jeg synes den er litt flau.

Samboer fikk for et par år siden interesse for leirdueskyting, noe han gjerne ville ha med meg på og vise meg. Jeg har, av en eller annen merkelig grunn, bestandig trodd at når man skyter på leirduer så skyter man på faktiske små fugler av leire. Du vet, sånne man hadde som barn som man kunne ha vann i og spille på. Derfor tenkte jeg at leirdueskyting da var ganske unødvendig i og med at det var masse sånne pyntegjenstander som ble skutt på, for ikke å snakke om at jeg tenkte de måtte være fryktelig vanskelige å treffe. ..

Vel, samboer fikk seg en god latter da, når han innså hva jeg trodde han holdt på med. Dette minner han meg fortsatt på med jevne mellomrom. Fikk akkurat en snap som viste at han sto på leirduebana hvor han skrev at han hadde vært og skutt inn påska og truffet noen påskefugler 😛 

Leirduer er forresten noen rødoransje tallerkener.... Forstå det dem som kan hvorfor de har fått navnet sitt. 

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 13.00, Marimba skrev:

Denne husker jeg ikke om jeg har skrevet før, men jeg synes den er litt flau.

Samboer fikk for et par år siden interesse for leirdueskyting, noe han gjerne ville ha med meg på og vise meg. Jeg har, av en eller annen merkelig grunn, bestandig trodd at når man skyter på leirduer så skyter man på faktiske små fugler av leire. Du vet, sånne man hadde som barn som man kunne ha vann i og spille på. Derfor tenkte jeg at leirdueskyting da var ganske unødvendig i og med at det var masse sånne pyntegjenstander som ble skutt på, for ikke å snakke om at jeg tenkte de måtte være fryktelig vanskelige å treffe. ..

Vel, samboer fikk seg en god latter da, når han innså hva jeg trodde han holdt på med. Dette minner han meg fortsatt på med jevne mellomrom. Fikk akkurat en snap som viste at han sto på leirduebana hvor han skrev at han hadde vært og skutt inn påska og truffet noen påskefugler 😛 

Leirduer er forresten noen rødoransje tallerkener.... Forstå det dem som kan hvorfor de har fått navnet sitt. 

 

Haha jeg og trodde det var leirefugler. Syns ikke det er så rart man tror det. Det heter jo leirDUER

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...