Gå til innhold

Tok ham på fersken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for avsporinger. Diskusjon rundt kvinner og menn som kliner med samme kjønn uten å være homo, er flyttet hit

Mvh

Kosemose, mod

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Tviler på at de har kjørt en "Vi bare lå på sofaen og klina også kommer HUN bare brasende inn!" Da ville vel hu andre reagert også ved mindre hun er med på det.

Jeg ville tatt med meg småen og dratt et sted hvor du kan være for noen dager uten at du skal se minner rundt deg over alt. Er midt i et brudd sjæl, aner ikke om det blir slutt eller ikke og vurderer allerede å flytte hjem igjen siden hele plassen jeg bor på er et stort minne av han.

Om du kunne ha dratt noe sted for å være i noen dager for å få samlet deg så kan du bare legge igjen en lapp hjemme hvor det står at du blir borte i noen dager.

Jeg ville også sluttet å ringe han, kompisen og venninna og heller ventet på at han er mann nok til å ringe selv og ta ting som en ordentlig MANN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, for en situasjon du er ! Som tatt rett ut i fra en såpeserie, som noen andre skrev. Jeg vet ikke hvilke råd jeg kan komme med i en slik situasjon, men jeg håper i det minste venninnen din tror på deg. Hvis ikke kan du vise henne denne tråden som du skrev allerede før du hadde fått noen som helst meldinger fra dem.

Jeg håper mannen din snart kommer hjem så dere får snakket sammen om det som skjedde.

Forstår at du ikke vil blande noen andre inn i dette før du har fått klarhet i ting, men hva med å ringe ei du stoler på fordet? Lufte litt tanker.

Vet ikke hva mer jeg kan si, vil gi den en klem!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Hvordan i h* går det ann at han er sur på deg fordi du "braste inn"?? :scorpis: Fy f jeg hadde blitt rimelig forbanna. Lykke til TS :klem1:

Hva er det de driver med? Planlegger hvordan de skal bortforklare alt for henne?

Endret av **Nora**
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,vil gi deg en god klem,vær sterk. Det kommer en dag,da ting har roet seg,og livet ser positivt ut igjen , lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde dette vært meg hadde jeg tatt opp ungen, satt den i bilen og kjørt ditt. Ihvertfall ikke sittet på KG.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dette vært meg hadde jeg tatt opp ungen, satt den i bilen og kjørt ditt. Ihvertfall ikke sittet på KG.

Tviler vel på det er så bra for ungen å være vitne til en mulig heftig krangel..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, for en situasjon du er ! Som tatt rett ut i fra en såpeserie, som noen andre skrev. Jeg vet ikke hvilke råd jeg kan komme med i en slik situasjon, men jeg håper i det minste venninnen din tror på deg. Hvis ikke kan du vise henne denne tråden som du skrev allerede før du hadde fått noen som helst meldinger fra dem.

Jeg håper mannen din snart kommer hjem så dere får snakket sammen om det som skjedde.

Forstår at du ikke vil blande noen andre inn i dette før du har fått klarhet i ting, men hva med å ringe ei du stoler på fordet? Lufte litt tanker.

Vet ikke hva mer jeg kan si, vil gi den en klem!

Å vise henne tråden var en veldig god idé, takk for det! Det er nettopp for sånne svar at jeg tydde til KG!

Hvordan vet dere at den her tråden ikke bare er tull? Unnskyld om det ikke er det TS men jeg tenker hvem i helvete sitter på internett når noe sånt skjer? Jeg hadde jo vært helt fra meg kanskje ringt til en venn eller dratt dit for å snakke med mannen min, ikke sitter på KG! Meen om det er sant så er det sykt!! Får vondt av å lese den..

Da jeg skrev hovedinnlegget trengte jeg å tømme meg, og valgte å gjøre det anonymt fremfor å ringe mamma/en venninne. Og som jeg skrev over her, av og til får man svar og tips man ikke klarer å tenke seg til selv. Jeg er nok typen til å reagere svært emosjonelt innvendig og svært rasjonelt utvendig, og er (dessverre) ikke typen til å rare/rasere/oppsøke og forbanne. Jeg er mer typen til å sette meg ned og lufte hodet på KG.

