Gjest Kevlarsjäl Skrevet 31. juli 2012 #381 Skrevet 31. juli 2012 Så heldig du er som har så forståelsesfulle venner! MIne er jo forståelsesfulle på sin måte, men jeg er venn med en del superkverrulanter og sofakosere. Null sukker går definitivt greit hjemme, siden jeg lager mat fra bunn, men man kan jo bare glemme det når man er ute og på farta hele dagen med begrensa tid til mat. Det har i det minste gjort meg obs på hvilke matvarer som ikke inneholder tilsatt sukker eller aspertam - Stod opp tidlig i dag for å få inn en treningsøkt før jeg blir borte hele dagen, men så har jeg vondt i hofta. Jeg lå veldig mange timer på gresset i går, og det pleier å gi utslag i musklene i rygg-hofte-rompe-området. Gjennomførte arm og core-øvelsene, men rest en av programmet ble ganske amputert, også fordi jeg ikke får varma opp beina pga hofta som protesterer når jeg står&går. Teit! Kommer vel tilbake sterkere.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. august 2012 #382 Skrevet 1. august 2012 Tok igjen det tapte med en treningsøkt i dag til morran! I dag var det mest mage&rygg-øvelser + core. Er gruelig lei av planken.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. august 2012 #383 Skrevet 5. august 2012 Har vært på festival igjen, denne gangen Bøgrend Autofest i Vinje. Merker at jeg har bedre kondis, klarer å danse lengre og hardere på konsert enn før. Spist MASSe usunn mat i helga! Sjokolade, smågodt, potetgull, nesten bare karbohyrater (alt for mye brød, samt pizza og pasta til middag) og en del cola og latterlig mye øl. Det var i grunn bare digg å skeie ut. Huden min begynner å bli bedre! Det var visst bra med frisk fjelluft.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. august 2012 #384 Skrevet 9. august 2012 Skikkelig styrkeøkt i dag, etterfulgt av en tur på butikken med TUNG sekk. Var skikkelig stas.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 10. august 2012 #385 Skrevet 10. august 2012 Gått opp halvannen kilo igjen etter den jævla festivalsommern. Back to scratch. Begynner å føle meg som en jojo-slanker, haha! Selv om jeg ikke slanker meg, eller er spesielt jojo. Ble en times styrketrening i dag også, fokuserer mye på core for tida. Det er litt lytt mellom meg og naboen, kan tenke meg hun lurer når jeg plutselig utbryter "HOOOREEEFITTEEEE AUUUUUUAUAUAUAUAU" klokka halv ti på formiddagen liksom. Men jeg holder planken mye lengre når jeg skriker litt, så hun får bare bli vandt til det har ikke trent kardio på evigheter fordi det er kjedelig. Innser at jeg må begynne å trene kardio igjen uansett. At noe er kjedelig er ikke god nok grunn!
Gjest Daenerys Skrevet 11. august 2012 #386 Skrevet 11. august 2012 Hahaha, moro å være naboen din Hvor lenge holder du planken? Trening er ofte kjedelig, helt enig. Spesielt når det blir rutine, syns ikke det hjelper i det hele tatt jeg!
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 11. august 2012 #387 Skrevet 11. august 2012 Daenerys Ett sekund trodde jeg du mente at du var naboen min, og så ble jeg skikkelig glad for da ville jeg hatt en treningspartner! Og så skjønte jeg at du refererte til innlegget jeg skrev om planken, og ble litt skuffa, haha! Jeg tar planken i ca ett minutt og fem sekunder, alltid lengst første gangen jeg tar den, og kortere andre og tredje gangen. Sideplanken er jeg patetisk på, da holder jeg bare.. tja.. femten-tjue sekunder på en god dag Hva med deg? Du er jo ganske rutinert på treningsfronten. - Ble styrke i dag også, haha. Det ble bare sånne "koseøvelser", som hofteløft, tåhev og sideliggende beinløft. Dessuten prøvde jeg meg igjen på http://www.youtube.com/watch?v=5pnOoxwi9aE, men blir så jævlig provosert av hvor tynn og fleksibel hun er. Jeg vil også bli så fleksibel, men veien dit er ikke akkurat kort! Hun er imponerende ass! Dessuten har jeg kikka på dokumentaren The men who made us fat og den er utrolig opplysende!
Gjest Daenerys Skrevet 11. august 2012 #388 Skrevet 11. august 2012 Aw, sorry! Skulle gjerne vært naboen din Jeg er også helt sinnsykt dårlig på sideplanken, den tar jeg sjelden Rekorden min på planken er ett minutt og tretti sekunder, men nå holder jeg den ett minutt ca Er ikke helt i toppform, men i løpet av høsten...! Skal sjekke ut den dokumentaren, ser mange skriver om den her inne Ha en flott lørdagskveld!
