Gå til innhold

Tok ham på fersken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest snoopy_93

Åherregud! :o

Jeg ville ventet til han kom hjem og snakket med han. Lurt på hvorfor han gjorde det og hørt hans del av dette. Så ville jeg sagt det jeg følte.

Kan jo ikke være annet en veldig sårende å finne sin mann på en slik måte, uansett om det var med en annen mann eller en kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop28

Åherregud! :o

Jeg ville ventet til han kom hjem og snakket med han. Lurt på hvorfor han gjorde det og hørt hans del av dette. Så ville jeg sagt det jeg følte.

Kan jo ikke være annet en veldig sårende å finne sin mann på en slik måte, uansett om det var med en annen mann eller en kvinne.

Ekstra ille om han er homofil for da har han lurt ts.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å finne ham med en annen kvinne ville vært kjempevondt, men å finne ham med kompisen sin... det er helt ubeskrivelig, jeg kunne aldri forestilt meg dette.

Jeg har enda ikke foretatt meg noe, og ikke hørt fra mannen.

Kommer nok ikke til å fortelle noe til venninnen min, det får hennes mann gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Håper du har noen du kan fortelle det til, snakke ut om det med og som kan gi deg mange gode klemmer og støtte!

Og så håper jeg inderlig at det løser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde ledd meg ihjel først i ren hysteri, og så skilt meg etterpå uten noe videre dikkedarier. Det lar seg ikke fikse det der i mitt hode.

Og overlat til din venninnes mann å tilstå til henne. Det tror jeg du vinner på i lengden.

Best wishes. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Jeg har opplevd noe lignende for mange år siden og vil bare si at jeg føler veldig med deg, ts. Det som er ekstra vanskelig med å bli bedratt med en annen mann er at man begynner å stille så mange spørsmål ved nesten alle sider av forholdet, det er litt uvirkelig nesten. I hvert fall opplevde jeg det sånn.

Min eks hadde det veldig vanskelig han også, han ville så gjerne være hetero og normal, men på sikt gikk det jo ikke å undertrykke det helt. Faktisk mente han at det at vi hadde et nært forhold hvor vi snakket om mye personlig bidro til at det til slutt på en måte rant over, og ting kom fram i lyset.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

:klemmer:

Jeg har opplevd noe lignende for mange år siden og vil bare si at jeg føler veldig med deg, ts. Det som er ekstra vanskelig med å bli bedratt med en annen mann er at man begynner å stille så mange spørsmål ved nesten alle sider av forholdet, det er litt uvirkelig nesten. I hvert fall opplevde jeg det sånn.

Min eks hadde det veldig vanskelig han også, han ville så gjerne være hetero og normal, men på sikt gikk det jo ikke å undertrykke det helt. Faktisk mente han at det at vi hadde et nært forhold hvor vi snakket om mye personlig bidro til at det til slutt på en måte rant over, og ting kom fram i lyset.

Hadde det vært meg hadde jeg klikka.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usja, skjønner dette må være helt forferdelig, først er han utro, å attpåtil med bestekompisen :tristbla:

Blir liksom litt sånn dobbel utroskap for meg, både svikte, og svikte med "feil" kjønn, å så en felles venn.

Skjønner du har fått skikkelig sjokk og er i ørska :klemmer:

Men, du må klare å svelge sjokket, å så må du få snakka med mannen din. Finne ut hva som foregår, vha hvis han faktisk er bifil, at det ikke bare er tøys/utforsking, men helt seriøst forhold?

Blir det annerledes hvis han forteller at dette var noe dem brukte gjøre i ungdommen, å bare ville "sjekke hvordan det føltes nå"

Er dem så gammeldagse at dem har gifta seg med hver sin dame som "skjul"

Kan bare sende deg en klem, å håpe ting ordner seg for deg etterhvert :klemmer:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne som tok kjæresten sin på fersken. De var skikkelig i gang! Da snakker vi analsex som kaniner og vill stønning.

Det ble slutt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært meg hadde jeg klikka.

Jeg kan love deg at jeg klikka! Nå er dette mange år siden, så jeg er over det for lengst.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det vi vanligvis definerer som utroskap men tydeligvis ikke om mannen har seg med en mann.

Tragiskomiske damer her.

Er det noen som sier det ikke er utroskap her?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått melding fra min mann. Han er sint (!) på meg fordi jeg braste rett inn og ikke holdt avtalen vår. Jeg forstår at dette er ubehagelig for ham og at angrep er det beste forsvar, men NÅ er JEG sinna.

TS

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått melding fra min mann. Han er sint (!) på meg fordi jeg braste rett inn og ikke holdt avtalen vår. Jeg forstår at dette er ubehagelig for ham og at angrep er det beste forsvar, men NÅ er JEG sinna.

TS

Ærlig talt! Tidenes sjakktrekk fra hans side å sende en slik melding i etterkant :ironi:

Da hadde jammen meg jeg blitt sint og!! Har han planer om å komme hjem å snakke fornuftig med deg fremfor å være helt ubegrunnet sint via en melding? :kjefte: Som du sier pleier dere jo å gå rett inn hos hverandre pga småbarn, vekking osv. Synes du er utrolig rasjonell som klarer å se at dette trolig er hans måte å forsvare seg på og at det er ubehagelig. Det vet jeg neimen ikke om jeg hadde klart.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at han reagerte med sinne, han vart sikkert nesten like overraska av å sjå deg, som du vart av ditt syn! Men var det kun snakk om klinings her, eller?

Ahh, såg no at det var klining det var snakk om ;)

Endret av Emas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

whaaat??

null respekt til han som ikke står for egne handlinger!

pluss at han overfører skyld til en uskyldig person!

neeiii- vettu hva! :kjefte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fått melding fra min mann. Han er sint (!) på meg fordi jeg braste rett inn og ikke holdt avtalen vår. Jeg forstår at dette er ubehagelig for ham og at angrep er det beste forsvar, men NÅ er JEG sinna.

TS

Svarte du på den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Jeg har fått melding fra min mann. Han er sint (!) på meg fordi jeg braste rett inn og ikke holdt avtalen vår. Jeg forstår at dette er ubehagelig for ham og at angrep er det beste forsvar, men NÅ er JEG sinna.

TS

*knurr* Det er da vel ikke din feil at han klina med en annen? Jaja han er vel bare så flau nå at han må finne en løsning ut av dette. Men det var feil løsning. Jeg håper han inser sin feil og kommer krypende hjem til deg. Og så sender jeg over en trøsteklem til deg :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte "Jeg ser helst at du kommer hjem og tar dette som et voksent menneske.".

Ingen svar på den foreløpig.

Venninna mi har mest sannsynlig kommet hjem nå. Må innrømme at jeg lurer veldig på hva som foregår det borte akkurat nå.

Hadde ikke sønnen min ligget og sovet hadde jeg nok vært der borte og henta mannen etter ørene. Og sannsynligvis vært ufin både her og der i prosessen, så det er nok greit at jeg holder meg hjemme...

Noe så absurd som dette har jeg aldri vært borti før.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

*knurr* Det er da vel ikke din feil at han klina med en annen? Jaja han er vel bare så flau nå at han må finne en løsning ut av dette. Men det var feil løsning. Jeg håper han inser sin feil og kommer krypende hjem til deg. Og så sender jeg over en trøsteklem til deg :klemmer:

hva er poenget med det da?

han er åpenbart på "den andre siden"...

jeg er med på at han bøøøør komme krypende å unnskylde seg oppetter øra- men hjem til ts? njaaa? skreptisk..

men dere har jo et barn sammen, så jeg håper at dere finner en "grei" løsning !

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...