Men som sagt; jeg forstår at noen av dere avskriver dette som trolling. Jeg hadde nok vurdert å gjøre det samme.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde reist bort å snakka med alle sammen, sjølv om det ikkje kan vere lett! Send melding til venninda di først å fortell kva du meinte du såg, slik at ho veit di side av saka... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Jeg prøver å se for meg hva som blir sagt der borte, men jeg har ikke snøring. Om jeg ikke snart får svar sender jeg en melding til venninna mi og forteller hva jeg så. Jeg regner vel med hun ikke vilt ro på det når jeg tenker på meldinga jeg fikk, men hun er en voksen og normalt sett rasjonell og fornuftig kvinne, så jeg har et håp.

TS.

Du gjør det rette her. Synes du er flink, som klarer å være så rasjonell i alt dette kaoset. Du må jo bare fortelle din versjon av dette, så får de tro hva de vil. Du vet jo uansett hva din sannhet er. Lykke til :klemmer:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler vel på det er så bra for ungen å være vitne til en mulig heftig krangel..

Ungen overlever nok det. Jeg hadde ihvertfall dratt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ungen overlever nok det. Jeg hadde ihvertfall dratt.

Jeg ville gjort noen pusteøvelser, lagt meg en god kopp te og satt meg ned med en god bok eller en komedie. Noe som kan dra fokus mot noe helt annet inntil videre. Hun får tidsnok snakket med mannen og venneparet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg, TS, det er virkelig ikke din dag :( Veldig leit å høre at du ikke har noen du kan støtte deg på, men om det hjelper litt å skrive her er det hvertfall bra! Ta deg en sigg eller to og pust med magen (kanskje ikke nødvendigvis samtidig) og husk at uansett hva slags farse som pågår borte i det huset der nå så vil sannheten alltid komme for en dag, og jeg tipper venninna di etterhvert klarer å roe seg såpass at hun faktisk ringer deg tilbake. Jeg ser for meg at de har fôret henne med en røverhistorie som overhodet ikke har noe med virkeligheten å gjøre - kan ikke akkurat se for meg at gutta det øyeblikket du forlot åstedet skulle trekke på skuldrene og fortsette i samme spor til hun kom hjem, for så å bli fersket på nytt. (og om så, hvordan det skulle vært din feil? Her snakker vi i såfall om et drøyt intrikat nett av løgner som involverer både GHB, trelim, fire pingviner og en høyst sofistikert snublefelle)

Trøst deg selv som best du kan nå, tror ikke det er mye annet du får gjort, dessverre :klemmer:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg, TS, det er virkelig ikke din dag :( Veldig leit å høre at du ikke har noen du kan støtte deg på, men om det hjelper litt å skrive her er det hvertfall bra! Ta deg en sigg eller to og pust med magen (kanskje ikke nødvendigvis samtidig) og husk at uansett hva slags farse som pågår borte i det huset der nå så vil sannheten alltid komme for en dag, og jeg tipper venninna di etterhvert klarer å roe seg såpass at hun faktisk ringer deg tilbake. Jeg ser for meg at de har fôret henne med en røverhistorie som overhodet ikke har noe med virkeligheten å gjøre - kan ikke akkurat se for meg at gutta det øyeblikket du forlot åstedet skulle trekke på skuldrene og fortsette i samme spor til hun kom hjem, for så å bli fersket på nytt. (og om så, hvordan det skulle vært din feil? Her snakker vi i såfall om et drøyt intrikat nett av løgner som involverer både GHB, trelim, fire pingviner og en høyst sofistikert snublefelle)

Trøst deg selv som best du kan nå, tror ikke det er mye annet du får gjort, dessverre :klemmer:

Takk for at du får meg til å fnise litt her jeg sitter og skjelver med siggen, det gjør godt!

TS

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rart ikke han kommer hjem snart? Skal han sove der eller?

Har du sendt henne melding om hva som skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Godt å høre at Mermaid Blues fikk deg til å senke skuldrene litt (jeg flira godt selv :fnise: )

Ønsker deg bare lykke til videre i natten :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være den mest spennende tråden som noen gang er laget her :popcorn:

Mulig det.. :sjenert:

Jeg synes slike uttalelser nesten er litt ondskapsfulle når det er snakk om å få ødelagt troen på et ekteskap...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...