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 13. august 2012 #389 Skrevet 13. august 2012 Oh yeah, kardio er i gang igjen! I går: 30 minutter jogging i skogen 30 minutters svømmetur i sjøen I dag: 40 minutters joggetur i skogen, hvor jeg jogget alle 40 minuttene, kun med stopp da jeg fikk en flue i øyet! Woho! Jeg blandet inn en del klatring i joggeturen min, skikkelig ulendt terreng, og jeg løp en del på svaberg, hvor noen av dem må klatres opp og ned. Gøy! Øvde meg på å hoppe fra berg til berg i stedet for å klatre ned og opp også.
Gjest *Maja* Skrevet 13. august 2012 #390 Skrevet 13. august 2012 Haha! Flue i øyet. Heller det enn den jeg fikk i munnen da jeg var liten. DET var traumatisk! Så flink du er:)
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 14. august 2012 #391 Skrevet 14. august 2012 Maja Fint å se deg! Flue i munnen er definitivt ugreit! Jeg har fått fluer i øyet relativt ofte på sykkeltur, så begynner å bli vant til det, haha. Takk gud for mobil med to kameraer, så man kan speile seg/se hvor flua er hen. - 45 minutters styrketrening på armer i dag! Ikke noe særlig nytt i den gården, samme opplegget som de siste ukene. Fungerer bra!
Gjest cool_water Skrevet 14. august 2012 #392 Skrevet 14. august 2012 Har smuglest gjennom dagboken din, føler meg litt ninja Nå har du vært røykfri lenge, gratulerer!! OG fremgangen på treningsfronten har vært utrolig bra, flink du Hva motiverer deg til å løpe? Syns det er kjedelig noen ganger jeg..
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 15. august 2012 #393 Skrevet 15. august 2012 Har smuglest gjennom dagboken din, føler meg litt ninja Nå har du vært røykfri lenge, gratulerer!! OG fremgangen på treningsfronten har vært utrolig bra, flink du Hva motiverer deg til å løpe? Syns det er kjedelig noen ganger jeg.. Cool water Hurra! Takk for motivason, lille søte ninjaen! Løpig kan definitivt være møkkakjedelig hvis man ikke får flyt, og man må dra seg framover. Jeg får et slags mentalt bilde når jeg løper, av at den gamle kroppen faller av sakte og blir erstatta av drømmekroppen, at huden blir renere for hvert skritt osv. Det er ikke noe bevisst, det skjer bare av seg selv Det er litt digg å få sånne dagdrømmer, som man sakte men sikkert oppnår Skal faktisk ut og jogge/svømme nå! Sola skinner, så får kanskje sola meg et par timer også! Håper det :D
Pauline Irene Skrevet 15. august 2012 #394 Skrevet 15. august 2012 Hei! Å slutte å røyke og å begynne å jogge handler om å bryte gamle, dårlige vaner og danne nye, gode vaner som tjener deg. Her: http://paulineirene.blogg.no/1343979631_hvordan_bryte_vaner.html har jeg skrevet om hvordan du gjør det. Håper det er til hjelp! Lykke til!
Gjest *Maja* Skrevet 15. august 2012 #395 Skrevet 15. august 2012 Så flink du er Har akkurat jogget selv og er herlig utladet
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 15. august 2012 #396 Skrevet 15. august 2012 Wåhåh! Slo ny pers i dag, ikke på tid, men på distanse. Klarte å jogge 9/10-deler av runda, uten et eneste stopp, og hele tolv minutter raskere enn sist gang. Hells yes! Slang meg rett ut i vannet da jeg var ferdigjogga, og svømte kanskje 500 meter. Ikke lange turen, for vannet var litt kaldt, men langt nok. Brukte resten av dagen på å slikke sol og høre på familien prate piss. bada fire ganger og har fått skille. Skikkelig fint!
Gjest cool_water Skrevet 15. august 2012 #397 Skrevet 15. august 2012 Gratulerer! Du klarer nok hele runden uten å stoppe om ike lenge vil jeg tro
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 16. august 2012 #398 Skrevet 16. august 2012 Woho! En og en halv times skogtur med tung sekk i dag. Sekken veide 10 kilo, og jeg merka at det var tyngre for lårmusklene. Tok nok litt hardt i, for jeg har vært ganske utmatta i hele dag. Har liggi litt påstranda, men det skya over, så nå skal jeg bare sulle rundt hjemme og prøve å lage litt nypesuppe, drikke te, slappe av og spise sunn mat. Wee!
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 16. august 2012 #399 Skrevet 16. august 2012 Nå har jeg også ENDELIG fått ræva i gir og begynt å planlegge pappas femtiårsdag. Han fyller 50 i Oktober, og jeg planlegger å sende ham på ferie. Noen av dere søte piker som vet hvor det er varmt, spennende, eksotisk og billig i tidsrommet mellom oktober-desember? Pappa vil gjerne til Thailand, vet jeg. Hjelp meg
Gjest *Maja* Skrevet 16. august 2012 #400 Skrevet 16. august 2012 Thailand er jo vakkert, og det er ganske billige billetter dit. Koster lite med hotell også. Jeg var i ao nang januar i forfjor og det var utrolig vakkert det. Kort vei til Krabi og PhiPhi og masse å finne på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå