AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Jeg og kjæresten min diskuterte/kranglet idag, og da sa han: "jaja, det finnes flere fisk i havet." hva ville dere lagt i dette?
Gjest Setareh Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Kan ikke du forstå?!! jeg vil bli kvitt deg, men tør ikke å si det 3
Gjest D_flatmajor Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 At det var sagt i sinne/frustrasjon, og at det ikke nødvendigvis trenger å bety at han mener dere bør gjøre det slutt. Det kan bety det, men jeg ville ikke basert den antagelsen kun på hva som ble sagt under en krangel. 3
Geparden Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Hadde jeg sagt det hadde det betydd at enten er du så kranglete/påståelig/noe sånt at jeg lurer på om forholdet er verdt det eller så er meningene dine så forskjellig fra mine at jeg lurer på om forholdet er liv laga. Hadde jeg valgt det uttrykket hadde jeg antageligvis ikke ment det over helt bokstavelig. I hvert fall ikke fem minutter senere. Men det forteller om en spiker i kista.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Det har jo litt betydning hva som ble sagt rett før han sa dette da.. Det var en rar ting å si bare etter å ha kranglet litt, med mindre dere har kommet inn på ett eller annet som tilsier at dere ikke skal være sammen lenger. Kan det ha blitt sagt noe sånt som at "da kan vi ikke være sammen mer" fra din side?? Høres mer ut som et svar på tiltale, synes jeg. Og isåfall er det sagt i et såret øyeblikk, og bør ikke tillegges noe særlig tankevirksomhet. Om han bare sa det uten at noe sånt ble sagt på forhånd, bare pga. en krangel, så er det mer alarmerende i mine øyner.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Jeg hadde tolket dette som at han så etter noen andre. Det er fortsatt noe man ikke sier selv om man er sint og krangler.
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. desember 2011 #7 Skrevet 14. desember 2011 det betyr at det finnes jenter som er bedre enn deg.. og at han skal ut å fiske etter nye
meesah Skrevet 14. desember 2011 #8 Skrevet 14. desember 2011 Det betyr at han er en dust, og du skal ta deg en fisketur 1
Kosemose Skrevet 14. desember 2011 #9 Skrevet 14. desember 2011 Det betyr at du bør spørre ham hva han legger i et slikt utsagn. Kanskje betyr det at han er lei, kanskje betyr det at han var lei akkurat da, kanskje var det bare for å skremme deg, kanskje mente han det på en furten måte at du bare kan finne noen andre hvis han ikke er bedre. Spør ham du
louise1 Skrevet 14. desember 2011 #10 Skrevet 14. desember 2011 Hadde tenkt at han sa dette for å skremme meg. At jeg skal bli "liiiivredd" for å miste han.
Gjest SemperFi Skrevet 14. desember 2011 #11 Skrevet 14. desember 2011 Er vell noe slikt man sier i ren raseri. Om du ikke er fornøyd med han så er det flere fisk i havet, vice versa.
makkapakka Skrevet 14. desember 2011 #12 Skrevet 14. desember 2011 trenger ikke å slite seg ut på noe som ikke fungerer, det finnes bedre personer der ute et sted.
Gjest Linaria Skrevet 14. desember 2011 #13 Skrevet 14. desember 2011 Jeg sier av og til dumme ting til typen når vi krangler. Det betyr ikke at jeg faktisk mener det. Det blir bare sagt i frustrasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå